Ik zal niet arrogant kijken, helpt dat, denk je?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ik zondag niet met je durf te praten weet je meteen hoe het komt.
Nou neequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is dit een subtiele manier om me te vertellen dat ik eng ben?![]()
Ik tegenwoordig ook niet bedenk ik me nuquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik krijg nooit drankjes aangeboden, doe ik iets fout
Andere vriendin van me ook, die heeft gewoon een lekkere babbel, ik heb echt geen idee wat ik tegen een wildvreemde moet zeggen en zij lult gewoon lekker mee.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zonder gelijk heel arrogant te zijn, ik heb een vriendin die een totaal ander type is als ik, niet superaantrekkelijk om heel eerlijk te zijn. Maar ik had het er met een vriend over dat zij soms meer sjans had met stappen. Hij zei tegen mij dat dat kwam omdat ik soms heel afstandelijk en arrogant kan lijken waardoor mensen niet heel snel op je afstappen.
Zij daarentegen is heel erg outgoing (voor zover ik dat niet was,maar ok) en praat tegen alles en iedereen. Kortom, je hoeft niet persé supermooi te zijn, als je maar een leuke uitstraling hebt.
Ik bedenk me nu dus net dat ik dan waarschijnlijk een kutuitstraling heb, maar goed.
Ik blijf het vreemd vinden, je bent gewoon een hartstikke leuke vrouw.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar hebben we ook weleens een discussie over gehad, dat ik te veel in elkaar zit en een beetje zo'n blik heb als een hertje dat in de koplampen van een auto zit ofzo.
Je bent je alvast aan het indekkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ik zondag niet met je durf te praten weet je meteen hoe het komt.
Nou.. Ik vind het eigenlijk een vreemde discussie om met een vriendin te hebben.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar hebben we ook weleens een discussie over gehad, dat ik te veel in elkaar zit en een beetje zo'n blik heb als een hertje dat in de koplampen van een auto zit ofzo.
Ben wel onwijs benieuwd hoe jij er uit ziet eigenlijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:03 schreef liefie_ het volgende:
Ow ik heb duidelijk een kut uitstraling
Maar ik ben ook gewoon heel vaak niet aardig
En ik mag mensen in het begin altijd niet
Ik ben niet het typje dat aan de bar lief naar je staat te lachen
Ik ben dat meisje dat je drankje terug stuurt en weg kijkt als je lacht
Stom van me maar ja
Het scheelt een hoop gedoe
Emancipatie?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik tegenwoordig ook niet bedenk ik me nu
Mannen worden steeds suffer
Zonnebrillen FTWquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:04 schreef CherryLips het volgende:
een beetje zo'n blik heb als een hertje dat in de koplampen van een auto zit ofzo.
Maar dan denk jij dat het komt doordat je lelijk bent?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Andere vriendin van me ook, die heeft gewoon een lekkere babbel, ik heb echt geen idee wat ik tegen een wildvreemde moet zeggen en zij lult gewoon lekker mee.
Ik ben niet zo snel bang, dat scheelt. Ik zal wel eest even de kat uit de boom kijken hoor maar als ik eenmaal los kom, berg je dan maar.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zal niet arrogant kijken, helpt dat, denk je?
Typisch, heb ik ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nou nee
maar kijk je hebt donkere duidelijke wenkbrauwen
Ik was idd even oprecht beledigd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nou nee
maar kijk je hebt donkere duidelijke wenkbrauwen
daarmee maak je je gezicht sprekender
en ook iets duidelijker en misschien wat afstandelijker
en voor de rest had ik het nog niet geanalyseerd
lief meisjequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:06 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ben wel onwijs benieuwd hoe jij er uit ziet eigenlijk
Dat begon vele topics terug alquote:
het is mooi.. maar het is ook een beetje "eng"quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik was idd even oprecht beledigd.
Maar ik snap wat je bedoelt, een beetje een "hard" gezicht. Daarom heb ik mijn haar ook lichter geverfd, omdat het anders heel erg is.
hihi je zei vrouwquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik blijf het vreemd vinden, je bent gewoon een hartstikke leuke vrouw.
Maar ja, hoe vaak ik andere mensen wel niet heb horen zeggen dat ze het vreemd vinden dat ik zo'n moeite heb met vrouwen...
Gewoon het zelfde kletsen als hierquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Andere vriendin van me ook, die heeft gewoon een lekkere babbel, ik heb echt geen idee wat ik tegen een wildvreemde moet zeggen en zij lult gewoon lekker mee.
Nee, gebrek aan telepathische vaardigheden waardoor ze liefie_ automatisch erkennen als godin en heerseres van het universum. Gek eigenlijk.quote:
Nee, lelijk is misschien wat overdreven. Uitstraling, dat is het, dat mis ik een beetje denk ik.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Maar dan denk jij dat het komt doordat je lelijk bent?
Misschien wel de gefilterde versie, CL is tot ze je beter kent in levende lijve zo'n lief meisjequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Gewoon het zelfde kletsen als hier
Haha andersom ook (ik dus hoe jij er uit zietquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:06 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ben wel onwijs benieuwd hoe jij er uit ziet eigenlijk
In het wild valt dat toch niet altijd zo goedquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Gewoon het zelfde kletsen als hier
Misschien is dat juist het probleem, mannen willen geen ransbakquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Misschien wel de gefilterde versie, CL is tot ze je beter kent in levende lijve zo'n lief meisje. Daarna is ze nog steeds lief (en zo mogelijk liever), maar ook de verhalen die hier nog wel eens rondvliegen komen dan probleemloos haar mond uit
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |