abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60656442
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 15:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
grappig
ik zie er vaak uit als verwacht hier op fok
Zijn dat de verwachtingen van je avatar of van die ene kontfoto in je fotoboek? .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_60656453
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 15:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Daar kun je aan werken!
Ik dacht altijd dat ik heel lelijk was, en raar!
soms denk ik nog steeds van mwah. en dan snap ik niet dat iemand zo als mr pf kan zeggen dat ik zo mooi en lief ben en zo. denk ik. hou je cliché praatjes voor je
maar nu barst ik opeens van de zelfvertrouwen, soms heel vreemd!
Het werkt een beetje zo dat als iemand je elke dag verteld dat je lelijk oid bent, dat je dat gaat geloven.
Ik hou wel van mannen die me vertellen af en toe dat ik een lekker wijf ben, ik zeg zelf ook wat ik van hem vind toch?

Zelfvertrouwen ftw!
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_60656461
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 15:15 schreef CherryLips het volgende:
jeetje, we zijn zowaar een beetje on-topic .
Jinx .
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 15:16:21 #229
141482 Q.
JurassiQ
pi_60656471
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 15:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

daar ga je de fout in
Ik moet zeggen dat mijn standaarden na mijn o zo leuke laatste dinges best wel hoog liggen, heeft mijn ego toen wel een flinke (tijdelijke) boost gegeven. En ik ben ook gewoon leuk. Ik moet dat alleen nog even uitstralen.
For great justice!
pi_60656477
Ligt eraan wat je bedoelt met 'jezelf zijn'. Winden laten in bed? Chagrijnig zijn zo eens in de maand? (voor vrouwen dan).
Tap tap tap
pi_60656502
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 15:16 schreef Kluts het volgende:

[..]

Het werkt een beetje zo dat als iemand je elke dag verteld dat je lelijk oid bent, dat je dat gaat geloven.
Ik hou wel van mannen die me vertellen af en toe dat ik een lekker wijf ben, ik zeg zelf ook wat ik van hem vind toch?

Zelfvertrouwen ftw!
Toen ik op de middelbare school om de haverklap voor lelijk wijf werd uitgemaakt begon ik daar ook vrij snel in te geloven ja . Duurde best lang voor ik daar overheen was.
Tap tap tap
pi_60656532
Ik ga een Chineesje adopteren later.
Tap tap tap
pi_60656563
Ik ben helemaal niet zo super leuk
Maar ik vind zelf eigenlijk bijna altijd van wel dus dat scheelt haha
Verder is er niet veel aan bij mij ':')
Maar dat moet je eigenlijk nooit verklappen

Gewoon lekker kletsen en zo
Vooral juist als de andere een beetje angstig zijn
Nu met die kinderweek ook de hele tijd
Krijg ik van die bange meisjes van 17 onder mn hoede
Nou dan vertel ik wat over mezelf en stel een stuk of wat vragen
Daarna ratelen ze zo door dat ik zelfs hun raport cijfers weet
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_60656575
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 15:17 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Toen ik op de middelbare school om de haverklap voor lelijk wijf werd uitgemaakt begon ik daar ook vrij snel in te geloven ja . Duurde best lang voor ik daar overheen was.
Ik was op de middelbare school ook een totaal ander type. Toen ik eenmaal wat meer met mijn uiterlijk bezig ging en merkte dat ik daar reacties op kreeg heb ik ook echt een switch moeten maken.

Ik denk altijd, mooiere mensen zijn er altijd. Maar ook lelijkere, en ik vind zelf dat ik er best goed uitzie.
En als je dat vindt, dan straal je dat ook uit toch?
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 15:19:25 #235
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_60656582
quote:

Wil nog steeds een keer op vakantie naar Tokio, lijkt me wel vet ja dat is japan
pi_60656591
quote:

[..]

Naja ik ben dik
Werd ik ook wel eens mee gepest
Maar ik ben wel cute dus ja
Je kunt niet alles hebben
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 15:19:43 #237
141482 Q.
JurassiQ
pi_60656596
quote:

[..]

Ik was tot een paar jaar geleden ook helemaal niet leuk, dat is pas iets van de laatste vijf jaar ongeveer. Sindsdien begint het vrouwen-gebeuren bij mij ook eindelijk langzaam een beetje te lopen. Uiteraard nog niet snel genoeg naar mijn zin maar daar werk ik aan.
For great justice!
pi_60656611
Vriending vindt zichzelf ook nogal knap.

Maar dat krijgt ze ook vaak van anderen te horen.
Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
pi_60656621
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 15:16 schreef CherryLips het volgende:
Ligt eraan wat je bedoelt met 'jezelf zijn'. Winden laten in bed? Chagrijnig zijn zo eens in de maand? (voor vrouwen dan).
In je waarde worden gelaten ipv. de hoofdpersoon te zijn in het grote "bouw hier je eigen vriendje (schroefjes apart bijgeleverd)"-plan.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 15:20:46 #240
141482 Q.
JurassiQ
pi_60656638
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 15:19 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik was op de middelbare school ook een totaal ander type. Toen ik eenmaal wat meer met mijn uiterlijk bezig ging en merkte dat ik daar reacties op kreeg heb ik ook echt een switch moeten maken.

Ik denk altijd, mooiere mensen zijn er altijd. Maar ook lelijkere, en ik vind zelf dat ik er best goed uitzie.
Mijn probleem nu is dat ik in een stad woon met eigenlijk alleen maar mooie mensen, als ik door de stad loop zie ik zelden een vrouw of man die er niet bijna-perfect uit ziet. Heel irritant. Waarom denk je dat ik zo vaak naar Den Haag ga?
For great justice!
pi_60656650
quote:

[..]

Vorige week was ik wat kleren wezen passen bij de Sting, het zat allemaal voor geen meter, ik chagrijnig. Loop ik bij de AH achter een moddervet meisje in een strak hampje, kort strak rokje, en ik zo tegen m'n moeder van: 'Mwoh, ik stel me aan.'
Tap tap tap
pi_60656654
quote:

[..]

Idd!!

En ik doe zo goed als niks aan mn uiterlijk
Ja ik ga nog net op tijd in bad en ik shop graag
Maar ik heb maar een kleur oogschaduw en zo hoor
Anders word het te lastig
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 15:21:52 #243
141482 Q.
JurassiQ
pi_60656683
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 15:21 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Vorige week was ik wat kleren wezen passen bij de Sting, het zat allemaal voor geen meter, ik chagrijnig. Loop ik bij de AH achter een moddervet meisje in een strak hampje, kort strak rokje, en ik zo tegen m'n moeder van: 'Mwoh, ik stel me aan.'
En dat meisje kan zichzelf weer relativeren aan die vrouw die vorige week door Jerry Springer uit haar huis werd getakeld.
For great justice!
pi_60656688
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 15:21 schreef CherryLips het volgende:
een moddervet meisje in een strak hampje
Cute .
pi_60656700
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 15:20 schreef Litpho het volgende:

[..]

In je waarde worden gelaten ipv. de hoofdpersoon te zijn in het grote "bouw hier je eigen vriendje (schroefjes apart bijgeleverd)"-plan.
Idd. Het bouwpakket "de ideale man". Je kijkt toch eerst of iemand zo ook al oke is?
Tuurlijk veranderen sommige dingen als je samen bent, je neemt toch dingen van elkaar over en dergelijke. Maar je kunt iemand niet veranderen, en daar moet je dus ook niet vanuit gaan.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 15:22:38 #246
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_60656712
quote:
Wel eentje die piano kan spelen, of in elk geval doen alsof !
KuikenGuppy
pi_60656718
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 15:19 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik was tot een paar jaar geleden ook helemaal niet leuk, dat is pas iets van de laatste vijf jaar ongeveer. Sindsdien begint het vrouwen-gebeuren bij mij ook eindelijk langzaam een beetje te lopen. Uiteraard nog niet snel genoeg naar mijn zin maar daar werk ik aan.
Ik begin de afgelopen zes jaar leuk te worden, vind ik . Sinds ik me thuis begon te voelen op m'n studie, met nieuwe vrienden, op studiereizen ging en bij de studievereniging ging. Ik verfde m'n haren niet meer zwart en droeg niet alleen meer zwarte kleren. Had ik veel eerder moeten doen.
Tap tap tap
pi_60656730
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 15:21 schreef Litpho het volgende:

[..]

Cute .
subtiel .
Tap tap tap
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 15:23:13 #249
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_60656738
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 15:20 schreef Litpho het volgende:

[..]

Daar heb ik ook zo de schurft aan. Meisjes die je wel even "fixen". Zo, maar dan ook zo naar is dat.

Heb er een paar gehad die daar een handje van hadden. Duurde nooit lang, meestal eindigde het met 1 grote ruzie en de laatste zin was dan ook altijd als je niet tevreden bent met hoe ik ben zoek je maar een ander.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
pi_60656743
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 15:12 schreef Litpho het volgende:

[..]

Mijn gevoel voor humor was even niet gefilterd genoeg. Daar was het toch al wel op stukgelopen (en ook ruimschoots voor de huwelijksnacht) dus ergens was het wel efficient .
Gelukt. 4x gelezen en we zijn elkaar weer kwijt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')