Probeer wat minder over kotsen te praten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In het wild valt dat toch niet altijd zo goed.
Ach, het is mij ook al eens gelukt om een blind date te verpesten door te vroeg mezelf te zijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In het wild valt dat toch niet altijd zo goed.
Hoezo een vreemde discussie? Al sje echt vriendinnetjes bent, dan moet je toch juist alles met elkaar kunnen delen? Je dromen, je angsten, je onzekerheden en dan wil je toch het beste voor die ander? Net als met je partner alleen dan geen sex met elkaarquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nou.. Ik vind het eigenlijk een vreemde discussie om met een vriendin te hebben.
Eigenlijk
Ik heb dan ook niet zoveel vriendinnen.
Ik kots ook minder, dus dat moet goed komen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Probeer wat minder over kotsen te praten.
Mannen willen wel een vrouw waarbij ze zichzelf kunnen zijn. Misschien zoek je dus wel gewoon de verkeerde mannen opquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien is dat juist het probleem, mannen willen geen ransbak.
Liever op de blind date dan tijdens de huwelijksnacht natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ach, het is mij ook al eens gelukt om een blind date te verpesten door te vroeg mezelf te zijn.
Je liet jezelf zien?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ach, het is mij ook al eens gelukt om een blind date te verpesten door te vroeg mezelf te zijn.
Daar kun je aan werken!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, lelijk is misschien wat overdreven. Uitstraling, dat is het, dat mis ik een beetje denk ik.
Niet? En de pyjamaparties dan? En de kussengevechten?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:10 schreef heksehiel het volgende:
Net als met je partner alleen dan geen sex met elkaar
De ene dag barst ik van de zelfvertrouwen, heel raar is dat. Dinsdag was ik in Alkmaar en ik heb tegen alle gozers die langsliepen zitten lachen. Loopt veel lekkers rond daar trouwensquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Daar kun je aan werken!
Ik dacht altijd dat ik heel lelijk was, en raar!
soms denk ik nog steeds van mwah. en dan snap ik niet dat iemand zo als mr pf kan zeggen dat ik zo mooi en lief ben en zo. denk ik. hou je cliché praatjes voor je
maar nu barst ik opeens van de zelfvertrouwen, somsheel vreemd!
Het is heel apart dat je soms bij dates een heel ander persoon ben, ik heb het in ieder geval wel. Heel bizar hoef je hoofd dan in elkaar staat. Fascinerend.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja maar ikquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:10 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hoezo een vreemde discussie? Al sje echt vriendinnetjes bent, dan moet je toch juist alles met elkaar kunnen delen? Je dromen, je angsten, je onzekerheden en dan wil je toch het beste voor die ander? Net als met je partner alleen dan geen sex met elkaar
Mijn gevoel voor humor was even niet gefilterd genoeg. Daar was het toch al wel op stukgelopen (en ook ruimschoots voor de huwelijksnacht) dus ergens was het wel efficientquote:
Oeh reminds me, ik krijg nog foute foto's van een vriendin van een slumber party met A.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet? En de pyjamaparties dan? En de kussengevechten?.
Gewoon terug halen hoe je je toen voeldequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De ene dag barst ik van de zelfvertrouwen, heel raar is dat. Dinsdag was ik in Alkmaar en ik heb tegen alle gozers die langsliepen zitten lachen. Loopt veel lekkers rond daar trouwens. Woensdag was er niks van over
.
Ja vind ik best gekquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, gebrek aan telepathische vaardigheden waardoor ze liefie_ automatisch erkennen als godin en heerseres van het universum. Gek eigenlijk.
Je hebt mijn mailquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oeh reminds me, ik krijg nog foute foto's van een vriendin van een slumber party met A..
Ik ben al lang blij als een vrouw hapt. Ik ben niet zo kieskeurig.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mannen willen wel een vrouw waarbij ze zichzelf kunnen zijn.
Niks mis met bijtende vrouwen, maar ik ben te kieskeurig om voor een vrouw te gaan waar ik mezelf niet bij kan zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij als een vrouw hapt. Ik ben niet zo kieskeurig.
daar ga je de fout inquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij als een vrouw hapt. Ik ben niet zo kieskeurig.
Als ik mezelf niet kan zijn dan wordt het toch al niets. Als ik wel mezelf kan zijn ook niet, dan want zit ik zo in de friendzone.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niks mis met bijtende vrouwen, maar ik ben te kieskeurig om voor een vrouw te gaan waar ik mezelf niet bij kan zijn.
Zijn dat de verwachtingen van je avatar of van die ene kontfoto in je fotoboek?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
grappig
ik zie er vaak uit als verwacht hier op fok
Het werkt een beetje zo dat als iemand je elke dag verteld dat je lelijk oid bent, dat je dat gaat geloven.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Daar kun je aan werken!
Ik dacht altijd dat ik heel lelijk was, en raar!
soms denk ik nog steeds van mwah. en dan snap ik niet dat iemand zo als mr pf kan zeggen dat ik zo mooi en lief ben en zo. denk ik. hou je cliché praatjes voor je
maar nu barst ik opeens van de zelfvertrouwen, somsheel vreemd!
Jinxquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:15 schreef CherryLips het volgende:
jeetje, we zijn zowaar een beetje on-topic.
Ik moet zeggen dat mijn standaarden na mijn o zo leuke laatste dinges best wel hoog liggen, heeft mijn ego toen wel een flinke (tijdelijke) boost gegeven. En ik ben ook gewoon leuk. Ik moet dat alleen nog even uitstralen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
daar ga je de fout in
Toen ik op de middelbare school om de haverklap voor lelijk wijf werd uitgemaakt begon ik daar ook vrij snel in te geloven jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het werkt een beetje zo dat als iemand je elke dag verteld dat je lelijk oid bent, dat je dat gaat geloven.
Ik hou wel van mannen die me vertellen af en toe dat ik een lekker wijf ben, ik zeg zelf ook wat ik van hem vind toch?
Zelfvertrouwen ftw!
Ik was op de middelbare school ook een totaal ander type. Toen ik eenmaal wat meer met mijn uiterlijk bezig ging en merkte dat ik daar reacties op kreeg heb ik ook echt een switch moeten maken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ik op de middelbare school om de haverklap voor lelijk wijf werd uitgemaakt begon ik daar ook vrij snel in te geloven ja. Duurde best lang voor ik daar overheen was.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga een Chineesje adopteren later.
Naja ik ben dikquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ik op de middelbare school om de haverklap voor lelijk wijf werd uitgemaakt begon ik daar ook vrij snel in te geloven ja. Duurde best lang voor ik daar overheen was.
Ik was tot een paar jaar geleden ook helemaal niet leuk, dat is pas iets van de laatste vijf jaar ongeveer. Sindsdien begint het vrouwen-gebeuren bij mij ook eindelijk langzaam een beetje te lopen. Uiteraard nog niet snel genoeg naar mijn zin maar daar werk ik aan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In je waarde worden gelaten ipv. de hoofdpersoon te zijn in het grote "bouw hier je eigen vriendje (schroefjes apart bijgeleverd)"-plan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:16 schreef CherryLips het volgende:
Ligt eraan wat je bedoelt met 'jezelf zijn'. Winden laten in bed? Chagrijnig zijn zo eens in de maand? (voor vrouwen dan).
Mijn probleem nu is dat ik in een stad woon met eigenlijk alleen maar mooie mensen, als ik door de stad loop zie ik zelden een vrouw of man die er niet bijna-perfect uit ziet. Heel irritant. Waarom denk je dat ik zo vaak naar Den Haag ga?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik was op de middelbare school ook een totaal ander type. Toen ik eenmaal wat meer met mijn uiterlijk bezig ging en merkte dat ik daar reacties op kreeg heb ik ook echt een switch moeten maken.
Ik denk altijd, mooiere mensen zijn er altijd. Maar ook lelijkere, en ik vind zelf dat ik er best goed uitzie.
En als je dat vindt, dan straal je dat ook uit toch?
Vorige week was ik wat kleren wezen passen bij de Sting, het zat allemaal voor geen meter, ik chagrijnig. Loop ik bij de AH achter een moddervet meisje in een strak hampje, kort strak rokje, en ik zo tegen m'n moeder van: 'Mwoh, ik stel me aan.'quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik was op de middelbare school ook een totaal ander type. Toen ik eenmaal wat meer met mijn uiterlijk bezig ging en merkte dat ik daar reacties op kreeg heb ik ook echt een switch moeten maken.
Ik denk altijd, mooiere mensen zijn er altijd. Maar ook lelijkere, en ik vind zelf dat ik er best goed uitzie.
Idd!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dat meisje kan zichzelf weer relativeren aan die vrouw die vorige week door Jerry Springer uit haar huis werd getakeld.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorige week was ik wat kleren wezen passen bij de Sting, het zat allemaal voor geen meter, ik chagrijnig. Loop ik bij de AH achter een moddervet meisje in een strak hampje, kort strak rokje, en ik zo tegen m'n moeder van: 'Mwoh, ik stel me aan.'
Cutequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:21 schreef CherryLips het volgende:
een moddervet meisje in een strak hampje
Idd. Het bouwpakket "de ideale man". Je kijkt toch eerst of iemand zo ook al oke is?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
In je waarde worden gelaten ipv. de hoofdpersoon te zijn in het grote "bouw hier je eigen vriendje (schroefjes apart bijgeleverd)"-plan.
Wel eentje die piano kan spelen, of in elk geval doen alsofquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga een Chineesje adopteren later.
Ik begin de afgelopen zes jaar leuk te worden, vind ikquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik was tot een paar jaar geleden ook helemaal niet leuk, dat is pas iets van de laatste vijf jaar ongeveer. Sindsdien begint het vrouwen-gebeuren bij mij ook eindelijk langzaam een beetje te lopen. Uiteraard nog niet snel genoeg naar mijn zin maar daar werk ik aan.
Daar heb ik ook zo de schurft aan. Meisjes die je wel even "fixen". Zo, maar dan ook zo naar is dat.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
In je waarde worden gelaten ipv. de hoofdpersoon te zijn in het grote "bouw hier je eigen vriendje (schroefjes apart bijgeleverd)"-plan.
Gelukt. 4x gelezen en we zijn elkaar weer kwijtquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mijn gevoel voor humor was even niet gefilterd genoeg. Daar was het toch al wel op stukgelopen (en ook ruimschoots voor de huwelijksnacht) dus ergens was het wel efficient.
Lijkt mij wel, maar als ik gevoelens ontwikkel is dat dan ook voor een persoon, niet voor wat die persoon misschien zou kunnen worden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd. Het bouwpakket "de ideale man". Je kijkt toch eerst of iemand zo ook al oke is?
En die babi pangang kan maken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:22 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wel eentje die piano kan spelen, of in elk geval doen alsof!
wat zal die vrouw zich verrot voelenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:21 schreef Q. het volgende:
[..]
En dat meisje kan zichzelf weer relativeren aan die vrouw die vorige week door Jerry Springer uit haar huis werd getakeld.
Ik zal proberen minder snel mezelf te zijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:23 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Gelukt. 4x gelezen en we zijn elkaar weer kwijt
En terecht! Al hoewel ik ook al menig man heb verjaagd met mezelf te zijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niks mis met bijtende vrouwen, maar ik ben te kieskeurig om voor een vrouw te gaan waar ik mezelf niet bij kan zijn.
Zijn het lekkere katten? Anders is er geen probleem.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik wil mijn katten graag levend houden.
Precies. Niemand wil babi pangang van onsmakelijke katten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zijn het lekkere katten? Anders is er geen probleem.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zijn het lekkere katten? Anders is er geen probleem.
Als je zo dik bent heb je toch geen tijd voor gevoelens, je bent de hele dag kwijt aan eten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
wat zal die vrouw zich verrot voelen.
Pomba heb ik inmiddels al wel aardig goed vetgemest.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik wil mijn katten graag levend houden.
Als je niet bij elkaar past kan je dat niet vroeg genoeg wetenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:24 schreef heksehiel het volgende:
[..]
En terecht! Al hoewel ik ook al menig man heb verjaagd met mezelf te zijn
"we hebben een clubje opgericht voor mensen die heel lelijk zijn... omdat we het beter vinden voor de maatschappij als ze ons niet hoeven te zien. En het relativeert natuurlijk, want er is altijd wel iemand die lelijker is dan jij. Natuurlijk is er ook altijd iemand die niet iemand heeft die lelijker is dan hij, maar dat is er maar één en de rest heeft daar veel steun aan".quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
wat zal die vrouw zich verrot voelen.
Ik voelde me destijds pas een beetje op m'n plek op m'n stageplek toen ze een keer een discussie hadden over de kroketten bij de patatboer in de buurt waar ze eens per week iets haalden. De ene week waren de kroketten lekker, de volgende week niet. Dus toen zei ik dat hij de ene week raskatten gebruikte en de volgende week zwerfkatten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Precies. Niemand wil babi pangang van onsmakelijke katten.
Juist, voordat je je teveel aan elkaar gaat hechten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je niet bij elkaar past kan je dat niet vroeg genoeg weten. Denk ik dan maar. Coping mechanisms
.
* ziet CL voor zich met grote koekepan en fluisterend "hello kitty, kitty, kitty..." *quote:
haha true, maar hoe vaak zie je nou de kant van de camera?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:24 schreef liefie_ het volgende:
Weet je wat wel kei stom is
Al die sporters die lopen te filmen!
Jeetje geniet van het moment dikke nerd! Kijk niet de hele tijd door je camera
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik voelde me destijds pas een beetje op m'n plek op m'n stageplek toen ze een keer een discussie hadden over de kroketten bij de patatboer in de buurt waar ze eens per week iets haalden. De ene week waren de kroketten lekker, de volgende week niet. Dus toen zei ik dat hij de ene week raskatten gebruikte en de volgende week zwerfkatten.
En toen was het stil.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik voelde me destijds pas een beetje op m'n plek op m'n stageplek toen ze een keer een discussie hadden over de kroketten bij de patatboer in de buurt waar ze eens per week iets haalden. De ene week waren de kroketten lekker, de volgende week niet. Dus toen zei ik dat hij de ene week raskatten gebruikte en de volgende week zwerfkatten.
En toen was het stil.
Lekker bijdehante stageplek danquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En toen was het stil.
Ik dacht dat hij vietnamees was?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:27 schreef Q. het volgende:
[..].
Toch maar niet naar die rare chinese patatboer vanavond.
Nog nooit smaakpolitie gezien?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:27 schreef Q. het volgende:
[..].
Toch maar niet naar die rare chinese patatboer vanavond.
Whatever. Spleetogerig.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij vietnamees was?
Ik had die vriend van me die bij jou in de buurt gaat wonen al over 'm verteld.
Zelfde geldt voor bellen... ik neem tegenwoordig nauwelijks nog m'n telefoon mee, als mensen me echt moeten spreken, dan wachten ze maar tot ik thuis ben hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:28 schreef liefie_ het volgende:
Ja maar mensen lopen tegenwoordig zo alles te filmen en fotos van te maken
Ervaar gewoon
Vind ik dan
Soms ben je ook zo'nquote:
Moet nog steeds bedenken wat ik ga eten, zat te denken aan turkse pizza met salade en veel knoflooksausquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Whatever. Spleetogerig.
Maar hij heeft wel kei-goeie patat! En het is op zich best schoon daar.
Daar neem ik mijn telefoon ook niet voor mee. Ik neem mijn telefoon mee om te kunnen bellen wanneer ik dat wil. En om op te nemen als ik dat wil. Als dat op een gegeven moment niet uitkomt, bel ik wel terug. Het "ik moet altijd bereikbaar zijn door de mobieltjes" is toch echt iets wat mensen zichzelf opleggen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor bellen... ik neem tegenwoordig nauwelijks nog m'n telefoon mee, als mensen me echt moeten spreken, dan wachten ze maar tot ik thuis ben hoor!
Ik ben liever blind en doe alsof ik gelukkig benquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je niet bij elkaar past kan je dat niet vroeg genoeg weten. Denk ik dan maar. Coping mechanisms
.
Nou, ik probeer altijd al wel op tijd in te schatten of het relatiematerial zou kunnen zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Lijkt mij wel, maar als ik gevoelens ontwikkel is dat dan ook voor een persoon, niet voor wat die persoon misschien zou kunnen worden.
Schiet toch ook niet op, uiteindelijk werkt dat dan toch nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:31 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik ben liever blind en doe alsof ik gelukkig ben
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar neem ik mijn telefoon ook niet voor mee. Ik neem mijn telefoon mee om te kunnen bellen wanneer ik dat wil. En om op te nemen als ik dat wil. Als dat op een gegeven moment niet uitkomt, bel ik wel terug. Het "ik moet altijd bereikbaar zijn door de mobieltjes" is toch echt iets wat mensen zichzelf opleggen.
Boeien. Jij bent niet iedereen en ik ook nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:32 schreef Burdie het volgende:
[..]klopt, maar iedereen schijnt er aan mee te doen...
Ah, de Q-manier! Beproefd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:31 schreef heksehiel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:31 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Want?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:31 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Klopt, maar blijkbaar dient het een doel, amders zou ik het niet doen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Schiet toch ook niet op, uiteindelijk werkt dat dan toch niet
Ik denk dat het via de riolering alsnog wel in Nederland terecht komt hoor, maak je geen zorgen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:35 schreef liefie_ het volgende:
heb ik nederland nou gewoon gemist in die drie seconden dat ik ging plassen?
Ik ook. Nu nog leren hoe dat moet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:34 schreef Litpho het volgende:
[..]. Ik heb veel liever dat je gewoon al ziende dolgelukkig bènt
.
Sorry maar dat vind ik de domste verklaring ooitquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:35 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Klopt, maar blijkbaar dient het een doel, amders zou ik het niet doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |