Neuj, ik had zo'n electrische vliegenmeppertquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:27 schreef draculettetje het volgende:
he gatsie nok! da's heus nie leuk
ingetje had je wel zo'n ik weet niet hoe dat ding heet waarmee ze altijd het water in rende?
Naja zegquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:02 schreef nokwanda het volgende:
En de tieten van pamela heb je ook al niet. Darn.
maar je reddingsaktie was in ieder geval geslaagd!quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neuj, ik had zo'n electrische vliegenmeppert![]()
En ik heb het in m'n spijkerbroek en tshirt al koud nu, laat staan in een badpakje
Geen idee welke sites je allemaal al gehad hebt, maar ik googlede even en kreeg veel hitsquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:31 schreef Greys het volgende:
Hello darlings
Weten jullie toevallig een programma (gratis) waarmee je je tuin kunt ontwerpen?
Ik had er wel eentje gevonden, maar daar kan ik echt totaal niet mee uit de voeten
Ja die had ik ook gevonden (thanks!quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Geen idee welke sites je allemaal al gehad hebt, maar ik googlede even en kreeg veel hits
http://www.google.com/search?q=online+zelf+tuinontwerpen&sourceid=navclient-ff&ie=UTF-8&rlz=1B2GGGL_enNL209NL209
kamperen is leuk!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:51 schreef Morretje het volgende:
Mooi rijtje zo f_r!![]()
We zijn hier onze week vakantie aan het voorbereiden..Vrijdag gaan we weg. Hebben de auto van schoonouders mee, die 4 weken op vakantie zijn
Fietsen gaan mee, tentje, tafel en stoelen, luchtbed, kussens
't Is bijna niet meer kamperen.
![]()
Heb d'r zin in!![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 07:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kamperen is leuk!
veel plezier!
als het weer weer beter is en mijn tent deze keer waterdicht is!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
hey you... ik heb nu zelf een tent
Wanneer gaan we?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |