Zijn dat de verwachtingen van je avatar of van die ene kontfoto in je fotoboek?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
grappig
ik zie er vaak uit als verwacht hier op fok
Het werkt een beetje zo dat als iemand je elke dag verteld dat je lelijk oid bent, dat je dat gaat geloven.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Daar kun je aan werken!
Ik dacht altijd dat ik heel lelijk was, en raar!
soms denk ik nog steeds van mwah. en dan snap ik niet dat iemand zo als mr pf kan zeggen dat ik zo mooi en lief ben en zo. denk ik. hou je cliché praatjes voor je
maar nu barst ik opeens van de zelfvertrouwen, somsheel vreemd!
Jinxquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:15 schreef CherryLips het volgende:
jeetje, we zijn zowaar een beetje on-topic.
Ik moet zeggen dat mijn standaarden na mijn o zo leuke laatste dinges best wel hoog liggen, heeft mijn ego toen wel een flinke (tijdelijke) boost gegeven. En ik ben ook gewoon leuk. Ik moet dat alleen nog even uitstralen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
daar ga je de fout in
Toen ik op de middelbare school om de haverklap voor lelijk wijf werd uitgemaakt begon ik daar ook vrij snel in te geloven jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het werkt een beetje zo dat als iemand je elke dag verteld dat je lelijk oid bent, dat je dat gaat geloven.
Ik hou wel van mannen die me vertellen af en toe dat ik een lekker wijf ben, ik zeg zelf ook wat ik van hem vind toch?
Zelfvertrouwen ftw!
Ik was op de middelbare school ook een totaal ander type. Toen ik eenmaal wat meer met mijn uiterlijk bezig ging en merkte dat ik daar reacties op kreeg heb ik ook echt een switch moeten maken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ik op de middelbare school om de haverklap voor lelijk wijf werd uitgemaakt begon ik daar ook vrij snel in te geloven ja. Duurde best lang voor ik daar overheen was.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga een Chineesje adopteren later.
Naja ik ben dikquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ik op de middelbare school om de haverklap voor lelijk wijf werd uitgemaakt begon ik daar ook vrij snel in te geloven ja. Duurde best lang voor ik daar overheen was.
Ik was tot een paar jaar geleden ook helemaal niet leuk, dat is pas iets van de laatste vijf jaar ongeveer. Sindsdien begint het vrouwen-gebeuren bij mij ook eindelijk langzaam een beetje te lopen. Uiteraard nog niet snel genoeg naar mijn zin maar daar werk ik aan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In je waarde worden gelaten ipv. de hoofdpersoon te zijn in het grote "bouw hier je eigen vriendje (schroefjes apart bijgeleverd)"-plan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:16 schreef CherryLips het volgende:
Ligt eraan wat je bedoelt met 'jezelf zijn'. Winden laten in bed? Chagrijnig zijn zo eens in de maand? (voor vrouwen dan).
Mijn probleem nu is dat ik in een stad woon met eigenlijk alleen maar mooie mensen, als ik door de stad loop zie ik zelden een vrouw of man die er niet bijna-perfect uit ziet. Heel irritant. Waarom denk je dat ik zo vaak naar Den Haag ga?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik was op de middelbare school ook een totaal ander type. Toen ik eenmaal wat meer met mijn uiterlijk bezig ging en merkte dat ik daar reacties op kreeg heb ik ook echt een switch moeten maken.
Ik denk altijd, mooiere mensen zijn er altijd. Maar ook lelijkere, en ik vind zelf dat ik er best goed uitzie.
En als je dat vindt, dan straal je dat ook uit toch?
Vorige week was ik wat kleren wezen passen bij de Sting, het zat allemaal voor geen meter, ik chagrijnig. Loop ik bij de AH achter een moddervet meisje in een strak hampje, kort strak rokje, en ik zo tegen m'n moeder van: 'Mwoh, ik stel me aan.'quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik was op de middelbare school ook een totaal ander type. Toen ik eenmaal wat meer met mijn uiterlijk bezig ging en merkte dat ik daar reacties op kreeg heb ik ook echt een switch moeten maken.
Ik denk altijd, mooiere mensen zijn er altijd. Maar ook lelijkere, en ik vind zelf dat ik er best goed uitzie.
Idd!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dat meisje kan zichzelf weer relativeren aan die vrouw die vorige week door Jerry Springer uit haar huis werd getakeld.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorige week was ik wat kleren wezen passen bij de Sting, het zat allemaal voor geen meter, ik chagrijnig. Loop ik bij de AH achter een moddervet meisje in een strak hampje, kort strak rokje, en ik zo tegen m'n moeder van: 'Mwoh, ik stel me aan.'
Cutequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:21 schreef CherryLips het volgende:
een moddervet meisje in een strak hampje
Idd. Het bouwpakket "de ideale man". Je kijkt toch eerst of iemand zo ook al oke is?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
In je waarde worden gelaten ipv. de hoofdpersoon te zijn in het grote "bouw hier je eigen vriendje (schroefjes apart bijgeleverd)"-plan.
Wel eentje die piano kan spelen, of in elk geval doen alsofquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga een Chineesje adopteren later.
Ik begin de afgelopen zes jaar leuk te worden, vind ikquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik was tot een paar jaar geleden ook helemaal niet leuk, dat is pas iets van de laatste vijf jaar ongeveer. Sindsdien begint het vrouwen-gebeuren bij mij ook eindelijk langzaam een beetje te lopen. Uiteraard nog niet snel genoeg naar mijn zin maar daar werk ik aan.
Daar heb ik ook zo de schurft aan. Meisjes die je wel even "fixen". Zo, maar dan ook zo naar is dat.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
In je waarde worden gelaten ipv. de hoofdpersoon te zijn in het grote "bouw hier je eigen vriendje (schroefjes apart bijgeleverd)"-plan.
Gelukt. 4x gelezen en we zijn elkaar weer kwijtquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mijn gevoel voor humor was even niet gefilterd genoeg. Daar was het toch al wel op stukgelopen (en ook ruimschoots voor de huwelijksnacht) dus ergens was het wel efficient.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |