En Chip wil meestal alleen maar gewoon dicht tegen je aanliggen. Zo dicht dat je je nieteens om kunt draaien.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:20 schreef Morretje het volgende:
Oh, en oh-oh, dat is een mooi dealtje!!![]()
Ah, Nok, nu weet ik waar Chip dat geleerd heeft. Die gaat dus ook rellen, en tegen de deur aantikken om 's nachts aandacht te krijgen..
En dat doet ze alleen bij mij..quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En Chip wil meestal alleen maar gewoon dicht tegen je aanliggen. Zo dicht dat je je nieteens om kunt draaien.
Ja, als er ineens een been op haar hoofd landt gaat ze wel naar beneden, jaquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:41 schreef Morretje het volgende:
[..]
En dat doet ze alleen bij mij..![]()
![]()
Maar als het 'te onrustig' isgaat ze aan het voeteneind liggen, of slaapt ze onder het bed of gaat ze naar benee...
Of ze levert het bij jou af, en ik kan het vanuit Zwolle meenemen als het niet zo heul veul is?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:31 schreef Morretje het volgende:Non, ik dacht al: wie wil er nu wat mij me afleveren? En dat afleveren mag wel, maar ik kan er de actiedag zelf niet bij zijn..
![]()
Dus heel handig is het niet.
Wat zijn kleine tietjes? Ik beschouw mijn tieten ook als klein, en ik heb 95D of D95, hoe je het ook schrijftquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:56 schreef nokwanda het volgende:
(Nog net) Mogguh dames.
Wil net 100 dingen gaan doen, maar opeens ben ik een logo voor iemand aan het maken
Ook leuk.
Vanmiddag moet ik voor het eerst van mijn leven een mammografie laten maken. Ik ben razend benieuwd hoe ze dat denken te gaan doen met die kleine tietjes van mij. je ziet het weleens op tv, maar die vrouwen hebben allemaal Tieten. Ik niet
in ieder geval succesquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:56 schreef nokwanda het volgende:
(Nog net) Mogguh dames.
Wil net 100 dingen gaan doen, maar opeens ben ik een logo voor iemand aan het maken
Ook leuk.
Vanmiddag moet ik voor het eerst van mijn leven een mammografie laten maken. Ik ben razend benieuwd hoe ze dat denken te gaan doen met die kleine tietjes van mij. je ziet het weleens op tv, maar die vrouwen hebben allemaal Tieten. Ik niet
Van mn tieten?quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat zijn kleine tietjes? Ik beschouw mijn tieten ook als klein, en ik heb 95D of D95, hoe je het ook schrijft
Ooh, das wel klein jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
In die van jou kan ik met mijn hele lijf wonen.
Hier maat 70 of 75 A. Af en toe kan een AAtje ook best. Ligt aan waar ik ze haal.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Q toch! Gedraag je!![]()
Succes Nok, het schijnt hoe kleiner, hoe pijnlijker
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan moet het hier dus wel heel pijnlijk worden.
In het kader van de activiteiten in my hometown?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:02 schreef draculettetje het volgende:
Da's wel weer waar natuurlijk! ik heb ook wel in mn ko dat het allemaal goed komt
maar vind het wel doet eng wat er nu allemaal op me afkomt
maar da's misschien meer prive ha ha
yep!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
In het kader van de activiteiten in my hometown?
Ik krijg al de kriebels bij het ideequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:38 schreef Qwea het volgende:
omg, vorige week een oorkruiper in mn nek, ennu godver alweer 1 op mn armwaar komen die kutkrengen vandaan man
Zal ik je dan maar het verhaal van het spinnetje (hooiwagen) en het zilvervisje in mn bed besparen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:42 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik krijg al de kriebels bij het idee![]()
Best stom eigenlijk, muizen en ratten en dergelijke doen me niets maar spinnen en insecten geven me de kriebels.
Oh vreselijk is dat he?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zal ik je dan maar het verhaal van het spinnetje (hooiwagen) en het zilvervisje in mn bed besparen?
Alles jeukt nu
Die spin is in mn nek op de plee gesprongen, en over ons in bed gekropenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:50 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh vreselijk is dat he?
Net als verhalen over vlooien en luizen en weet ik wat voor kriebelbeesten nog meer
GATVERDAMME!:{quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:55 schreef Greys het volgende:
Nok, good for you
En over ongedierte gesproken... kijk dan even wat er bij mij in de gootsteen zat![]()
(Die meloen lag er op om te voorkomen dat die reusachtige spin de beker om zou gooien voordat Heer Greys thuis was)
[ afbeelding ]
Dat deed ik bij de vlo. Flop, op het witte laken, en flop ; weg. Ik ALLES doorzoeken met zaklamp en al. Klote kreng was niet te vinden. 's ochtends voelde ik wat kriebelen in mn gezicht, ik een graai beweging maken, had ik dat kutbeestquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:59 schreef Greys het volgende:
Geloof me, sinds die keer heb ik elke avond de hele slaapkamer gecontroleerd voordat ik ging slapen (ondanks het feit dat ik ze boven nog nooit gezien heb *afklopt*) maar zelf tot onder het dekbed aan toe enzo.
En ik zeg er eerlijk bij... ik schrok zó hard van die spin dat ik gewoon serieus een pijnlijke steek bij mijn hart kreeg![]()
Ik heb hem een x zo groot gehad. Ik was 18, en heb half huilend/schreeuwend mijn papa geroepenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:00 schreef Greys het volgende:
En hou op over twee... dan durf ik straks mijn eigen huis niet meer in
Bloedserieus: ik durf te bungeejumpen (heb ik gedaan ook) en wat al niet meer, maar spinnen ben ik wel zó enorm bang voor dat het ziekelijk is. En dan zo eentje aantreffen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |