een beetje?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:59 schreef nokwanda het volgende:
Dara dacht ik straks ook aan.
Helaas. Heb al een beetje dat najaarsgevoel
quote:
Pffff ben ik er net weer gaat iedereen weer, nou trusten danquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:24 schreef Topspin het volgende:
Ik ga ook zometeen richting het nest en dan in diepe pre-winterslaap verkeren. Zeg vaker dat ik richting nest ga maar dan nog steeds dat ik film ga kijken en nog 3 uur langer wakker blijfGisteren Jurassic park gekeken nog.
Ik blijf nog ff hoorquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:28 schreef Freubeltje41 het volgende:
[..]
Pffff ben ik er net weer gaat iedereen weer, nou trusten dan
Ik heb ook een biertje nu, ook omdat het weekend is maar zo was het donderdag ook al weekend hierquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:31 schreef Freubeltje41 het volgende:
Aha gezellie dan, moet nog steeds wennen aan het chatten hier haha en vooral als een topic gesloten wordt, zoek me het rotje dan, alhoewel, nok geeft me altijd de link wel ff, dat is wel aardig. Nou heb niks op verjaardag gedronken, zit nu aan een wijntje, maar dat mag want het is WEEKEND!
Eeej zeg, niks mis met Maastrichtquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:39 schreef Freubeltje41 het volgende:
Ik ga naar Tenerife. Nouhou heb al vier keer gevlogen maar krijg steeds meer angst. Ene kijken, tja dat doe ik echt niet hoor. Zit heel stilletjes in mijn stoel haha. Volgens mij is dat ook de enigste keer dat ik echt stil ben als ik in een vliegtuig zit. Zou ook nog een tussenstop krijgen de terugweg, maar ik stap wel in Groningen eruitanders moest ik door naar Maastricht, nou echt nietttttt
Nee niks mis mee met Maastrichtquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Eeej zeg, niks mis met Maastricht![]()
Ok, behalve de regen dan vandaag....
Jaquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:42 schreef Topspin het volgende:
Laatste keer vliegen voor mij was naar Gran Canaria, in de buurt van Tenerife dus
Een vriend van mij toendertijd was aan het roepen voor de grap dat er een schroef los was gegaan van het vliegtuigMeteen de stewards kijken daar. Als je dat tegenwoordig doet met al die aanslagen dan kom je in de cel te zitten.
Ik hoop het maarquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:44 schreef Freubeltje41 het volgende:
maar ja, we gaan ervan uit dat we daar gewoon aankomen en dat we weer gezond hier terugkomen
That's the spiritquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:54 schreef Freubeltje41 het volgende:
Ja is ook wel zo, en zo probeer ik ook te denken, maar lukt niet steeds. En zal ook wel goedgaan. Maar nu net met dat andere vliegtuig, dan ga je nog erger zitten prakizeren. Maar als ik er eenmaal ben, en lekker op het strand lig dan denk ik weer, heb ik toch maar ff weer geflikt met mijn angst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |