Hoe weet je dat? Tis toch ingepakt, je kan heul niet zien wat er in zit!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:25 schreef nokwanda het volgende:
Het is wel een echt F&F cadeau
2 jaar, 2 jaarcontracten en nu dus vastquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:25 schreef nokwanda het volgende:
Had je nog geen vast contract? Hoe lang werk je daar nu al?
Tnxquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:56 schreef nokwanda het volgende:
Cool meid. Felicitatie waard.
Ben hier ook goed bezig. Heb nu vakantie en ben weer flink aan het schilderen geslagen.
Eerst een opdracht die nog lag. Gister is ie opgehaald. En nu gelijk door aan een nieuw schilderij.
Hier!quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:01 schreef Ravage het volgende:
[..]
Hier!
We zijn een lang weekend bij vrienden, en ben dus heul niet online..
Vroeg Ravage net: mag ik onder jouw naam posten? 'Nee!'![]()
Nou inderdaad, dat deed ik altijd in bed en dat vond ik zo zonde! Heb niet voor niets een dure tv in de woonkamer staan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:59 schreef Greys het volgende:
Kan je lekker languit op je bank tv-series op DVD kijken enzo
Leuk behangetje. Ben dol op dat soort printjes.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Alle jarigen van afgelopen week nog een verlate gefeliciteerdHopelijk was het een leuke dag.
Aangezien het asieltopic helemaal niet voor slowchat iskom ik hier even de bank laten zien waar ik het vanmorgen over had in dat topic.
Het duurde maar een uurtje om 'm door de deur van de woonkamer te krijgen en is daarbij helaas wel beschadigdstom verlaagd plafond in de gang.
Anyway ik had eerst zo'n wel bekende klippan bank van de ikea. En nu heb ik dit...
[ afbeelding ]
Vooral Woefkesranch doet het goed. Die bezorgen de pups zelfs dezelfde dag nog thuis en er zijn gewoon pups in de aanbiedingquote:Op zondag 10 augustus 2008 08:59 schreef nokwanda het volgende:
Snap niet waarom mensen daar nog intuinen.
Goed topic QB
Ik heb ook een poef in dat printjequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Leuk behangetje. Ben dol op dat soort printjes.
Trouwens... van dezelfde stof als de kussentjes heb ik een deurgordijn. Wilde toen ook de kussentjes, maar die waren er toen niet meer. En inmiddels zouden ze ook niet echt meer passen. maar ik blijf ze leuk vinden.
Ja maar dan is het toch het hele effect van een mooi bank hebben weg?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb altijd hoezen op mn bank, passen precies twee eenpersoonshoeslakens op. Die gaan om de haverklap de wasmachine en de droger in. En de hoezen van de kussens van de bank zelf ook.
Mijn bank is mega groot en gewoon heel praktisch, en die hoeslakens koop ik in leuke kleurtjes dus das heel fleurig. Ik heb echt geen zin om elke dag een halve Frits dr van af te borstelen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja maar dan is het toch het hele effect van een mooi bank hebben weg?
Nee met jouw aantal beestjes begrijp ik het ook best hoor maar vond het best grappig als je er over nadenktquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn bank is mega groot en gewoon heel praktisch, en die hoeslakens koop ik in leuke kleurtjes dus das heel fleurig. Ik heb echt geen zin om elke dag een halve Frits dr van af te borstelen.
Zo is Spicy wel, maar Merlijn niet, helaas.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Sneu voor Merlijn![]()
Baileys had ook de neiging om steeds naar boven te vluchten toen Baloe zich wat meer thuis begon te voelen.
En aangezien Bail een ongelovelijk watje is, was hij ook steeds de lul pineut vwb stoeibuien van Baloe.
Maar idd...steeds weer naar beneden halen en laten merken dat ie lief is. En Baloe op z'n donder geven....
En nu, als Bail het zat is, draait ie zich ineens om en dan jaagt ie Baloe de ren in
Ik moest denken aan veel mensen in Afrika en sowieso in de wat armere lande, die jaaaaren lang het plastic opm hun meubels laten zitten zodat ze nieuw blijvenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee met jouw aantal beestjes begrijp ik het ook best hoor maar vond het best grappig als je er over nadenkt
Die van mij graven 'm meestal ook wel ergens stuk maar toch scheelt het wel iets vind ik.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:52 schreef nokwanda het volgende:
een zak..Zou je hier moeten proberen. Zowel Spicy als Kareltje graven altijd alsof de bodem eruit moet.
Als ik een megadikke laag erin knal graven ze ook net zo lang door tot alles op een hoop aan een kant ligt.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:51 schreef draculettetje het volgende:
zo ik meld me hier ook weer eens even
zodat het topic weer eens in mn AT lijstje komt zodat ik hoop het niet vergeet
Neuj, ik had zo'n electrische vliegenmeppertquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:27 schreef draculettetje het volgende:
he gatsie nok! da's heus nie leuk
ingetje had je wel zo'n ik weet niet hoe dat ding heet waarmee ze altijd het water in rende?
Naja zegquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:02 schreef nokwanda het volgende:
En de tieten van pamela heb je ook al niet. Darn.
maar je reddingsaktie was in ieder geval geslaagd!quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neuj, ik had zo'n electrische vliegenmeppert![]()
En ik heb het in m'n spijkerbroek en tshirt al koud nu, laat staan in een badpakje
Geen idee welke sites je allemaal al gehad hebt, maar ik googlede even en kreeg veel hitsquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:31 schreef Greys het volgende:
Hello darlings
Weten jullie toevallig een programma (gratis) waarmee je je tuin kunt ontwerpen?
Ik had er wel eentje gevonden, maar daar kan ik echt totaal niet mee uit de voeten
Ja die had ik ook gevonden (thanks!quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Geen idee welke sites je allemaal al gehad hebt, maar ik googlede even en kreeg veel hits
http://www.google.com/search?q=online+zelf+tuinontwerpen&sourceid=navclient-ff&ie=UTF-8&rlz=1B2GGGL_enNL209NL209
kamperen is leuk!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:51 schreef Morretje het volgende:
Mooi rijtje zo f_r!![]()
We zijn hier onze week vakantie aan het voorbereiden..Vrijdag gaan we weg. Hebben de auto van schoonouders mee, die 4 weken op vakantie zijn
Fietsen gaan mee, tentje, tafel en stoelen, luchtbed, kussens
't Is bijna niet meer kamperen.
![]()
Heb d'r zin in!![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 07:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kamperen is leuk!
veel plezier!
als het weer weer beter is en mijn tent deze keer waterdicht is!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
hey you... ik heb nu zelf een tent
Wanneer gaan we?
ik heb me wel aan moeten melden omdat ze dan alle gegevens in de computer konden zettenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:17 schreef Xebber het volgende:
Is het noodzakelijk om je aan te melden bij een DA, of kan je (eventueel op afspraak) gewoon langskomen?
Dat verschilt echt heel erg per praktijk, ik zou gewoon eens rondbellen in de buurt en ook rondvragen bij mensen die je tegenkomt bv met het uit laten van de hond welke da zij hebben en hoe tevreden ze zijnquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:17 schreef Xebber het volgende:
Is het noodzakelijk om je aan te melden bij een DA, of kan je (eventueel op afspraak) gewoon langskomen?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:23 schreef oh-oh het volgende:
En serieus ff vragen aan de mensen die je hun hond ziet uitlaten bij jou in de buurt ook hoor. Dat zijn de ervaringsdeskundigen in je eigen buurtje!
Agree. Goed programmaquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:17 schreef Morretje het volgende:Net over mijn lijk gekeken... Wat een heftig mooi programma!
Yep, ook gekeken en erg onder de indruk.quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:04 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb het denk ik 2 keer eerder gezien.
Vandaag boodschappen doen en alvast wat dingen inpakken, morgen gaan we weg..
lees je algemene voorwaarden eens? En open anders eens een topic in WGR. Voor zover ik weet, betaal je voor een dienst. Dus op je fiets passen. Als zij daarin falen lijkt mij dat zij in gebreke zijn en de schade moeten vergoeden.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:28 schreef ferrari_rood het volgende:
heb een abonnement dus ze controleren niet wie de fiets meeneemt. er is wel videobewaking extra staat er maar de beelden mogen zien ho maar.
Ik ben er vaker geweest met mn dieren (oa de poot van de kat daar laten amputeren), en het is een erg fijne praktijk, met fijne artsen, met mn honden ga ik altijd naar hun toe iig (ja onderhand hebben we voor elke diersoort hier in huis een eigen DAquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:14 schreef Xebber het volgende:
Ik kwam deze dierenartsenpraktij tegen: http://www.dekempenaar.nl. Wat vinden jullie hiervan? Mij lijken ze behoorlijk betrouwbaar.
En Chip wil meestal alleen maar gewoon dicht tegen je aanliggen. Zo dicht dat je je nieteens om kunt draaien.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:20 schreef Morretje het volgende:
Oh, en oh-oh, dat is een mooi dealtje!!![]()
Ah, Nok, nu weet ik waar Chip dat geleerd heeft. Die gaat dus ook rellen, en tegen de deur aantikken om 's nachts aandacht te krijgen..
En dat doet ze alleen bij mij..quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En Chip wil meestal alleen maar gewoon dicht tegen je aanliggen. Zo dicht dat je je nieteens om kunt draaien.
Ja, als er ineens een been op haar hoofd landt gaat ze wel naar beneden, jaquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:41 schreef Morretje het volgende:
[..]
En dat doet ze alleen bij mij..![]()
![]()
Maar als het 'te onrustig' isgaat ze aan het voeteneind liggen, of slaapt ze onder het bed of gaat ze naar benee...
Of ze levert het bij jou af, en ik kan het vanuit Zwolle meenemen als het niet zo heul veul is?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:31 schreef Morretje het volgende:Non, ik dacht al: wie wil er nu wat mij me afleveren? En dat afleveren mag wel, maar ik kan er de actiedag zelf niet bij zijn..
![]()
Dus heel handig is het niet.
Wat zijn kleine tietjes? Ik beschouw mijn tieten ook als klein, en ik heb 95D of D95, hoe je het ook schrijftquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:56 schreef nokwanda het volgende:
(Nog net) Mogguh dames.
Wil net 100 dingen gaan doen, maar opeens ben ik een logo voor iemand aan het maken
Ook leuk.
Vanmiddag moet ik voor het eerst van mijn leven een mammografie laten maken. Ik ben razend benieuwd hoe ze dat denken te gaan doen met die kleine tietjes van mij. je ziet het weleens op tv, maar die vrouwen hebben allemaal Tieten. Ik niet
in ieder geval succesquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:56 schreef nokwanda het volgende:
(Nog net) Mogguh dames.
Wil net 100 dingen gaan doen, maar opeens ben ik een logo voor iemand aan het maken
Ook leuk.
Vanmiddag moet ik voor het eerst van mijn leven een mammografie laten maken. Ik ben razend benieuwd hoe ze dat denken te gaan doen met die kleine tietjes van mij. je ziet het weleens op tv, maar die vrouwen hebben allemaal Tieten. Ik niet
Van mn tieten?quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat zijn kleine tietjes? Ik beschouw mijn tieten ook als klein, en ik heb 95D of D95, hoe je het ook schrijft
Ooh, das wel klein jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
In die van jou kan ik met mijn hele lijf wonen.
Hier maat 70 of 75 A. Af en toe kan een AAtje ook best. Ligt aan waar ik ze haal.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Q toch! Gedraag je!![]()
Succes Nok, het schijnt hoe kleiner, hoe pijnlijker
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan moet het hier dus wel heel pijnlijk worden.
In het kader van de activiteiten in my hometown?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:02 schreef draculettetje het volgende:
Da's wel weer waar natuurlijk! ik heb ook wel in mn ko dat het allemaal goed komt
maar vind het wel doet eng wat er nu allemaal op me afkomt
maar da's misschien meer prive ha ha
yep!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
In het kader van de activiteiten in my hometown?
Ik krijg al de kriebels bij het ideequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:38 schreef Qwea het volgende:
omg, vorige week een oorkruiper in mn nek, ennu godver alweer 1 op mn armwaar komen die kutkrengen vandaan man
Zal ik je dan maar het verhaal van het spinnetje (hooiwagen) en het zilvervisje in mn bed besparen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:42 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik krijg al de kriebels bij het idee![]()
Best stom eigenlijk, muizen en ratten en dergelijke doen me niets maar spinnen en insecten geven me de kriebels.
Oh vreselijk is dat he?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zal ik je dan maar het verhaal van het spinnetje (hooiwagen) en het zilvervisje in mn bed besparen?
Alles jeukt nu
Die spin is in mn nek op de plee gesprongen, en over ons in bed gekropenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:50 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh vreselijk is dat he?
Net als verhalen over vlooien en luizen en weet ik wat voor kriebelbeesten nog meer
GATVERDAMME!:{quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:55 schreef Greys het volgende:
Nok, good for you
En over ongedierte gesproken... kijk dan even wat er bij mij in de gootsteen zat![]()
(Die meloen lag er op om te voorkomen dat die reusachtige spin de beker om zou gooien voordat Heer Greys thuis was)
[ afbeelding ]
Dat deed ik bij de vlo. Flop, op het witte laken, en flop ; weg. Ik ALLES doorzoeken met zaklamp en al. Klote kreng was niet te vinden. 's ochtends voelde ik wat kriebelen in mn gezicht, ik een graai beweging maken, had ik dat kutbeestquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:59 schreef Greys het volgende:
Geloof me, sinds die keer heb ik elke avond de hele slaapkamer gecontroleerd voordat ik ging slapen (ondanks het feit dat ik ze boven nog nooit gezien heb *afklopt*) maar zelf tot onder het dekbed aan toe enzo.
En ik zeg er eerlijk bij... ik schrok zó hard van die spin dat ik gewoon serieus een pijnlijke steek bij mijn hart kreeg![]()
Ik heb hem een x zo groot gehad. Ik was 18, en heb half huilend/schreeuwend mijn papa geroepenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:00 schreef Greys het volgende:
En hou op over twee... dan durf ik straks mijn eigen huis niet meer in
Bloedserieus: ik durf te bungeejumpen (heb ik gedaan ook) en wat al niet meer, maar spinnen ben ik wel zó enorm bang voor dat het ziekelijk is. En dan zo eentje aantreffen
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:03 schreef Greys het volgende:
Ik zag hem tussen de middag en ik heb tien minuten staan staren, aan de grond genageld
Maar ik durfde niet naar het werk te gaan zonder hem gevangen te zetten onder een beker. Dat vond ik al enorm heldhaftig van mezelfEn als die beker om had gelegen als ik thuis was gekomen had ik echt niet meer in huis gedurfd. Belachelijk eigenlijk he?
Heer G zei nog, toen hij de meloen zag... het is een spin he, geen worstelaar
Achteraf vond ik het best zielig maar op dat moment was het echt een noodgreep, erg hequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:07 schreef draculettetje het volgende:
ha ha dat vind ik ook wel een goede hoor senesta! een spin met haarlak spuiten! die ga ik onthouden
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:20 schreef oh-oh het volgende:Die meloen, echt geweldig Greys.
Ik pak ze met mn handjes en pleur ze van het balkon hoor.
Op mijn balkon wonen vele lieve spinnen en die weven hele mooie webjes en die zorgen dat ik nooit muggen heb
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:22 schreef senesta het volgende:
[..]
Achteraf vond ik het best zielig maar op dat moment was het echt een noodgreep, erg he![]()
Ik heb wel eens met mijn zus op de bank gezeten, allebei benen omhoog en de hond tussen ons in, met z'n drieen gebiologeerd zitten kijken naar een spin op de grond. uren hebben we zitten wachten tot haar toenmalige vriend thuis kwam![]()
Hoe bedoel je trauma's
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:25 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
![]()
Héél herkenbaar ook weer!
Ik vroeger met een vriendinnetje op het toenmalige boshuisje van mijn zus passen in hun vakantie. ENORME spin op de muur. Wij op de bank staan (in de woonkamer, spin zat in de gang) en we durfden er niet meer af. Op een gegeven moment kregen we het koud en wisten we niet meer hoe we verder moesten - quelle drama! - en hebben we het volgende bedacht... en nu mogen jullie niet, ik herhaal, NIET lachen:
We gingen er steeds dichterbij staan en keken er non-stop naar. En ondertussen zeiden we 'Je bent geen spin, je bent een bloemetje'. Destijds klonk het logisch. Jezelf brainswashenNet zo lang tot we de stofzuigerslang er op durfden te zetten en toen in 1 zwiep de complete stofzuiger naar buiten hebben gesmeten en de schuifdeur dicht hebben gedaan.
En dan alsnog de hele nacht niet durven slapen natuurlijk![]()
Ha ha dat deed ik ook altijdquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:28 schreef Greys het volgende:
In mijn eerste autootje, Fiat Panda, bungelde er ineens op de snelweg een spin voor mijn neus die achter de zonneklep vandaan kwam. Het is dat er geen auto's om me heen reden, anders had ik enorme brokken veroorzaaktAuto in de berm gereden, vader gebeld
zitten ook rare spinnen daar in afrika!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:26 schreef nokwanda het volgende:
Ik pak ze niet met de hand maar zet er een glas overheen en schuif er een papiertje onder en zet ze buiten.
