quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 13:02 schreef Ingetje79 het volgende:Sneu voor Merlijn
Baileys had ook de neiging om steeds naar boven te vluchten toen Baloe zich wat meer thuis begon te voelen.
En aangezien Bail een ongelovelijk watje is, was hij ook steeds de
lul pineut vwb stoeibuien van Baloe.
Maar idd...steeds weer naar beneden halen en laten merken dat ie lief is. En Baloe op z'n donder geven....
En nu, als Bail het zat is, draait ie zich ineens om en dan jaagt ie Baloe de ren in
Zo is Spicy wel, maar Merlijn niet, helaas.
Ik heb straks wel de DA gebeld. Aan de dunne was ie toch al permanent, dus dat zal nu wss ook de oorzaak niet zijn van zijn terugtrekgedrag. Hij eet niet ook. Ik heb hem wel een ontwormingskuurtje gegeven. DA zei dat de kans groot is dat het door stress komt. En ik heb er al alles aan gedaan om dat te voorkomen-op te lossen. Ik blijf heb mee naar beneden en naar mijn kamer nemen om hem te knuffelen, maar hij zoekt het ook dan hogerop omdat hij zich echt niet veilig voelt. De andere katten verweren zich wel.
Maar het is dus wel constant oorlog nu. iig een aantal uren per dag/nacht.
En eerst ging het zo ontzettend goed maar ik vrees dat dit niet veel beter zal gaan. Op het moment gaat het echt met de dag slechter onderling.
Ik vrees dat we toch echt op zoek moeten naar een echt goed thuis voor Thomas en dat wij toch een tijdelijk adres blijken te zijn. Dus als jullie mee willen denken... heel graag.
Maar dan nu zonder de akelige haast die het eerder had. Hij komt in ieder geval niet in een asiel terecht maar we zoeken gewoon een echt permanent thuis waar hij wss mag blijven tot hij 26 is of zo.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl