abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60699692
Snap niet waarom mensen daar nog intuinen.
Goed topic QB
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_60699714
Heb sinds gister zo'n pijn in mijn onderrug dat ik niet eens meer normaal kan lopen. I probeer het wel, want dat is echt beter. Zitten en liggen doet trouwens ook zeer. Plat op mijn rug liggen...aaaaarrrrgghhh.... op mijn ene zij...eventjes, op mijn andere zij...eventjes. Buikligging vergeet gewoon maar. Kan ik niet en is sowieso funest voor mijn rug.
Dus ik doe ales wel, maar AUW

Misschien te lang in een houding gezeten tijdens het schilderen. Ben nu aan het tweede schilderij bezig in een week. Flinke formaten en hele dagen doorwerken. Nou ja.... jammer dan. ik werk toch door.
Hoewel vandaag en morgen weinig tijd zullen bieden. Vandaag mijn moeder jarig en morgen wordt EW 15
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 10 augustus 2008 @ 09:45:55 #28
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_60699911
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 08:59 schreef nokwanda het volgende:
Snap niet waarom mensen daar nog intuinen.
Goed topic QB
Vooral Woefkesranch doet het goed. Die bezorgen de pups zelfs dezelfde dag nog thuis en er zijn gewoon pups in de aanbieding
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  zondag 10 augustus 2008 @ 17:02:22 #29
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_60709583
Hoi, ik ben weer terug van vakantie

De echte Maes is ook weer blij dat we er weer zijn
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 10 augustus 2008 @ 17:42:39 #30
163650 Greys
pi_60710444
Maes! Ik heb het gevoel dat je echt een eeeeeeeeeuwigheid weg bent geweest!
Maar dat komt natuurlijk omdat ik je zo gemist heb Dan lijkt het langer te duren

Heb je het leuk gehad? En dat rode duiveltje?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60712028
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 21:07 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Leuk behangetje. Ben dol op dat soort printjes.
Trouwens... van dezelfde stof als de kussentjes heb ik een deurgordijn. Wilde toen ook de kussentjes, maar die waren er toen niet meer. En inmiddels zouden ze ook niet echt meer passen. maar ik blijf ze leuk vinden.
Ik heb ook een poef in dat printje
Heb je een foto van je deurgordijn? Ben benieuwd nu.
Ik had toen 1 kussentje en heb mijn moeder naar haar plaatselijke blokker gestuurd voor de andere

Ik ben echt helemaal v'liefd op mijn bank. Hij zit heerlijk en voegt wat toe aan mijn woonkamer itt dat vorige ding.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 10 augustus 2008 @ 21:12:24 #32
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_60715645
Maes
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_60725487
Haaaaaaaiii Ladiezz

Senes, (een 'beetje' laat maar wel gemeend) van harte gefeliciteerd!
Ing, gefeliciteerd met je vaste contract!
DML, mooie bank heur!

Heb vanaf donderdagavond bij vrienden gezeten, die hebben net een nieuw huis en hadden zaterdag housewarming. Heb mezelf weer flink nuttig gemaakt in de keuken..
Nu gewoon 4 daagjes werken!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  maandag 11 augustus 2008 @ 09:46:44 #34
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_60725918
Morrie!

Ben vandaag lekker vrij, maar moest om 08.20 uur al bij de tandarts zijn
Dus nu maar ff de lieve kleindochter uithangen en naar opa en oma te koffieleuten.
Da's dan weer het voordeel van vroeg opstaan
pi_60726347
En je ging pas heul laat slapen!

Wel gezellie bij opa en oma koffieleuten.
pi_60727683
We zouden vandaag een zwemdag houden voor EW's verjaardag. Maar het wer is wel heel erg wisselwallig. We waren er al bang voor. Nu willen we vanmiddag naar de bioscoop, maar we kunnen Joel's beste vriend niet bereiken om dat door te geven
Nah ja.... de aardbeienkwarktaart staat in de koelkast op te stijven en we maken er een leuke dag van.

Updatje over de poezebeesten. Tom is opeens een stukkie dominanter en heeft veel mot met Spice. Hij wil gewoon echt spelen, ook met de anderen. maar de anderen vinden hem echt te groot en willen dat dat niet. dn wil hij doorgaan omdat hij blijkbaar geen nee in poezetaal kent en voor je het weet heb je een hut met herrie. Het liefst 's nachts.

Merlijn is even niet zo lekker. Weet niet of dat ligt aan stress of dat ie gewoon niet lekker is. Hij trekt zich terug en kotst erg veel en is aan de dunne. Dus ik ga straks de DA maar eens bellen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_60728409
Oh, Nok, gefeliciteerd met EW's verjaardag!!!!

Tommie die z'n plaatsje aan het veroveren is... Goed en niet goed dus..
pi_60729864
Merlijn is inmiddels weer beneden en lijkt wat beter. Hij lijkt me geen koorts te hebben, zo aan zijn pootjes en oren te voelen. Hij is wel wat teruggetrokken en niet zo speels de laatste dagen. Ik pak hem regelmatig om te knuffen en zo.
Tom is een lieverd met vreselijk lieve oogjes en een superkop. Niet echt een vreselijke knuffel. Hij komt zo af ent oe zijn aandacht zelf vragen met een mauw. Maar als ie met de andere katten bezig is moet ik hem wel echt af en toe corrigeren. Heb daardoor al serieus 3 nachten niet door kunnen slapen. Kareltje lijkt er ook 3x zo wild van te worden. Indirect door Tom. En af en toe belaagt ie Spice en Bijoux. Dan moet echt de plantenspuit eraan te pas komen.

Half 4 begint de film. We wagen een nieuwe poging om binnen te komen bij Batman. Vorige keer mocht dat niet, zelfs niet onder ouderbegeleiding, omdat hij nog geen 16 is. Zoooo belachelijk.
Vandaag doen we nog een poging om naar binnen te sneaken en anders gaan we naar The X-files.
.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 11 augustus 2008 @ 15:03:10 #39
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_60733600
Ow nu zijn jullie wel weer allemaal hier.
Hai!
Ik was het weekend weg, strand, vrienden, lekker eten, honden, leuke films, mooi weer, kortom, erg geslaagd
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 11 augustus 2008 @ 19:51:07 #40
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_60740683
Gefeliciteerd met EW Nok

En nou hopen dat Thomas zich snel weer gaat gedragen
pi_60757013
Dank allemaal.
We zijn toch nog gaan zwemmen, ipv naar de film gaan. het was iets beter weer dan verwacht.
Kalm dagje met alleen 's avonds wat visite.

Over de kattekoppen... ik weet niet zo goed wat ik ermee moet. Merlijn blijft boven. Ik probeer hem mee te nemen naar mijn kamer of naar beneden om te knuffelen. Knuffelen wil hij wel, maar dan wil hij weer terug naar zijn stekkie op de badkamer. En dat ben ik van hem niet gewend meer.
Ik vrees echt dat dat te maken heeft et de komst van Thomas en dat dat er even in moest zinken.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 13:02:38 #42
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_60759990
Sneu voor Merlijn

Baileys had ook de neiging om steeds naar boven te vluchten toen Baloe zich wat meer thuis begon te voelen.
En aangezien Bail een ongelovelijk watje is, was hij ook steeds de lul pineut vwb stoeibuien van Baloe.
Maar idd...steeds weer naar beneden halen en laten merken dat ie lief is. En Baloe op z'n donder geven....
En nu, als Bail het zat is, draait ie zich ineens om en dan jaagt ie Baloe de ren in
pi_60760281
Even een vraagje tussendoor....

Hoe houden jullie je bank haarvrij? Zuigen jullie echt elke dag? Als ik het niet bij houdt is het binnen twee dagen een haren bende van jewelste en dat wil ik graag voorkomen maar elke avond stofzuigen ben ik te lui voor
The way you rock'n'roll
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 13:15:35 #44
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_60760327
Hand een beetje natmaken en over de bank schrapen.
Je wilt niet weten wat er dan af komt
Maar stofzuigen doe ik sowieso wel 4 keer per week en als er visite komt een keertje extra.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 13:34:06 #45
176471 oh-oh
pi_60760901
Ik heb altijd hoezen op mn bank, passen precies twee eenpersoonshoeslakens op. Die gaan om de haverklap de wasmachine en de droger in. En de hoezen van de kussens van de bank zelf ook.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_60761011
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 13:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb altijd hoezen op mn bank, passen precies twee eenpersoonshoeslakens op. Die gaan om de haverklap de wasmachine en de droger in. En de hoezen van de kussens van de bank zelf ook.
Ja maar dan is het toch het hele effect van een mooi bank hebben weg?
The way you rock'n'roll
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 13:40:01 #47
176471 oh-oh
pi_60761124
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 13:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ja maar dan is het toch het hele effect van een mooi bank hebben weg?
Mijn bank is mega groot en gewoon heel praktisch, en die hoeslakens koop ik in leuke kleurtjes dus das heel fleurig. Ik heb echt geen zin om elke dag een halve Frits dr van af te borstelen.
( Groucho Marx )
pi_60761199
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 13:40 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Mijn bank is mega groot en gewoon heel praktisch, en die hoeslakens koop ik in leuke kleurtjes dus das heel fleurig. Ik heb echt geen zin om elke dag een halve Frits dr van af te borstelen.
Nee met jouw aantal beestjes begrijp ik het ook best hoor maar vond het best grappig als je er over nadenkt
The way you rock'n'roll
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 13:44:36 #49
176471 oh-oh
pi_60761289
Ik heb m drie jaar geleden tweedehands gekocht voor een prikkie ( met 4 honden die soms op de bank wonen ga ik echt geen geld in een nieuwe bank stoppen ), en hij zit zo heerlijk en hij ligt nog lekkerder en hij is echt mooi en ook nog praktisch, dus ik doe daar niet zo moeilijk over
Ter compensatie zijn mijn eettafel en mijn salontafel echte eyecatchers en daar komen de honden niet aan of op.
( Groucho Marx )
pi_60779664
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 13:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Sneu voor Merlijn

Baileys had ook de neiging om steeds naar boven te vluchten toen Baloe zich wat meer thuis begon te voelen.
En aangezien Bail een ongelovelijk watje is, was hij ook steeds de lul pineut vwb stoeibuien van Baloe.
Maar idd...steeds weer naar beneden halen en laten merken dat ie lief is. En Baloe op z'n donder geven....
En nu, als Bail het zat is, draait ie zich ineens om en dan jaagt ie Baloe de ren in
Zo is Spicy wel, maar Merlijn niet, helaas.
Ik heb straks wel de DA gebeld. Aan de dunne was ie toch al permanent, dus dat zal nu wss ook de oorzaak niet zijn van zijn terugtrekgedrag. Hij eet niet ook. Ik heb hem wel een ontwormingskuurtje gegeven. DA zei dat de kans groot is dat het door stress komt. En ik heb er al alles aan gedaan om dat te voorkomen-op te lossen. Ik blijf heb mee naar beneden en naar mijn kamer nemen om hem te knuffelen, maar hij zoekt het ook dan hogerop omdat hij zich echt niet veilig voelt. De andere katten verweren zich wel.
Maar het is dus wel constant oorlog nu. iig een aantal uren per dag/nacht.
En eerst ging het zo ontzettend goed maar ik vrees dat dit niet veel beter zal gaan. Op het moment gaat het echt met de dag slechter onderling.

Ik vrees dat we toch echt op zoek moeten naar een echt goed thuis voor Thomas en dat wij toch een tijdelijk adres blijken te zijn. Dus als jullie mee willen denken... heel graag.
Maar dan nu zonder de akelige haast die het eerder had. Hij komt in ieder geval niet in een asiel terecht maar we zoeken gewoon een echt permanent thuis waar hij wss mag blijven tot hij 26 is of zo.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')