Ik had vandeweek een leuke. Ik liep tegen een spinneweb aan. Het zat in mijn haar en de spin bungelde voor mijn neus. Was niet echt heel erg tof. Zo dol ben ik er nou ook weer niet op.
Maar ze doodmaken.... neu.
Ben trouwens ook weleens door een spin gebeten in mijn voet in Zuid Afrika. Was ook niet tof. Dagen lang een dikke poot en heeeel erg slaperig geweest. En die poot is ook 3 weken blauw geweest. Voordat je er echt helemaal niks meer van zag waren we een paar maanden verder.
neuj dat doen ik dan nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:28 schreef Greys het volgende:
In mijn eerste autootje, Fiat Panda, bungelde er ineens op de snelweg een spin voor mijn neus die achter de zonneklep vandaan kwam. Het is dat er geen auto's om me heen reden, anders had ik enorme brokken veroorzaaktAuto in de berm gereden, vader gebeld
Uhuh maar zal die spin ook weten dat hij zo klein is?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
neuj dat doen ik dan niet
van de week had er ook 1 een web in mn deur gemaakt,
heb hem vriendelijk ergens anders neergezet
en sorry gezegd dat ik zn web kapot hem gemaakt
zat er iemand naar me te kijken, jij bent ook niet bang voor spinnen he?
ik jawel maar anders kan ik de auto niet in
en dit was echt een ieniemienie spin
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:29 schreef Greys het volgende:
Maar verder gaat het wel met me hoor...
* Greys hoopt dat de spinnen op Madeira allemaal klein en schattig zijn en roze pumpjes dragen
kan me niet veel schelen als ik maar vind dat ie klein is anders durf ik het nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:34 schreef senesta het volgende:
[..]
Uhuh maar zal die spin ook weten dat hij zo klein is?
Die spin die mij beet was ook ienieminiquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kan me niet veel schelen als ik maar vind dat ie klein is anders durf ik het niet
en bij deze kon ik dat ook goed denken ha ha
en bedankt nou helpt die theorie ook niet meer.....quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die spin die mij beet was ook ieniemini
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en bedankt nou helpt die theorie ook niet meer.....
Echt bang voor spinnen ben ik niet, durf ze ook wel met een keukendoekje te pakken of zo, maar bij sommige moet ik wel even huiveren ja.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:08 schreef Greys het volgende:
Ben je ook bang voor spinnen Xebber?
Hoe gaat het met Mara?
Geeft niets, thnxquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:43 schreef Topspin het volgende:
Gefelicteerd Senesta
Beetje laat maar ik kom hier niet altijd en wist niet dat je 2 weken geleden jarig was.
Dus alsnog gefeliciteerdKomt nogal onnozel over maar de TT laat me alsnog een erge late felicitatie doen
Weet iemand hier toevallig hoe oud een dwerg-papegaai kan worden? Die van mij is nu ongeveer 15-20 jaar oud en lijkt nog steeds zo fit als een hoentje te zijn. Heb het idee dat hij de 30 gaat halen maar dan kan het ook zomaar ineens voorbij zijn. Merk je aan een dwerg-papegaai dat hij aan het slijten is of kan zo'n beest in 1 keer zomaar dood neervallen in de kooi?
Dwerg-papegaai gisteren laten vliegen in de huiskamer en de hond vond dat niet zo leuk en ging op jacht, hond is jaloers op andere beesten. Zelfs de schildpad kan hij niet uitstaan. Enige dieren waar hij niet jaloers op is dat zijn vissen in de vijver en soms katten in de tuin die zo nu en dan op bezoek komen hier
Zal straks of morgen een foto maken, liefst een foto als hij uit de kooi is want anders staan de tralies van de kooi erop.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:12 schreef senesta het volgende:
[..]
Geeft niets, thnx![]()
Heb je een foto van je papagaaitje?
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:09 schreef Greys het volgende:
Wat leuk Q! En ik heb laatst een optreden staan filmen en het leek ook net alsof ik Parkinson had èn daarbij ook nog stomdronken was, zo een vaste hand had ik
Topspin, ik zag net dat de grote gemiddeld 50 jaar worden, maar soms ook 80 inderdaad
80 jaarquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:09 schreef Greys het volgende:
Wat leuk Q! En ik heb laatst een optreden staan filmen en het leek ook net alsof ik Parkinson had èn daarbij ook nog stomdronken was, zo een vaste hand had ik
Topspin, ik zag net dat de grote gemiddeld 50 jaar worden, maar soms ook 80 inderdaad
Net zoiets als mijn dwerg papagaaitje (of agapornis) dusquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:06 schreef Greys het volgende:
Hoe heet je papegaaitje? En heb je een foto?
Ik heb er vroeger () ook eentje gehad, een gele met een zuurstok-roze hoofdje
Die ging soms onder de kraan badderen!
Die van mij lijkt er ook wel wat. Maar je vogel is al best oud. Vind die dwergpapagaaien leuker dan een papagaai, maar ja dat vind ik. En als ze tam zijn dan is het best leukquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:37 schreef Topspin het volgende:
Mijn hond rent alle meubels omver zodra de vogel wordt losgelaten in de kamer.
Overigens lijkt die vogel in het plaatje van Nok op die van mij, alleen is die van mij lichter van kleur en oogt wat jonger. Kan dan aan de foto liggen waar de kleuren niet duidelijk tot uitdrukking komen.
Aha nou ik hoor het dan wel, lijkt me wel leuk als ze hun belevenissen ook vertellen. En ik hoop dat het daar goed gaat. Zal wel. We gaan gewoon duimenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:43 schreef nokwanda het volgende:
Weet nog niet precies hoe laat. smssen we nog over.
Vind het tof dat nok hem wou hebben jah, en jammergenoeg ging het niet. En dat ze er moeite voor doet om te zorgen dat Thomas nu een ander onderkomen heeft. Dat is gewoon toppie. Dat blijf ik vinden. Ze kan bij mij niet meer stuk!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:44 schreef Topspin het volgende:
Wel tof dat je via FOK! je kat een nieuw thuis hebt kunnen geven
Is het forum alsnog nuttig ook
Wist niet dat jij Thomas aan Nok had gegevenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:47 schreef Freubeltje41 het volgende:
[..]
Vind het tof dat nok hem wou hebben jah, en jammergenoeg ging het niet. En dat ze er moeite voor doet om te zorgen dat Thomas nu een ander onderkomen heeft. Dat is gewoon toppie. Dat blijf ik vinden. Ze kan bij mij niet meer stuk!
En zo komen die babies er ook iet. Bloemetjes, bijtjes en zo. Geen gelulquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:47 schreef Greys het volgende:![]()
Nok, die foto van die aga met kat!
![]()
Senesta, de mijne zag er precies hetzelfde uit ja!!!!
We hebben dit jaar nog lopen zoeken naar een valkparkiet of een agapornis baby, maar nu twijfelen we weer of het wel zo'n goed idee is. Nu weet je ook waarom het zo lang duurt voordat we ook aan echte babies durven beginnen
Nou, hij was niet van Freubeltje, maar van een kennis van haar. Freubeltje trok zich zijn lot aan en schakelde Nonneke in om mee te zoeken naar een nieuw adres en bracht hem hier bij mij vanuit Zwolle.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:49 schreef Topspin het volgende:
[..]
Wist niet dat jij Thomas aan Nok had gegeven![]()
Ik was een keer in de dierenwinkel om een nieuwe riem te kopen voor de hond en daar hadden ze vogels die echt melodie konden zingen, zullen wel parkieten zijn geweest of een andere soort. Zat echt mooie melodie in dus ook.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:51 schreef Freubeltje41 het volgende:
Hahaha volgens mij schreeuwen alle papegaaien. Ik had vroeger een parkiet die praatte. Nou nou nou, was net een old wief. Kwebbelde alles na. Wel leuk trouwens
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou, hij was niet van Freubeltje, maar van een kennis van haar. Freubeltje trok zich zijn lot aan en schakelde Nonneke in om mee te zoeken naar een nieuw adres en bracht hem hier bij mij vanuit Zwolle.
Veel plezierquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:56 schreef Freubeltje41 het volgende:
Tja en zo ken ik Nok weer, en dit forum ook natuurlijk hahaha. Maar ga nu naar een verjaardag, succes morgen Nokwanda, en ik hoor het nog wel, Groetjes allemaal, doegggggg
Zullen misschien wel van die kanaries geweest zijn ofzo. Of van die andere kleine vogeltjes waar ik de naam niet zo van weet, maar papegaai achtigen zingen niet zo, schreeuwen meer hoor, of je moet ze ook misschien van kleins af aan hebben, je weet het natuurlijk nooit, heb ook nooit gedacht dat parkieten konden pratenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:55 schreef Topspin het volgende:
[..]
Ik was een keer in de dierenwinkel om een nieuwe riem te kopen voor de hond en daar hadden ze vogels die echt melodie konden zingen, zullen wel parkieten zijn geweest of een andere soort. Zat echt mooie melodie in dus ook.
3 little birds van Bob Marley moest ik meteen aan denken omdat het op een nachtegaal leek ook.
Liever niet. Hoop dat hij nu mag blijven waar hij naartoe gaat en dat hij daar een heel oude lieve kat mag worden. Hij is nu 9 dus met wat mazzel heeft ie nog 10 goeie jaren te gaan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:56 schreef Topspin het volgende:
[..]
Dus echt via via via viaEn uiteindelijk komt het hier uit bij Nok die vervolgens richting een andere user gaat. Straks gaat die Thomas de hele wereld rond
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:29 schreef Greys het volgende:
Maar verder gaat het wel met me hoor...
* Greys hoopt dat de spinnen op Madeira allemaal klein en schattig zijn en roze pumpjes dragen
een beetje?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:59 schreef nokwanda het volgende:
Dara dacht ik straks ook aan.
Helaas. Heb al een beetje dat najaarsgevoel
quote:
Pffff ben ik er net weer gaat iedereen weer, nou trusten danquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:24 schreef Topspin het volgende:
Ik ga ook zometeen richting het nest en dan in diepe pre-winterslaap verkeren. Zeg vaker dat ik richting nest ga maar dan nog steeds dat ik film ga kijken en nog 3 uur langer wakker blijfGisteren Jurassic park gekeken nog.
Ik blijf nog ff hoorquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:28 schreef Freubeltje41 het volgende:
[..]
Pffff ben ik er net weer gaat iedereen weer, nou trusten dan
Ik heb ook een biertje nu, ook omdat het weekend is maar zo was het donderdag ook al weekend hierquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:31 schreef Freubeltje41 het volgende:
Aha gezellie dan, moet nog steeds wennen aan het chatten hier haha en vooral als een topic gesloten wordt, zoek me het rotje dan, alhoewel, nok geeft me altijd de link wel ff, dat is wel aardig. Nou heb niks op verjaardag gedronken, zit nu aan een wijntje, maar dat mag want het is WEEKEND!
Eeej zeg, niks mis met Maastrichtquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:39 schreef Freubeltje41 het volgende:
Ik ga naar Tenerife. Nouhou heb al vier keer gevlogen maar krijg steeds meer angst. Ene kijken, tja dat doe ik echt niet hoor. Zit heel stilletjes in mijn stoel haha. Volgens mij is dat ook de enigste keer dat ik echt stil ben als ik in een vliegtuig zit. Zou ook nog een tussenstop krijgen de terugweg, maar ik stap wel in Groningen eruitanders moest ik door naar Maastricht, nou echt nietttttt
Nee niks mis mee met Maastrichtquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Eeej zeg, niks mis met Maastricht![]()
Ok, behalve de regen dan vandaag....
Jaquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:42 schreef Topspin het volgende:
Laatste keer vliegen voor mij was naar Gran Canaria, in de buurt van Tenerife dus
Een vriend van mij toendertijd was aan het roepen voor de grap dat er een schroef los was gegaan van het vliegtuigMeteen de stewards kijken daar. Als je dat tegenwoordig doet met al die aanslagen dan kom je in de cel te zitten.
Ik hoop het maarquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:44 schreef Freubeltje41 het volgende:
maar ja, we gaan ervan uit dat we daar gewoon aankomen en dat we weer gezond hier terugkomen
That's the spiritquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:54 schreef Freubeltje41 het volgende:
Ja is ook wel zo, en zo probeer ik ook te denken, maar lukt niet steeds. En zal ook wel goedgaan. Maar nu net met dat andere vliegtuig, dan ga je nog erger zitten prakizeren. Maar als ik er eenmaal ben, en lekker op het strand lig dan denk ik weer, heb ik toch maar ff weer geflikt met mijn angst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |