abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61158634
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 04:38 schreef bloedhond het volgende:

[..]

onwaar,overdreven en huichelarij. dat is wat jij bedoelt. dus debunkers bestaan niet.
Nee, inderdaad. De meeste complotten zijn niet overdreven of onwaar....
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_61158861
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 04:38 schreef bloedhond het volgende:

[..]

onwaar,overdreven en huichelarij. dat is wat jij bedoelt. dus debunkers bestaan niet.
Nou nee. Maar hey, als dat jouw definitie is van een debunker en that works out for you, success er mee
pi_61208579
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 00:59 schreef bloedhond het volgende:
nee sorry volgens mij is debunker iemand die topic of conspiracy's blocked. en zegt dat alles in de wereld koek en ei is. en het meestal met een grap af doen.
Het maakt niet uit wat het volgens jou is. Dat het je eigen mening is, is geen argument. Wat de term betekent ligt gewoon vast, dus daar kan niet over gediscussieerd worden. Of je moet het ook zinnig vinden om te discussieren over wat de term "boom" betekent, ongeacht of er een complot is om alle bomen van de wereld te vermoorden.
quote:
en doen als of er helemaal geen complotten bestaan. dat is volgens mij debunkers.
Je bent al zo besmet met hoe de term debunken misbruikt wordt door complotaanhangers, dat je er maar vanuit gaat dat het alleen maar met het weerleggen van complotten te maken heeft. Maar volgens jou gaat het nog verder: het zijn enkel mensen die EXPRES net doen of complotten niet bestaan waarvan ze weten dat ze echt zijn en die moeten dat betaald door de overheid maar snel in de doofpot stoppen.

De waarheid is dat elke theorie die bewijsbaar niet klopt "debunked" kan worden, dat kan ook met gewone theorieen die niets met "complottheorieen", zoals jij ze hier bedoelt, te maken heeft.

Met bewijzen aantonen dat een willekeurige theorie niet klopt, dat is debunken.
De mensen hebben God niet bedacht, dat heeft God zelf gedaan.
pi_61208594
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 06:46 schreef bloedhond het volgende:

[..]

de debunkers zijn, die gelovers en aanhangers zijn, namelijk dat alles in de wereld koek en ei is en er helemaal geen complotten bestaan, alsof het begrip niet eens bestaat. Zo ver kan het gaan. Immers; Een samenzwering werkt het best als de meerderheid ze belachelijk maakt en weghoont en vooral niet serieus neemt. dat is debunker.
hahah er schijnt er een te zitten op niburu
lachen!!!!!!!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_61249440
'debunker' is trouwens met afstand de domste term die ik tot nu toe in 2008 gehoord heb, en dat past prima bij de geestelijk gestoorden die in allerlei complottheorieen geloven. Tering ga je nuttig maken in de maatschappij in plaats van fabeltjes te verzinnen en er met z'n allen in te geloven.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 22:07:28 #56
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_61254140
Geloof is het opium van het volk .
Sinds het christelijk geloof niet meer zo in trek is tegenwoordig, moet men toch iets anders aanhangen he? .
KuikenGuppy
pi_61258554
Het grappige is dat je iemand pas een debunker kan noemen als je het met hem eens bent. Als je vind dat iemand om wat voor reden dan ook de waarheid wil verbergen, dan moet je hem een FBI agent noemen of zo.

Maar je kunt niet van iemand zeggen "hij is een debunker die door de fbi is ingehuurd om de waarheid te verdoezelen". Iemand die een wilde theorie SUCCESVOL met KEIHHARDE bewijzen weerlegt is een debunker, iemand die van mening is dat het niet klopt wat de debunker zegt, kan hem vanuit zijn standpunt geen debunker meer noemen.

Jeez, dat we zelfs over de term debunken al zulke moeizame discussies moeten voeren... vind je het gek dat de discussies over daadwerkelijke complottheorieen ook nooit over argumenten en de realiteit gaan.
  zondag 31 augustus 2008 @ 02:29:40 #58
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_61258605
Wir sind fertig!

http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_61259846
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 08:46 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nou nee. Maar hey, als dat jouw definitie is van een debunker en that works out for you, success er mee
nee ik dacht dat jij dat bedoelde. onwaar,overdreven en huichelarij. dat zijn jou woorden toch? of je bedoelde wat anders.

[ Bericht 3% gewijzigd door bloedhond op 31-08-2008 07:14:49 ]
  zondag 31 augustus 2008 @ 16:54:34 #60
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_61268550
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 18:44 schreef American_Nightmare het volgende:
'debunker' is trouwens met afstand de domste term die ik tot nu toe in 2008 gehoord heb, en dat past prima bij de geestelijk gestoorden die in allerlei complottheorieen geloven. Tering ga je nuttig maken in de maatschappij in plaats van fabeltjes te verzinnen en er met z'n allen in te geloven.

in 2008?

de term bestaat al tientallen jaren
pi_61338280
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 00:34 schreef mike_another het volgende:

Je bent al zo besmet met hoe de term debunken misbruikt wordt door complotaanhangers, dat je er maar vanuit gaat dat het alleen maar met het weerleggen van complotten te maken heeft. Maar volgens jou gaat het nog verder: het zijn enkel mensen die EXPRES net doen of complotten niet bestaan waarvan ze weten dat ze echt zijn en die moeten dat betaald door de overheid maar snel in de doofpot stoppen.

De waarheid is dat elke theorie die bewijsbaar niet klopt "debunked" kan worden, dat kan ook met gewone theorieen die niets met "complottheorieen", zoals jij ze hier bedoelt, te maken heeft.

Met bewijzen aantonen dat een willekeurige theorie niet klopt, dat is debunken.
ik ben dus besmet met de term debunken. verklaar je nader! dus complottheorieen bestaan niet. op het net, in de media, zelfs in de regeringen niet. ik geloof niet alle complotten die er zijn. maar als je naar bepaalde landen kijk. die heben er wel een paar waar ik mijn bedenkingen bij heb.
  donderdag 4 september 2008 @ 10:41:22 #62
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_61370375
quote:
Op woensdag 3 september 2008 02:02 schreef bloedhond het volgende:

[..]

ik ben dus besmet met de term debunken. verklaar je nader!
Dat is hier toch al tot in den treure uitgelegd ?
Jij kent je eigen betekenis toe aan het woord debunken, in plaats van dat je het woord gebruikt volgens de definitie. Dat is leuk, maar het is onzin, net zoals wij ook niet zelf gaan uitmaken wat het woord "hardlopen" betekent.
("Lopen met een vuilniszak over je hoofd en een wasknijper op je scrotum, dat is volgens mij hardlopen !" )
quote:
dus complottheorieen bestaan niet. op het net, in de media, zelfs in de regeringen niet. ik geloof niet alle complotten die er zijn. maar als je naar bepaalde landen kijk. die heben er wel een paar waar ik mijn bedenkingen bij heb.
Dat zegt niemand, complottheorieen zijn er genoeg
Maar het gaat hier om de term 'debunken', en hoe die door hele volksstammen compleet verkeerd gebruikt / geinterpreteerd wordt.
En ja, aan jouw uitspraken af te leiden hoor jij bij die volksstammen ja, of zoals mike_another het stelde : je bent 'besmet' met hun incorrecte gebruik en interpretatie van het woord 'debunk'.

[ Bericht 5% gewijzigd door _Led_ op 04-09-2008 15:06:05 ]
zzz
pi_61372958
quote:
Op donderdag 4 september 2008 10:41 schreef L.Denninger het volgende:
("Lopen met een vuilniszak over je hoofd en een wasknijper op je scrotum, dat is volgens mij hardlopen !" )
[..]
Verdomd, dacht dat ik de enige was die dat dacht....
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_61376130
quote:
Op donderdag 4 september 2008 12:38 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Verdomd, dacht dat ik de enige was die dat dacht....
begin een 'hardloop'-team
pi_61390685
quote:
Op woensdag 3 september 2008 02:02 schreef bloedhond het volgende:
ik ben dus besmet met de term debunken. verklaar je nader! dus complottheorieen bestaan niet. op het net, in de media, zelfs in de regeringen niet. ik geloof niet alle complotten die er zijn. maar als je naar bepaalde landen kijk. die heben er wel een paar waar ik mijn bedenkingen bij heb.
Ik zeg niet dat complottheorieen niet bestaan, een theorie bestaat zodra een gek het roept. Ik zeg alleen dat debunken niet betekent wat jij denkt dat het betekent. Jouw of mijn mening daarover zijn niet van belang, omdat het vastligt wat het betekent.
  vrijdag 5 september 2008 @ 01:22:54 #66
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_61391366
Als je doelt op critici dan zijn die er in ieder geval voldoende. Gelukkig maar want anders zou het wel vrij eenzijdig en saai worden hier op Tru
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
pi_61426767
quote:
Op donderdag 4 september 2008 10:41 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Dat is hier toch al tot in den treure uitgelegd ?
Jij kent je eigen betekenis toe aan het woord debunken, in plaats van dat je het woord gebruikt volgens de definitie. Dat is leuk, maar het is onzin, net zoals wij ook niet zelf gaan uitmaken wat het woord "hardlopen" betekent.
[..]

Dat zegt niemand, complottheorieen zijn er genoeg
Maar het gaat hier om de term 'debunken', en hoe die door hele volksstammen compleet verkeerd gebruikt / geinterpreteerd wordt.
En ja, aan jouw uitspraken af te leiden hoor jij bij die volksstammen ja, of zoals mike_another het stelde : je bent 'besmet' met hun incorrecte gebruik en interpretatie van het woord 'debunk'.
heee we hebben hier de nieuwe marathonman. een echte doodloper. ik geloof in nix maar jij vertelt mij ff hoe ik denk en hoe alles werkt. en zo te lezen ben jij een wijs persoon. [tjonnge wat een @#] ga jij ff snel volksstammen tellen. en dan het liefst met een vuilniszak over je hoofd. dit zijn nu van die dingen wat ik nu jammer vind. maarja.

[ Bericht 1% gewijzigd door bloedhond op 06-09-2008 17:44:44 ]
  maandag 8 september 2008 @ 09:53:27 #68
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_61467992
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 14:54 schreef bloedhond het volgende:

[..]

heee we hebben hier de nieuwe marathonman. een echte doodloper. ik geloof in nix maar jij vertelt mij ff hoe ik denk en hoe alles werkt.
Zeg pannekoek, je zei zelf :
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 00:59 schreef bloedhond het volgende:
[..]
nee sorry volgens mij is debunker iemand die topic of conspiracy's blocked. en zegt dat alles in de wereld koek en ei is. en het meestal met een grap af doen. en doen als of er helemaal geen complotten bestaan. dat is volgens mij debunkers.
En dat is leuk, maar dat is niet wat 'debunken' betekent.
Vandaar dat er gezegd werd "Je bent al zo besmet met hoe de term debunken misbruikt wordt door complotaanhangers", want jij hanteert hun (verkeerde) uitleg van 'debunken', en je weet dus duidelijk niet wat het daadwerkelijk betekent.
quote:
en zo te lezen ben jij een wijs persoon.
Daarom doe ik m'n best om mensen met wat minder intellectuele bagage als jij uit te leggen hoe dingen werken !
zzz
  woensdag 10 september 2008 @ 16:18:20 #69
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_61526373
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 14:54 schreef bloedhond het volgende:

[..]

heee we hebben hier de nieuwe marathonman. een echte doodloper. ik geloof in nix maar jij vertelt mij ff hoe ik denk en hoe alles werkt. en zo te lezen ben jij een wijs persoon. [tjonnge wat een @#] ga jij ff snel volksstammen tellen. en dan het liefst met een vuilniszak over je hoofd. dit zijn nu van die dingen wat ik nu jammer vind. maarja.
Zoveel tekst en dan toch op geen enkele manier inhoudelijk ingaan op de reactie waarop je poogt te reageren.
  woensdag 10 september 2008 @ 19:43:12 #70
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_61531671
Ik ben een debunker. Ik ga niet teveel in op waarom en over hoe en wat, alleen eventjes kort.

Ik ben debunker en ook atheïst. Ik geloof niet in fabels waar geen hard bewijs in is gevonden in alle afgelopen jaren. Zo zijn profeten ook niet vaak genoemd door echte wetenschappers van vroeger in dezelfde tijd dat dezen leefden, die waren vaak episch gemaakt zo'n 100 jaar erna en bovendien zijn de meeste abrahamse geloven allemaal van de Egyptenaren afgeleid (zie de docu: Zeitgeist op google video gratis)

Zo vind ik ook dat mensen tegenwoordig de meest uiteenlopende bagger verhalen verspreiden over fucking onzin zoals: "2012, reptilians, morphers, zwarte gaten die ons opslikken, verborgen PLANETEN die tegen ons aanknallen, de apocalypse (die blijkbaar elk jaar zowat wordt uitgestippeld, maar uiteindelijk niets is), chemtrails om de bevolking dom te houden, New World Order"

Echt, als ik dit soort mensen tegenkom wuif ik ze weg en als ze door blijven gaan krijgen ze een stomp in de pens, wat ze blijkbaar hebben of juist volkomen mager zijn, omdat ze toch íets met hun tijd moeten doen die ze achter hun computertje spenderen.
pi_61539757
Als mijn kennis het toelaat debunk ik maar wat graag onzinnige verhalen. Ik zie ook niet in hoe en waarom iemand debunken als negatief zou bestempelen.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_61540381
quote:

earth is growing.

We komen dichter bij de zon, daarom wordt het warmer op aarde.

*plant palmboom, koud bier en nootjes*
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_61569085
quote:
Op maandag 8 september 2008 09:53 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Zeg pannekoek, je zei zelf :
[..]

En dat is leuk, maar dat is niet wat 'debunken' betekent.
Vandaar dat er gezegd werd "Je bent al zo besmet met hoe de term debunken misbruikt wordt door complotaanhangers", want jij hanteert hun (verkeerde) uitleg van 'debunken', en je weet dus duidelijk niet wat het daadwerkelijk betekent.
[..]

Daarom doe ik m'n best om mensen met wat minder intellectuele bagage als jij uit te leggen hoe dingen werken !
intellectuele bagage? zo jij schat je zelf hoog in. ik heb altijd begrepen dat debunkers dat betekende. maar jij weet het dus beter. nou gooi maar op meneer de intellectueel.
pi_61569148
quote:
Op woensdag 10 september 2008 16:18 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Zoveel tekst en dan toch op geen enkele manier inhoudelijk ingaan op de reactie waarop je poogt te reageren.
hoe kan ik nou inhoudelijk ingaan op zo reactie. dit slaat nergens op. maarja dat is jou mening. en die vind ik best. jesus loves you.

[ Bericht 13% gewijzigd door bloedhond op 12-09-2008 09:17:16 ]
pi_61569542
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 08:41 schreef bloedhond het volgende:

[..]

intellectuele bagage? zo jij schat je zelf hoog in. ik heb altijd begrepen dat debunkers dat betekende. maar jij weet het dus beter. nou gooi maar op meneer de intellectueel.
Dan heb je het dus verkeerd begrepen.
Verder is natuurlijk overduidelijk dat dit een trolltopic gezien jouw reacties.
There is no love sincerer than the love of food.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')