Whatever. Spleetogerig.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij vietnamees was?
Ik had die vriend van me die bij jou in de buurt gaat wonen al over 'm verteld.
Zelfde geldt voor bellen... ik neem tegenwoordig nauwelijks nog m'n telefoon mee, als mensen me echt moeten spreken, dan wachten ze maar tot ik thuis ben hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:28 schreef liefie_ het volgende:
Ja maar mensen lopen tegenwoordig zo alles te filmen en fotos van te maken
Ervaar gewoon
Vind ik dan
Soms ben je ook zo'nquote:
Moet nog steeds bedenken wat ik ga eten, zat te denken aan turkse pizza met salade en veel knoflooksausquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Whatever. Spleetogerig.
Maar hij heeft wel kei-goeie patat! En het is op zich best schoon daar.
Daar neem ik mijn telefoon ook niet voor mee. Ik neem mijn telefoon mee om te kunnen bellen wanneer ik dat wil. En om op te nemen als ik dat wil. Als dat op een gegeven moment niet uitkomt, bel ik wel terug. Het "ik moet altijd bereikbaar zijn door de mobieltjes" is toch echt iets wat mensen zichzelf opleggen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor bellen... ik neem tegenwoordig nauwelijks nog m'n telefoon mee, als mensen me echt moeten spreken, dan wachten ze maar tot ik thuis ben hoor!
Ik ben liever blind en doe alsof ik gelukkig benquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je niet bij elkaar past kan je dat niet vroeg genoeg weten. Denk ik dan maar. Coping mechanisms
.
Nou, ik probeer altijd al wel op tijd in te schatten of het relatiematerial zou kunnen zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Lijkt mij wel, maar als ik gevoelens ontwikkel is dat dan ook voor een persoon, niet voor wat die persoon misschien zou kunnen worden.
Schiet toch ook niet op, uiteindelijk werkt dat dan toch nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:31 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik ben liever blind en doe alsof ik gelukkig ben
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar neem ik mijn telefoon ook niet voor mee. Ik neem mijn telefoon mee om te kunnen bellen wanneer ik dat wil. En om op te nemen als ik dat wil. Als dat op een gegeven moment niet uitkomt, bel ik wel terug. Het "ik moet altijd bereikbaar zijn door de mobieltjes" is toch echt iets wat mensen zichzelf opleggen.
Boeien. Jij bent niet iedereen en ik ook nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:32 schreef Burdie het volgende:
[..]klopt, maar iedereen schijnt er aan mee te doen...
Ah, de Q-manier! Beproefd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:31 schreef heksehiel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:31 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Want?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:31 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Klopt, maar blijkbaar dient het een doel, amders zou ik het niet doen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Schiet toch ook niet op, uiteindelijk werkt dat dan toch niet
Ik denk dat het via de riolering alsnog wel in Nederland terecht komt hoor, maak je geen zorgen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:35 schreef liefie_ het volgende:
heb ik nederland nou gewoon gemist in die drie seconden dat ik ging plassen?
Ik ook. Nu nog leren hoe dat moet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:34 schreef Litpho het volgende:
[..]. Ik heb veel liever dat je gewoon al ziende dolgelukkig bènt
.
Sorry maar dat vind ik de domste verklaring ooitquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:35 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Klopt, maar blijkbaar dient het een doel, amders zou ik het niet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |