abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60979882
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 13:17 schreef Xebber het volgende:
Is het noodzakelijk om je aan te melden bij een DA, of kan je (eventueel op afspraak) gewoon langskomen?
ik heb me wel aan moeten melden omdat ze dan alle gegevens in de computer konden zetten
maar dat is gewoon tijdens de afspraak gebeurd.
heb wel voor een praktijk gekozen met meerdere locaties dus ik kan altijd wel ergens terecht
  woensdag 20 augustus 2008 @ 15:01:40 #127
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_60982140
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 13:17 schreef Xebber het volgende:
Is het noodzakelijk om je aan te melden bij een DA, of kan je (eventueel op afspraak) gewoon langskomen?
Dat verschilt echt heel erg per praktijk, ik zou gewoon eens rondbellen in de buurt en ook rondvragen bij mensen die je tegenkomt bv met het uit laten van de hond welke da zij hebben en hoe tevreden ze zijn
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 20 augustus 2008 @ 15:14:20 #128
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_60982474
Ik kwam deze dierenartsenpraktij tegen: http://www.dekempenaar.nl. Wat vinden jullie hiervan? Mij lijken ze behoorlijk betrouwbaar.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  woensdag 20 augustus 2008 @ 15:19:14 #129
176471 oh-oh
pi_60982600
Uhm ja een leuke site ( laten ) bouwen kan iedereen he.
Mijn da heeft niet eens een site en tis echt een goede.
Gewoon zelf rondbellen, rondvragen en kijken wat jij als prettig ervaart.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 20 augustus 2008 @ 17:12:46 #130
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_60986120
N.a.v een site moet je geen DA kiezen (wat Oh-Oh dus zegt) mijne had een bagger site (nu gelukkig niet meer) maar ze is echt een geweldige dierenarts.

Google doet wonderen, en idd rondbellen ook. Ik moest in het weekend eens met Baloe hier in Den Helder naar de DA. Heb rondgebeld aangezien de DA die we hier normaal hebben geen weekend dienst heeft. Allemaal vond ik ze overkomen als een stel gekken die niet weten wat ze doen. "Hotspot? Oorontsteking? Ooh hotspot gewoon wassen in soda. Die oorontsteking, ja och. Even afwachten" Terwijl je een hotspot zou moeten behandelen met hydrocortiderm en antibiotica.

Uiteindelijk een DA gevonden die me via de telefoon ontzettend aansprak. Wel een half uur rijden vanaf hier, een stuk duurder ook (60 euro consult ip 30 of 25) maar een top DA.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 20 augustus 2008 @ 17:23:26 #131
176471 oh-oh
pi_60986359
En serieus ff vragen aan de mensen die je hun hond ziet uitlaten bij jou in de buurt ook hoor. Dat zijn de ervaringsdeskundigen in je eigen buurtje!
( Groucho Marx )
pi_60986947
ik had inderdaad al ervaring met deze groeps praktijk via iemand die ik kende
  woensdag 20 augustus 2008 @ 17:56:19 #133
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_60987062
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 17:23 schreef oh-oh het volgende:
En serieus ff vragen aan de mensen die je hun hond ziet uitlaten bij jou in de buurt ook hoor. Dat zijn de ervaringsdeskundigen in je eigen buurtje!
ook een goeie idd. Zo ben ik bij Makatsi gekomen door mn zus. Daarvoor had ik al 3 DA's gehad die niks waren. En ik maar dom denken dat makatsi enkel voor katten was

Alhoewel ik heel eerlijk moet zeggen dat 2.5 jaar geleden (toen zat ik dus nog niet bij Makatsi) ik binnen liep omdat Baloe met zn kruisband zat (ook stuk toen), of ze hem konden opereren. Antwoord ; "Nee wel amputeren" Daarom heb ik ze ook het eerste half jaar tot jaar gemeden wie geeft nou zo'n dom antwoord .

Maar goed, bleek dat er een broekie achter de balie zat Ik zou nou niet anders meer willen dan makatsi

En de DA in Den Helder heb ik gekozen met behulp van Senesta. Die heb ik toen gepmt wat een goeie DA in Den Helder was, en ze bleek bij die Duursema te zitten. IMHO de beste in Den Helder. De rest is om te janken.
pi_60994179
Net over mijn lijk gekeken... Wat een heftig mooi programma!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_60994487
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 22:17 schreef Morretje het volgende:
Net over mijn lijk gekeken... Wat een heftig mooi programma!
Agree. Goed programma
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  donderdag 21 augustus 2008 @ 08:45:17 #136
176471 oh-oh
pi_61001074
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 22:28 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Agree. Goed programma
Yep, ook gekeken en erg onder de indruk.
Vond het jammer dat ik er nu voor het eerst van hoorde .
Mogguh!
( Groucho Marx )
pi_61001309
Goedemorgen!
Ik heb het denk ik 2 keer eerder gezien.

Vandaag boodschappen doen en alvast wat dingen inpakken, morgen gaan we weg..
  donderdag 21 augustus 2008 @ 09:20:38 #138
176471 oh-oh
pi_61001553
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 09:04 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb het denk ik 2 keer eerder gezien.

Vandaag boodschappen doen en alvast wat dingen inpakken, morgen gaan we weg..
Het weer gaat ook beter worden
Veel plezier
( Groucho Marx )
pi_61001964
Dank je wel..
We hebben een klein tentje, maar deze week wel een luifel daarbij gekocht ivm slechtweerscenarios Moet alleen nog afgeleverd worden..

Zometeen eerst naar de garage, Ravage zag gisteravond ineens dat de auto van schoonouders een lekke band had. Hij heeft er nu zelf het reservewiel onder gezet, maar de andere moet wel geplakt worden natuurlijk.
pi_61002102
Gaat Chippy het volgende nichtje opeten?
Van de vorige hebben wij niets meer vernomen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61002376

Ze komt weer langs!

Chip was trouwens heeeeeeeeeel erg knuffelig afgelopen week. Op schoot springen als ik achter de pc zit, en op bed elke keer kijken of ik wakker ben, komt ze een aai halen..
pi_61007857
Chipster wordt nogeens een echte knuffelbeer.
Na de vakantie krijg je weer een week een lel als je het niet verwacht uit wraak voor de vakantieweek en daarna is het weer helemaal goed

Hier waren ze vandaag gehaaid. Vanwege het gegro naar Thomas iedere nacht werd ik gek en besloot ik oordopjes te kopen. Nu slaap ik dus et oordoppen in. Mudhle en kareltje kwamen er na deze tweede nacht achter ddat de gangbare methodes om me wakker te maken niet hielpen. (Kareltje Spicy jennen zodat die begint te mauwen om vervolgens te doen alsof ie blij verrast is als ik wakker ben
Mudhle door te prietmieuwen en te spinnen in mijn oor, keihard en vervolgens heel blij te zijn als ik haar aai.
Dus vandaag besloten ze tot rigoureuze maatregelen. De plantenspuit op mijn kamer op de grond meppen en dan kijken of ik er wakker van word en dan hele blij doen: haaaaa, je bent wakker!!
En toen mijn afwijzing: gaaaa weeeeg, laat me slaaaaaapen, grrrrrr, Kareltjes blik was er een van Ben dat gewend. Mudhle keek meer zo
De anderen doen dat niet. Maar nu Merlijn op de badkamer bivakkeert (en de boel daar onderzeikt en schijt) hoort hij ook het minste geluid en gaat dan gilletjes slaken vanaf daar.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 21 augustus 2008 @ 13:40:23 #143
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61008131
alweer een meeuw naar het vogelasiel gebracht. Die netzoals de vorige languit met zn vleugels gespreid op het gras lag

Volgens het vogelasiel verlamming in de poten
  donderdag 21 augustus 2008 @ 14:13:40 #144
176471 oh-oh
pi_61009663
Nokkie toch dat klinkt uhm intensief
Billy heeft net in de pauze zn enting gehad ( vriendin van me doet dat , die kan dat zelf en haalt altijd een zooi op voor haar eigen honden en prikt de mijne dan ff mee voor weinig geld ).
Krijsen dat ie deed die aansteller
Pfff wat een typische kerel zeg.
En ik had een grote zak hondenkleertjes mee voor die van haar, afgedragen afdankertjes van de mijne, en nou wilde ze niet eens de 19 euri van de coctail van me krijgen.
De andere drie honden krijgen geen coctails meer, die zijn wel resistent na jarenlang consequent netjes prikken, die krijgen alleen rabies maar die is drie jaar geldig dus die hoeven ze pas weer in 2010.
Andere vriendin was van de week 170 euri kwijt voor het enten van drie honden dus ik heb echt megamazzel
( Groucho Marx )
pi_61014930
Ik ben zwaar kwaad. Mijn fiets is net gejat uit de bewaakte fietsenstallig (de 3e alweer in een jaar ). Waarom zet je hem dan bewaak??
En niet dat ze iets voor je doen in de fietsenstalling.
Kom ik thuis kan ik Snowy nergens vinden ligt meneer prins heerlijk in het gat van de krabpaal. Hij wil nu spelen alleen ben ik nieti n de stemming
pi_61016289
He? Das idd stom f_r. Op welke manier is de stalling bewaakt? Ja, met mensen, maar moet je ook nog op enige wijze laten zien dat de fiets bij jou hoort?
pi_61016308
Oh, en oh-oh, dat is een mooi dealtje!!

Ah, Nok, nu weet ik waar Chip dat geleerd heeft. Die gaat dus ook rellen, en tegen de deur aantikken om 's nachts aandacht te krijgen..
pi_61016453
heb een abonnement dus ze controleren niet wie de fiets meeneemt. er is wel videobewaking extra staat er maar de beelden mogen zien ho maar.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 18:34:44 #149
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61016565
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 18:28 schreef ferrari_rood het volgende:
heb een abonnement dus ze controleren niet wie de fiets meeneemt. er is wel videobewaking extra staat er maar de beelden mogen zien ho maar.
lees je algemene voorwaarden eens? En open anders eens een topic in WGR. Voor zover ik weet, betaal je voor een dienst. Dus op je fiets passen. Als zij daarin falen lijkt mij dat zij in gebreke zijn en de schade moeten vergoeden.
pi_61017776
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 15:14 schreef Xebber het volgende:
Ik kwam deze dierenartsenpraktij tegen: http://www.dekempenaar.nl. Wat vinden jullie hiervan? Mij lijken ze behoorlijk betrouwbaar.
Ik ben er vaker geweest met mn dieren (oa de poot van de kat daar laten amputeren), en het is een erg fijne praktijk, met fijne artsen, met mn honden ga ik altijd naar hun toe iig (ja onderhand hebben we voor elke diersoort hier in huis een eigen DA ) ik woon in S'bant

Helleuuuuuuuuuh ladiezzzz,

ik was wel lang weg enzo, druk met werken Greys ik maak het geld voor de actie van het weekend echt over, ik zag net je oude berichtje in mn PM ik schaam me rot Om het goed te maken zal ik kijken of ik soon een keer naar Zwolle kan om wat spulletjes bij Morrie af te geven, heb al een mandje meegenomen uit de winkel enzo, zal mn collega's nog even lief verzoeken handdoeken enzo in te leveren
Ik zag dat Thomas een nieuw huis heeft Nok, wat fijn Jammer dat het bij jou toch niet werkte, maar gelukkig is een een goed vooruitzicht
Hoest verder met mn ladiez ?

edit; hahahaha ik ben natuurlijk Nonneke, mn moeder staat nog ingelogt, even account wisselen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')