Geef die trol Muggenzifter eens een laatste waarschuwing..quote:Geweld is altijd het doel van de linkse medemens
Ik hoop dat die schoft in de goot beland dan sturen we de honden op hem af.
Inderdaad, Duyvendak is ook een psychopaat. Hij zal ook wel bovenmatig veel blowen.
Er zitten een paar op de wipstoel.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:10 schreef Autodidact het volgende:
Wie heeft Machiavelli gelezen?
Ik weet niet hoe het met de mods zit, maar ik begin dit soort reacties best wel zat te worden.
ja,ja...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:41 schreef SCH het volgende:
Duyvedank: de nasleep - verwerk hier de jaren 80
Oeps, iets te snel
Hij was net terug...quote:
Dat was een vrijwillige vakantie.quote:
Weet ik.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:44 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dat was een vrijwillige vakantie.
Hij reageert gewoon te agressief en ergens waardeer ik dat ookw el weer in hem want de meeste users doen hertzelfde maar op een meer gluiperige kan net door de policy manierquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik snap daar echt niks van. Zo'n slimme jongen. Je zou zeggen na een vakantie....
er wordt niets besproken ik zeg alleen waar hij op moet lettenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Bans worden niet besproken, mods!
Het wordt besproken en let jij eens op je interpunctie.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:01 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
er wordt niets besproken ik zeg alleen waar hij op moet letten
MZ is weg.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:29 schreef SCH het volgende:
Logische ban voor Klopkoek maar het is dan weer onlogisch dat zo'n Muggenzifter niet in dat lijstje staat. Of is die gewoon stilletjes verwijderd?
Jij bent echt een eng, naar mannetje. Echt, geen woorden voorquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:14 schreef Aoristus het volgende:
willen jullie de kam even hier doorheen halen, Dennsimoore is behoorlijk persoonlijk aan het gallen
de homoterreur gaat gewoon door
Het is een stelling. Daar mag je het mee eens zijn of niet.En dan lekker discussieren.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:56 schreef SCH het volgende:
Zouden jullie deze titel willen aanpassen. Is dom en dekt de lading niet.
Bovendien vraag ik me af waarom het in POL staat...
Ik heb het, in mijn ogen, ergste verwijderd. Voor de rest laat ik jullie fijn katten,quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:14 schreef Aoristus het volgende:
willen jullie de kam even hier doorheen halen, Dennsimoore is behoorlijk persoonlijk aan het gallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |