Yup. Vrouwen concurreren met hun vriendinnen, mannen concurreren met vreemdelingen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:56 schreef Kluts het volgende:
Is it a girl-thing ofzo?
Omdat jullie gewoon allemaal niet heel lekker zijnquote:
We zijn allemaal de ene uitzondering op de regelquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Omdat jullie gewoon allemaal niet heel lekker zijn
Maar ligt dat dan niet aan je houding of zoquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is heel frustrerend als je vriendinnen om de haverklap sjans hebben en jij echt nooit. Er was eens een incident op een of ander stom studentenfeest dat me echt een knauw heeft gegeven wat dat betreft.
Dat was het van haar kant ook en ze werd er rete-onzeker van. Het is gewoon een klote gevoel want het komt wel tussen de vriendschap in te staan. Wel eerlijk dat ze het uitte, alhoewel ik er niets mee kon alleen zeggen dat ze eerlijk moest blijven erover.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij is het vaak pure jaloezie. En ik kan heel slecht jaloers zijn.
Ik kan me er alles bij voorstellen. Mijn vrienden gingen er altijd vandoor met de vrouwen die ik leuk vond.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is heel frustrerend als je vriendinnen om de haverklap sjans hebben en jij echt nooit.
Die hebben ze toch gewoon bij de H&M?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil dit soort dingen
Dickies?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:57 schreef liefie_ het volgende:
Heb wel rare maten namelijk (mega tieten)
Zonder gelijk heel arrogant te zijn, ik heb een vriendin die een totaal ander type is als ik, niet superaantrekkelijk om heel eerlijk te zijn. Maar ik had het er met een vriend over dat zij soms meer sjans had met stappen. Hij zei tegen mij dat dat kwam omdat ik soms heel afstandelijk en arrogant kan lijken waardoor mensen niet heel snel op je afstappen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is heel frustrerend als je vriendinnen om de haverklap sjans hebben en jij echt nooit. Er was eens een incident op een of ander stom studentenfeest dat me echt een knauw heeft gegeven wat dat betreft.
Hmm drama, doe ik gewoon niet aan eigenlijk dus ben benieuwd wat jij bedoeld met andersquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die doen hun drama's anders. Maar niet minder triest voor een buitenstaander.
De wonderen van het onderling niet communiceren. Struisvogelpolitiek FTWquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:00 schreef heksehiel het volgende:
Alleen mannen zullen het nooit toegeven aan elkaar.
Alles valt plotseling op zijn plek!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:00 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ken ook genoeg jongens die weten dat ze buitengesloten worden omdat ze te knap zijn.
Ja maar daar zag ik dus geen leuke!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Die hebben ze toch gewoon bij de H&M?
Heb je al zoiets? Zo ja: pics?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil dit soort dingen
Mannen praten niet met elkaar, die gaan rustig samen bier zuipen en over voetbal praten. Heerlijk!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
De wonderen van het onderling niet communiceren. Struisvogelpolitiek FTW.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil dit soort dingen
Ik snap wel een beetje dat je mannen af kan schrikken als ik in je fobo kijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zonder gelijk heel arrogant te zijn, ik heb een vriendin die een totaal ander type is als ik, niet superaantrekkelijk om heel eerlijk te zijn. Maar ik had het er met een vriend over dat zij soms meer sjans had met stappen. Hij zei tegen mij dat dat kwam omdat ik soms heel afstandelijk en arrogant kan lijken waardoor mensen niet heel snel op je afstappen.
Zij daarentegen is heel erg outgoing (voor zover ik dat niet was,maar ok) en praat tegen alles en iedereen. Kortom, je hoeft niet persé supermooi te zijn, als je maar een leuke uitstraling hebt.
Ik bedenk me nu dus net dat ik dan waarschijnlijk een kutuitstraling heb, maar goed.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Mannen praten niet met elkaar, die gaan rustig samen bier zuipen en over voetbal praten. Heerlijk!
Als ik zondag niet met je durf te praten weet je meteen hoe het komt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik bedenk me nu dus net dat ik dan waarschijnlijk een kutuitstraling heb, maar goed.
Is dit een subtiele manier om me te vertellen dat ik eng ben?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik snap wel een beetje dat je mannen af kan schrikken als ik in je fobo kijk
Ik krijg nooit drankjes aangeboden, doe ik iets foutquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:03 schreef liefie_ het volgende:
Ow ik heb duidelijk een kut uitstraling
Maar ik ben ook gewoon heel vaak niet aardig
En ik mag mensen in het begin altijd niet
Ik ben niet het typje dat aan de bar lief naar je staat te lachen
Ik ben dat meisje dat je drankje terug stuurt en weg kijkt als je lacht
Stom van me maar ja
Het scheelt een hoop gedoe
Daar hebben we ook weleens een discussie over gehad, dat ik te veel in elkaar zit en een beetje zo'n blik heb als een hertje dat in de koplampen van een auto zit ofzoquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Maar ligt dat dan niet aan je houding of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |