Niet dat ik tot dusver problemen heb met de vriendinnen die ik heb ontmoet, maarreh...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ze lijkt een beetje op een vriendin van me.
Dat was dan ook zonder slowchat wel ernstig geweestquote:
Dagcijfers # 162quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:46 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ok, nu wil ik het ook weten. Hoe en waar zie ik dat?
Gisteren 84. 054 heksehiel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:46 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ok, nu wil ik het ook weten. Hoe en waar zie ik dat?
Die van de Aldi, die lijkt er nog het meest op. Ik kwam erachter dat ik zo'n 25 euro per week aan Red Bull uitgaf, dus ik zocht een alternatief.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Het gaat om het effect, net als bij koffie. Het is niet ranziger dan de echte hoor. Welke heb je?
ik heb keilekkere vriendinnen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet dat ik tot dusver problemen heb met de vriendinnen die ik heb ontmoet, maarreh...
Dat was gister?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
7e valt mee 68. 065 Principessa.Farfallus
Ow cute dan is ze ook vast cheerleader!quote:
Je weet dat dat spul niet zo heel gezond voor je is?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die van de Aldi, die lijkt er nog het meest op. Ik kwam erachter dat ik zo'n 25 euro per week aan Red Bull uitgaf, dus ik zocht een alternatief.
Ja, dat was me bekend. Maar had ik degene waar die foto je aan doet denken ooit ontmoet?quote:
Andere vriendinnen zoeken dus. Alhoewel ik ook geen problemen heb met de huidige exemplaren voor zover ik ze ken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik word er soms zelf een beetje onzeker van.
Al die suiker troepquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Je weet dat dat spul niet zo heel gezond voor je is?
Ga eens mijn mijn vriendinnetje praten, hier hebben wij laatst een heel drama om gehadquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik word er soms zelf een beetje onzeker van.
Ik heb volgens mij ook de meeste posts op dagen dat ik de hele dag op stap ben. Dat moet ik dan 's avonds even inhalen blijkbaar.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
En als er andere mensen bijzijn fok ik nooitDus ik vraag me echt af van wanneer die post dan wel zijn :/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |