Ach, dat is zoveel niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Je weet dat dat spul niet zo heel gezond voor je is?
Wij kunnen heel goed shoppen, ook datquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ow cute dan is ze ook vast cheerleader!
En als jij alleen maar knappe vriendinnen hebt wil ik wel met jou meeten
Want dan vind je me aardig en dan kan ik voortaan met jou en je vriendinnen gaan shoppen en zo
Vrouwendrama'squote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:52 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ga eens mijn mijn vriendinnetje praten, hier hebben wij laatst een heel drama om gehad
Living on the edge, goed hoor !quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ach, dat is zoveel niet.
Ik ben een echte thrillseeker, zoals je wel merkt.
Oh dat vind ik echt gezeurquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:52 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ga eens mijn mijn vriendinnetje praten, hier hebben wij laatst een heel drama om gehad
Raarquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij ook de meeste posts op dagen dat ik de hele dag op stap ben. Dat moet ik dan 's avonds even inhalen blijkbaar.
Nee, die is Amerikaans, ze is een paar jaar geleden een weekend bij mij thuis geweest toen ze in Luxemburg studeerdequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, dat was me bekend. Maar had ik degene waar die foto je aan doet denken ooit ontmoet?.
Bij mij is het vaak pure jaloeziequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:52 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik zoek leuk ondergoed, weet jij nog wat betaalbaars?quote:
Het is ook niet mijn sterkste kant. Maar ik werk er aan, het is namelijk een hele nare emotie die een boel andere emoties kan triggeren.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik kan heel slecht jaloers zijn.
hello kittyquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik zoek leuk ondergoed, weet jij nog wat betaalbaars?
Ik heb niet hele rare maten (broekje 34/xs bh 70b ) dus hoeft geen speciale winkel te zijn of zo..
Zit hier op een digitale televisie ontvanger op het werk ook te kijken, ziet er erg mooi uit.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:47 schreef liefie_ het volgende:
Zo vet! Nu vormen honderde chineesjes in pakjes met lampjes er op een duif!
Briljant
Waarom hebben mannen dat nooitquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:52 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar geleden hele nare dingen gezegd uit jaloezie, voel me er nog steeds kut om.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn sterkste kant. Maar ik werk er aan, het is namelijk een hele nare emotie die een boel andere emoties kan triggeren.
Ik had hier laatst ook een discussie over met een vriendin, die onzeker was ofzo in mijn bijzijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij is het vaak pure jaloezie. En ik kan heel slecht jaloers zijn.
Die doen hun drama's anders. Maar niet minder triest voor een buitenstaanderquote:
ja zo ietsquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had hier laatst ook een discussie over met een vriendin, die onzeker was ofzo in mijn bijzijn.
Is it a girl-thing ofzo? Ik snap het niet helemaal, beauty is in the eye of the beholder toch?
Het is heel frustrerend als je vriendinnen om de haverklap sjans hebben en jij echt nooit. Er was eens een incident op een of ander stom studentenfeest dat me echt een knauw heeft gegeven wat dat betreft.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had hier laatst ook een discussie over met een vriendin, die onzeker was ofzo in mijn bijzijn.
Is it a girl-thing ofzo? Ik snap het niet helemaal, beauty is in the eye of the beholder toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |