ja tuurlijk hier wordt ik wat wijzer van. bedankt man. jij weet dus wie debunkers zijn. en wie niet?quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:10 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dan heb je het dus verkeerd begrepen.![]()
Verder is natuurlijk overduidelijk dat dit een trolltopic gezien jouw reacties.
Je hebt inmiddels wel duidelijk gemaakt dat jij helemaal niet wijzer wilt worden.quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:29 schreef bloedhond het volgende:
[..]
ja tuurlijk hier wordt ik wat wijzer van. bedankt man.
Even afstappend van de hoeveel bagage die je bij je draagt, wat jij dacht dat debunker betekende is simpelweg fout. Bunk is of steeds een bestaand Engels woord, nog steeds gebruikt in het dagelijkse leven. En bunk betekent nu eenmaal onzin. Een debunker is dus iemand die onzin ontzenuwd. Daar kun je niet om heen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:41 schreef bloedhond het volgende:
[..]
intellectuele bagage? zo jij schat je zelf hoog in. ik heb altijd begrepen dat debunkers dat betekende. maar jij weet het dus beter. nou gooi maar op meneer de intellectueel.
Benaderd?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:00 schreef Sno0ze het volgende:
[..]
Hoe ben je benaderd? En wat zijn trails?
Op james randi site staat iets vergelijkbaars over de term skeptics:quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:52 schreef L.Denninger het volgende:
Hou maar op, het is inmiddels vele malen uitgelegd wat 'debunken' wel inhoudt, maar daar gaat het hem helemaal niet om.
Hij wil gewoon de kaart "Nou pffff je moet niet denken dat je beter bent dan ik omdat je meer weet" opspelen, meer niet.
als jij mij wijzer kan wat maken. vertel mij het maar. maar jij kom alleen maar met een paar woorden waar ik niks mee kan. dus vertel wat zinnigs.quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:42 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Je hebt inmiddels wel duidelijk gemaakt dat jij helemaal niet wijzer wilt worden.
Zodra jij de officiele uitleg van de definitie debunker begrijpt, praten we verder, mkay?quote:Op woensdag 17 september 2008 08:37 schreef bloedhond het volgende:
[..]
als jij mij wijzer kan wat maken. vertel mij het maar. maar jij kom alleen maar met een paar woorden waar ik niks mee kan. dus vertel wat zinnigs.
quote:Op woensdag 17 september 2008 08:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zodra jij de officiele uitleg van de definitie debunker begrijpt, praten we verder, mkay?
Boballemachtig gast, ben je nou echt zo dom ???quote:Op woensdag 17 september 2008 09:04 schreef bloedhond het volgende:
[..]
best joh. want je weet hoe ik er over denk. maar het valt me op dat er meer tegenstanders zijn. die zeggen dat debunkers niet bestaan. zijn er ook voorstanders voor debunkers? of is deze wereld echt koek en ei.
Fokking Dokter Anders. mischien wil je het ook voor dertiende de keer uitleggen. maar dat was mijn vraag niet eens. jullie lullen maar over wat debunker betekent. tuurlijk E = mc2 ja dat kan je debunkeren. mijn vraag was wie zijn debunkers op fok of waar dan ook. mr.Dokter Anders deze conspiracy geloof ik ook. niet dus.quote:Op woensdag 17 september 2008 09:27 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Boballemachtig gast, ben je nou echt zo dom ???
Niemand zegt dat debunkers niet bestaan !
We zeggen alleen dat wat jij denkt/zegt dat "debunkers" betekent simpelweg niet klopt !
Ondertussen is je al tientallen keren uitgelegd wat het wel betekent, maar jij blijft roepen "nou als jij zo slim bent vertel het me dan maar"... zucht...
Fokking vmbo'ers, je moet ze ook alles twaalf keer uitleggen
Debunken heeft niks te maken met of de wereld "koek en ei" zou zijn, 'debunken' betekent "aantonen dat iets onzin is".
Je kunt dus alleen iets debunken dat onzin is. Als iets correct is valt het niet te debunken.
Als een wetenschapper beweertd dat de maan van kaas is, kun je dat debunken.
Als een politicus beweert dat er in de oorlog in Irak nog geen enkele dode is gevallen kun je dat debunken.
Als iemand beweert dat de zwaartekracht 2.1m/s² is, kun je dat eenvoudig debunken.
Als jij iemand uitmaakt voor 'debunker', zeg je eigenlijk : "Jij weet waarover je praat en met die kennis toon je aan dat wat ik zeg onzin is".
http://dictionary.reference.com/browse/debunking
Jij kunt nog zo vaak roepen "Je weet hoe ik erover denk", maar dat maakt hoe jij erover denkt niet minder dom.
Als jij vraagt "Wie zijn debunkers" zul je het toch eerst eens moeten zijn wat we verstaan onder 'debunkers' ?quote:Op woensdag 17 september 2008 10:03 schreef bloedhond het volgende:
[..]
Fokking Dokter Anders. mischien wil je het ook voor dertiende de keer uitleggen. maar dat was mijn vraag niet eens. jullie lullen maar over wat debunker betekent. tuurlijk E = mc2 ja dat kan je debunkeren. mijn vraag was wie zijn debunkers op fok of waar dan ook. mr.Dokter Anders
Je gelooft in 3d-animaties ?quote:deze conspiracy geloof ik ook.
Jij bent een debunker.quote:Op woensdag 17 september 2008 10:03 schreef bloedhond het volgende:
[..]
mijn vraag was wie zijn debunkers op fok
Maar hij debunkt in z'n vrije tijd juist weer graag de bunk van debunkerbunkers bunkerdiebunkerbunk etc...quote:Op woensdag 17 september 2008 10:24 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Neuh, zijn idee van wat een debunker is werd juist gedebunkt
ja misschien ben ik ook een debunker? en jij ookquote:Op woensdag 17 september 2008 10:23 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Jij bent een debunker.
niet een erg goeie debunker, maar toch.![]()
*meldtquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 06:50 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
*meldt zich*
Ik geloof van 99,99% van de complottheorieën helemaal niks... niet over de maanlanding, niet over 9-11, niet over irak, iran, israel en de masons.
Doet me denken aan die gast Van den Broeke, of hoe heette hij...quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik geloof wel in complottheorieën maar volgens mij betekend het debunken al het andere uitsluiten.
Dus je hebt een foto van een geestverschijning ofzo.. dan zal een debunker eerst al het mogelijke nagaan om de verschijning te kwalificeren. (technische en natuurkundige methoden toepassen)
[...]
quote:Op donderdag 18 september 2008 21:16 schreef mgerben het volgende:
[..]
Doet me denken aan die gast Van den Broeke, of hoe heette hij...
Daar werd genadeloos aangetoond dat hij had zitten googelen in plaats van met geesten te praten, en dat hij op het toilet foto's had zitten maken die hij daarna aan de RTL presentatrice liet zien. Echt, de geest-foto's die hij liet zien hadden de timestamp van het moment dat hij op het toilet zat. En dan nog zijn er mensen die komen met 'ja dat van die foto's of van die genverbrander was dan keiharde nep, maar dat was omdat hij onder spanning stond, en de rest is dus helemaal 100% geesten en echt'.
Dan denk ik 'je wilt gewoon ten koste van alles geloven'.
Debunker meldt zich![]()
Ik zou het graag nog mooier samenvatten... maar dat lukt me niet!quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:47 schreef mgerben het volgende:
<knip>
nee tuurlijk geloof ik dit niet. want dit is een mooi experiment. maar daar zijn weer veel mensen tegen. en dat komt omdat het geloof ingevaar komt. dus word er weer gezegt dat de wereld verdwijnt in een zwartgat. ook een soort debunker.quote:Op woensdag 17 september 2008 10:21 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Als jij vraagt "Wie zijn debunkers" zul je het toch eerst eens moeten zijn wat we verstaan onder 'debunkers' ?
Het antwoord op jouw vraag is compleet onzinnig als de vrager en beantwoorder een verschillende definitie van 'debunker' hanteren.
[..]
Je gelooft in 3d-animaties ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |