abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61074592
Ja, hij had niet zoveel kleren bij zich.
Merlijn zit nu met zijn vlag op de punt van mijn bureau (hoog en veilig) te juichen. Luidkeels
Ik hoop dat ie na morgen ook weer gewoon over de grond durft te lopen en naar buiten durft en weer durft te spelen.
Thomas heeft Spicy net nog even de stuipen op het lijf gejaagd waarna alle jonge katten eraan kwamen hollen om Spicy te redden.
Tante Spicy is niet zo heel erg toegankelijk voor andere katten, maar met Purrr en haar kindjes heeft ze het uiteindelijk wel gevonden. Straks was ze zelfs zolang met Purrr aan het spelen dat Purrr er genoeg van kreeg ipv Spice.

Blijf het wel echt heel erg jammer vinden dat het niet gaat. Hij is wel echt een heel erg coole kat.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_61074824
Om kwart over negen was het al pikkedonker hier, moet er alweer aan wennen een beetje

De donkere dagen lijken nu al in de buurt te komen.
Genieten is toegestaan!!!
pi_61075138
Dara dacht ik straks ook aan.
Helaas. Heb al een beetje dat najaarsgevoel
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator zaterdag 23 augustus 2008 @ 23:00:50 #279
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_61075171
Ah ik ben niet de enige die er last van heeft dus
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_61075185
Nog ene paar maanden en het is om 1700 donker, en dan ga ik helemaal in mezelf gekeerd zijn weer. Ook leuk en aardig maar echt wel wennen.

Dieren lijken daar minder last van te hebben of lijkt dat maar zo?

Ik word introverter in het donker, niet eens echt somber maar wel dieper in mezelf gekeerd hoe wazig het ook kan klinken. En ga ik dan dieper in mezelf gekeerd zijn dan kan het vanzelf zo zijn dat ik diepe gedachtes en emoties onder ogen krijg die niet altijd even leuk hoeven te zijn.

Ben geen emo of gothic, alleen meer confrontratie met mezelf eerder wat soms negatief kan overkomen. Ben dan liever naar buiten gekeerd zodat ik minder met mezelf op de proppen kom.
pi_61075278
De dieren hier reageren daar ook op hoor. Die gaan nu al veel minder naar buiten en liggen veel vaker en langer te poezen op de bank of zo.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61075302
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 22:59 schreef nokwanda het volgende:
Dara dacht ik straks ook aan.
Helaas. Heb al een beetje dat najaarsgevoel
een beetje?
pi_61075323
Ahzo

Mijn hond niet zo direct, die was net ff naar buiten geglipt om hard te gaan blaffen tegen voorbijgangers. Maar katten zullen wel compleet anders zijn dan honden wat dat betreft.
pi_61075574
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 23:06 schreef draculettetje het volgende:

[..]

een beetje?
Ja een beetje.
Ik hou het zelf nog op een afstand door zomerse dingen aan te trekken en niet toe te geven aan de neiging om mijn winterkleren al uit de kast te trekken. Ben straks wel zo midden op de dag in slaap gejoekeld om pas tegen de avond wakker te worden. Had boodschappen gedaan en ging heel even liggen om met een van de kattenkoppen te knuffelen en gleed zo in dromenland.
Wat ik zometeen trouwens weer ga doen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61075718
Ik ga ook zometeen richting het nest en dan in diepe pre-winterslaap verkeren. Zeg vaker dat ik richting nest ga maar dan nog steeds dat ik film ga kijken en nog 3 uur langer wakker blijf Gisteren Jurassic park gekeken nog.
pi_61075808
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 23:24 schreef Topspin het volgende:
Ik ga ook zometeen richting het nest en dan in diepe pre-winterslaap verkeren. Zeg vaker dat ik richting nest ga maar dan nog steeds dat ik film ga kijken en nog 3 uur langer wakker blijf Gisteren Jurassic park gekeken nog.
Pffff ben ik er net weer gaat iedereen weer, nou trusten dan
pi_61075856
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 23:28 schreef Freubeltje41 het volgende:

[..]

Pffff ben ik er net weer gaat iedereen weer, nou trusten dan
Ik blijf nog ff hoor

In de verte hoor ik feestmuziek nu Zal wel een zuipfeest zijn en vol ladderzatte mensen daar.
pi_61075891
Aha gezellie dan, moet nog steeds wennen aan het chatten hier haha en vooral als een topic gesloten wordt, zoek me het rotje dan, alhoewel, nok geeft me altijd de link wel ff, dat is wel aardig. Nou heb niks op verjaardag gedronken, zit nu aan een wijntje, maar dat mag want het is WEEKEND!
pi_61075938
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 23:31 schreef Freubeltje41 het volgende:
Aha gezellie dan, moet nog steeds wennen aan het chatten hier haha en vooral als een topic gesloten wordt, zoek me het rotje dan, alhoewel, nok geeft me altijd de link wel ff, dat is wel aardig. Nou heb niks op verjaardag gedronken, zit nu aan een wijntje, maar dat mag want het is WEEKEND!
Ik heb ook een biertje nu, ook omdat het weekend is maar zo was het donderdag ook al weekend hier

Wierrook opgestoken en nu buiten met 2 truien aan in het donker. Geen vleermuizen maar wel sterren aan de hemel en vissen in de vijver die zo nu en dan wild in het water boven water uitspringen.
pi_61075993
Ja tis aardig fris buiten, ga nog op vakantie, heerlijk, ook veel zin in, alleen moet vliegen, dat is minder, maar ja, als je hier blijft dan is dat ook niet wat. Zal wel zijn als ik terug kom, nog kouder natuurlijk, brrr.
pi_61076048
Waar ga je heen op vakantie? Welk land?

Vliegen valt reuze mee, de kans dat je neerstort is kleiner dan een auto ongeluk met dodelijke afloop en zo heb je ook nog eens uitzicht vanuit het vliegtuig. Alleen weinig plaats om te zitten wanneer je een foute boeking doet. Laatste keer dat ik gevlogen heb toen moest ik 4 uur met benen tegen elkaar zitten en met armen tegen elkaar, kon geen kant op door de enge ruimte zonder bewegingsvrijheid. Volgende keer betaal ik liever 200 euro meer en dan met meer ruimte. Werd gestoord ervan zowat.
pi_61076128
Ik ga naar Tenerife. Nouhou heb al vier keer gevlogen maar krijg steeds meer angst. Ene kijken, tja dat doe ik echt niet hoor. Zit heel stilletjes in mijn stoel haha. Volgens mij is dat ook de enigste keer dat ik echt stil ben als ik in een vliegtuig zit. Zou ook nog een tussenstop krijgen de terugweg, maar ik stap wel in Groningen eruit anders moest ik door naar Maastricht, nou echt nietttttt
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 23:40:43 #293
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_61076150
Ik lag onder mn dekbed met de honden dvds te kijken.
En wat betreft het najaarsgevoel, ik doe als Nok, ik ontken het en loop al de hele week stug op mn slippers , weiger dichte schoenen aan te trekken. Vandaag had ik met een vriendinnetje afgesproken in de stad, het regende zo hard dat we na 100 meter een cafe ingedoken zijn en daarna maar naar mijn huis gegaan zijn. Kwam ze helemaal uit Purmerend, ook lullig
En koude voeten dat ik had
Ow en ik baal als een stekker, een maand voor zn laatste show is die gekke Chico door zn drukke gespeel en gedoe een hele rits boventanden kwijt. Heeft ie geen last van verder en het was al een godswonder dat ie nog tanden had ( Chineesjes zijn vaak al tandloos met een jaar of 6), maar het staat zo raar , af en toe heeft ie nu aan een kant een ingevallen ouwe mannenbekkie.....
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 23:42:06 #294
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_61076185
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 23:39 schreef Freubeltje41 het volgende:
Ik ga naar Tenerife. Nouhou heb al vier keer gevlogen maar krijg steeds meer angst. Ene kijken, tja dat doe ik echt niet hoor. Zit heel stilletjes in mijn stoel haha. Volgens mij is dat ook de enigste keer dat ik echt stil ben als ik in een vliegtuig zit. Zou ook nog een tussenstop krijgen de terugweg, maar ik stap wel in Groningen eruit anders moest ik door naar Maastricht, nou echt nietttttt
Eeej zeg, niks mis met Maastricht
Ok, behalve de regen dan vandaag....
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_61076189
Laatste keer vliegen voor mij was naar Gran Canaria, in de buurt van Tenerife dus

Een vriend van mij toendertijd was aan het roepen voor de grap dat er een schroef los was gegaan van het vliegtuig Meteen de stewards kijken daar. Als je dat tegenwoordig doet met al die aanslagen dan kom je in de cel te zitten.
pi_61076225
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 23:42 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Eeej zeg, niks mis met Maastricht
Ok, behalve de regen dan vandaag....
Nee niks mis mee met Maastricht Ik ga daarvandaan wel naar Tenerife. En ja regen hier ook in Zwollywood. Heb maar een week vakantie, dus ik neem gewoon het zekere. Tenminste hopelijk blijft daar de zon schijnen haha
pi_61076257
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 23:42 schreef Topspin het volgende:
Laatste keer vliegen voor mij was naar Gran Canaria, in de buurt van Tenerife dus

Een vriend van mij toendertijd was aan het roepen voor de grap dat er een schroef los was gegaan van het vliegtuig Meteen de stewards kijken daar. Als je dat tegenwoordig doet met al die aanslagen dan kom je in de cel te zitten.
Ja Maar goed ook met die grapjassen haha, ben nu al aan het zenuwpillen en ben nog niet weg, wordt wat, maar ja, we gaan ervan uit dat we daar gewoon aankomen en dat we weer gezond hier terugkomen
pi_61076414
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 23:44 schreef Freubeltje41 het volgende:

maar ja, we gaan ervan uit dat we daar gewoon aankomen en dat we weer gezond hier terugkomen
Ik hoop het maar

Kans is klein dat je neerstort in de middellandse zee ook. Kans is groter dat je op een terras omver gereden wordt door een dronken automobilst ondanks dat het vliegen enger kan overkomen omdat het vliegtuig zo hoog in de lucht vliegt.

Zo'n vlucht met een vliegtuig is ook gedaan door een piloot die je kunt vertrouwen, rij je op de weg en kom je een tegenligger tegen met 80 KM per uur dan weet je nooit wat die tegenligger geslikt of gedronken heeft of wat hij gaat doen. Zelfde voor buschauffeurs die soms 59 uur achter elkaar rijden zonder pauze.

Geef me dan maar een vliegtuig zelfs al is het zo ver boven de grond, na al die jaren is het behoorlijk betrouwbaar ook die toestellen.
pi_61076473
Ja is ook wel zo, en zo probeer ik ook te denken, maar lukt niet steeds. En zal ook wel goedgaan. Maar nu net met dat andere vliegtuig, dan ga je nog erger zitten prakizeren. Maar als ik er eenmaal ben, en lekker op het strand lig dan denk ik weer, heb ik toch maar ff weer geflikt met mijn angst
pi_61076515
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 23:54 schreef Freubeltje41 het volgende:
Ja is ook wel zo, en zo probeer ik ook te denken, maar lukt niet steeds. En zal ook wel goedgaan. Maar nu net met dat andere vliegtuig, dan ga je nog erger zitten prakizeren. Maar als ik er eenmaal ben, en lekker op het strand lig dan denk ik weer, heb ik toch maar ff weer geflikt met mijn angst
That's the spirit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')