SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het Nieuws / Wat gebeurde er vandaag
deze op vind je hier
[ Bericht 54% gewijzigd door melanie_the_miss op 08-08-2008 05:30:55 ]Voices tell me I'm the shit.
Van een klootviool?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 05:50 schreef Teunebeun het volgende:
Blegh ben wakker geworden door muziek rond 4 uur.
was het niet de buurvrouw die weer hevige sex had?quote:
Nope Elvis Presley met Are you lonesome tonight.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 06:01 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
was het niet de buurvrouw die weer hevige sex had?
Die gast heeft je topique in KLB gelezen joh, over je zoveelste blauwtjequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 06:05 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Nope Elvis Presley met Are you lonesome tonight.
Maar het was de vorige week ook al raak.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 06:08 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Die gast heeft je topique in KLB gelezen joh, over je zoveelste blauwtje![]()
Tenminste wel goed muziek
een blauwtje, of dat met die muziek?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 06:13 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Maar het was de vorige week ook al raak.
De muziek afkomstig uit een oud school gebouw.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 06:15 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
een blauwtje, of dat met die muziek?
ah okquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 06:20 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
De muziek afkomstig uit een oud school gebouw.
Ik kan niet wachten tot 't 17u isquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 07:13 schreef Weirdow het volgende:
Goeiesmorges![]()
![]()
5 8 uurtjes werken en dan weekend!
58 uur?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 07:21 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot 't 17u is
Hele nacht opgeweest?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 07:34 schreef Ladidadida het volgende:
Goeiemorgen allemaal, en tevens weltrusten, ik ga slapen![]()
Mogguh Draakiequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 07:54 schreef draculettetje het volgende:
Goede morgen allemaal!
Jeuj bijna weekend!
ow dat heb ik net opquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 07:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogguh Draakie
Hier eerst ff ontbijten
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:13 schreef Koskettimet het volgende:
Vanavond ga ik mijn vriendin keihard bangen!
Leuk! Dat is ook zo spontaanquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:13 schreef Koskettimet het volgende:
Rode vlag hangt uitquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:13 schreef Koskettimet het volgende:
Nee sorry, je baard..quote:
Ben al een uur bezigquote:
quote:
Hey! Haal die tieten uit mijn overhemd! Die zit nu te krap!quote:
Je bent een schatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil geen tieten meer![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door Ezechielk op 08-08-2008 09:12:15 (Gespoilerd voor Lady) ]There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Laat jij de topics zien dan? En ik ben ook aan het werk hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:06 schreef draculettetje het volgende:
gebeurd hier nu allemaal toch, dit kan ik toch niet om mn werk laten zien ha ha
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:33 schreef ajf het volgende:
Goedemorgen mensjes.
Ik ga mijn bed weer in
Waar heb ik dat gezegd?!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht dat je dat sexy vond...
toch wat meer als / dan keelpijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:33 schreef ajf het volgende:
Goedemorgen mensjes.
Ik ga mijn bed weer in
Dat eerste. Als een hondquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ziek, overstroomd of ladi roept?
Dat had je in m'n oor gelfuiserd!quote:
klinkt niet lekker! snel hup je bedje in en beterschapquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:35 schreef ajf het volgende:
[..]
Dat eerste. Als een hondWas het het laatste geweest had ik wel
gezegd. Die ligt nu wel te slapen want die had nachtdienst. Ik nies me helemaal gek en heb pijn in mijn lijf en warm en koud. Maar geen koorts
Ja het is gister alleen maar erger geworden. Maar ik ga vanacht op vakantie, dus ik wil wel fit zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
toch wat meer als / dan keelpijn
Dank jequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
klinkt niet lekker! snel hup je bedje in en beterschap
vakantie isquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:36 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja het is gister alleen maar erger geworden. Maar ik ga vanacht op vakantie, dus ik wil wel fit zijn.
Jij boefje!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:35 schreef -SL- het volgende:
Ik zag tieten!
Op mijn werk, nu ben ik vast gesnapt
fijne vakantie!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:37 schreef ajf het volgende:
[..]
Dank jeGoed advies
Fijne dag en weekend iedereen
Sterkte! Dagje lekker thuis blijven en slapen doet wonderen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:35 schreef ajf het volgende:
[..]
Dat eerste. Als een hondWas het het laatste geweest had ik wel
gezegd. Die ligt nu wel te slapen want die had nachtdienst. Ik nies me helemaal gek en heb pijn in mijn lijf en warm en koud. Maar geen koorts
Wees blij met je werktijden. Niet de oorzaak, de tijden hèquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:42 schreef draculettetje het volgende:
ik heb echt geen zin om te werken vandaag
nog 2 uurtjes
Wel cheyl, thoughquote:
Same here!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wees blij met je werktijden. Niet de oorzaak, de tijden hè
Mag tot 5 vanmiddag...
Klopt, daarom staan ze er ookquote:
Sterkte beste jongen!quote:
da's waar het zijn echt de werkzaamhedenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wees blij met je werktijden. Niet de oorzaak, de tijden hè
Mag tot 5 vanmiddag...
ik zou juist meer werkzaamheden willen ha ha wat een verschil toch!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:16 schreef Ezechielk het volgende:
Vet, ik hoor net dat ik even de telefoon mag doen vandaag... Lekker niets doen![]()
Ik heb het heel druk de laatste tijd, dus een rustig dagje vind ik totaal niet erg, zeker niet zo vlak voor het weekendquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik zou juist meer werkzaamheden willen ha ha wat een verschil toch!
Bij ons zie je gewoon stukjes blauwe lucht...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:19 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgen!
Heerlijk weertje hier, onweer.
Mag straks van 13.00u tot 21.00u werken.
kan me voorstellen!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb het heel druk de laatste tijd, dus een rustig dagje vind ik totaal niet erg, zeker niet zo vlak voor het weekend
En waar is bij ons? Hier in Breda is het in ieder geval helemaal niks en ik wilde nog wel even een stuk gaan hardlopen voor den arbeit.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bij ons zie je gewoon stukjes blauwe lucht...
Hoe'st nou?quote:
Maar jij bent bezig met re-integratie toch?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kan me voorstellen!
ik heb het juist te rustig al weet ik veel hoe lang
yepquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Maar jij bent bezig met re-integratie toch?
Ik heb geen idee wat ik leuk vind....quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:35 schreef draculettetje het volgende:
dan wil bij iets wat je leuk vind hoop ik!
ik heb ook niet echt een idee van wat ik wilquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik leuk vind....
als sinds ik van school ben al niet....zo'n 12 jaar
Its rainingquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:41 schreef Ezechielk het volgende:
Sun is shining,
The weather is sweet in here
Ofzo, hoe dat nummer ook ging
Tja, met dat wisselvallige weer in Nederland worden die dingen natuurlijk ook wisselvallig.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:52 schreef draculettetje het volgende:
rare automatische zonneschermen hebben we hier
de hele ochtend omhoog, omlaag, omhog, omlaag enz
nu schijnt de zon blijven ze omhoog!
dat zou het zijn!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:53 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Tja, met dat wisselvallige weer in Nederland worden die dingen natuurlijk ook wisselvallig.
Ze hebben last van de zon, schijnt in hun ogenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:52 schreef draculettetje het volgende:
rare automatische zonneschermen hebben we hier
de hele ochtend omhoog, omlaag, omhog, omlaag enz
nu schijnt de zon blijven ze omhoog!
ik moest lachenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ze hebben last van de zon, schijnt in hun ogen
quote:
Joah! En hoe!!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:18 schreef Ezechielk het volgende:
Het regent!
iarl!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:18 schreef iamredleader het volgende:nogmaals een goedemorgen allemaal
Bij ons ook. Zo maar het rubberbootje opblazen en naar huis varen over de A10quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:19 schreef -SL- het volgende:
[..]
Joah! En hoe!!!
Bij ons op de parkeerplaats kun je zwemmend naar de auto
Sloeriequote:
Hier schijnt ;t zonnetje nog mooi :]quote:
Ik moet over de A7, en 39 km roeien dan..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bij ons ook. Zo maar het rubberbootje opblazen en naar huis varen over de A10
quote:
Onweer is ondertussen ook paraatquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hier schijnt ;t zonnetje nog mooi :]
quote:
quote:
Stukje A10 en daarna de jaagweg over roeien...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:24 schreef -SL- het volgende:
[..]
Ik moet over de A7, en 39 km roeien dan..
quote:
Hier niet, gelukkig. Het is hier vet warm. ;pquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Onweer is ondertussen ook paraat
Dat was een makkie!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je hebt de sneekweek overleefd zie ik?
Ruilen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hier niet, gelukkig. Het is hier vet warm. ;p
Oh ja, je was niet zo'n comazuipertquote:
Nee.quote:
Gelukkig niet nee!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oh ja, je was niet zo'n comazuipert
Bitchquote:
Omdat ;t licht is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:32 schreef Ladidadida het volgende:
Tyfus, waarom kan ik niet gewoon slapen na een nachtdienst
Omdat ajf naast je ligt te niezen en proesten?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:32 schreef Ladidadida het volgende:
Tyfus, waarom kan ik niet gewoon slapen na een nachtdienst
Snel quoten hè, ik heb je wel door!quote:
Schatjequote:
Helemaal topquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Omdat ajf naast je ligt te niezen en proesten?
Stoeipoesquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Snel quoten hè, ik heb je wel door!
Echte huisman lijkt het welquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:34 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Helemaal topdit was mijn ochtend:
4 wasladingen, waarvan 2 in de droger (1 draait nu)
- wasladingen ophangen
- auto ophalen en paps naar werk brengen
- boodschappen doen winkel #1
- boodschappen doen winkel #2
- thuis spullen afdroppen
- stomerij, pak opgehaald en broek van Tinuviel (mijn vrouw)
- boodschappen winkel #3
Wisten we alquote:
Jawel, ik heb geen eigen auto, dus als ik een auto wil lenen, moet ik hem naar werk brengen, of soms wat boodschappen meebrengen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Echte huisman lijkt het wel
Buiten pa naar werk brengen. Heeft hij zelf geen auto?
Er stond eerst page-4-fipo, tot je zag dat je gepwnd was door ladi. Nu staat er wat andersquote:
Het zelfde, fijne middag/avond, goed weekend en tot volgende week!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:37 schreef draculettetje het volgende:
mensen ik ben er zo weer vandoor
weet niet of ik het nog red om te posten
fijne middag, beter nog goed weekend!
/humpquote:
Ben je te huur?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jawel, ik heb geen eigen auto, dus als ik een auto wil lenen, moet ik hem naar werk brengen, of soms wat boodschappen meebrengen.
En ja, ik zou zo huisvader kunnen worden
* Ezechielk humpt terugquote:
Dan quote ik toch niet, mongool!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Er stond eerst page-4-fipo, tot je zag dat je gepwnd was door ladi. Nu staat er wat anders
oehlala!quote:
Kenker, verkeerde woordkeuze. Moest editen zijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan quote ik toch niet, mongool!
Dat moet je aan mijn vrouw vragenquote:
Teeny weeny string bikiniquote:
Sstquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wisten we al
Wat heb je met hem gedaan? Gister was het alleen een beetje pijn in de keel
Ziek, op vakantie, aan het werk, doodquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:41 schreef DevilsWhore het volgende:
Waar is iedereeen trouwens? c0nd0r, M, BCC..?
Dat is mooi. Je hoort nog van mequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat moet je aan mijn vrouw vragen![]()
Maar ik denk dat voor een schappelijke prijs wel wat te regelen valt
Yee!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Er stond eerst page-4-fipo, tot je zag dat je gepwnd was door ladi. Nu staat er wat anders
Hetzelfde kerel!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:42 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens, ik ga er nu vandoor, iedereen alvast een fijne middag gewenst
Inderdaad. Ik vergeef ;t je, het is nog vroeg.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kenker, verkeerde woordkeuze. Moest editen zijn
Jij bent ook bruut goed, wist je dat niet?quote:
OMG!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Teeny weeny string bikini
* Ezechielk gaat gelijk Günther opzetten
Oehquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ziek, op vakantie, aan het werk, dood
Klopt, mijn dank is grootquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vergeef ;t je, het is nog vroeg.
Hehehehe dat nummer kwam opeens in me op, sorryquote:
Inderdaad, krijgen we hem weer niet volquote:
Op je knieeen dan. slaaf!quote:
Heb ik ook weleens.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hehehehe dat nummer kwam opeens in me op, sorry
Ha.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij bent ook bruut goed, wist je dat niet?
En dan?quote:
Dat maakt mij niks uit, maar of we nog gaan meeten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad, krijgen we hem weer niet vol
You;ll find out.quote:
quote:
Prima, als het maar neit te ver weg is en ik tijd hebquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat maakt mij niks uit, maar of we nog gaan meeten.
Help?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
You;ll find out.
* DevilsWhore knalt met zweep
slaaf.
quote:
Even doorbaggeren dan maar.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:51 schreef LovelyLady het volgende:
Kom op nog 10 minuten, dat redden we toch nog wel om dit topic vol te maken
Nah.quote:
Wat noem je te ver weg?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Prima, als het maar neit te ver weg is en ik tijd heb
Ikquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Help?
* Ezechielk houd niet zo van zweepjes...
Slavin meesteres
Jawel, lekker man...quote:
Alles wat langer dan een uur reizen isquote:
Meesteres best, maar niet de mijnequote:
Zodat ik 4 uur in de trein zit?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Alles wat langer dan een uur reizen is
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Meesteres best, maar niet de mijne
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jawel, lekker man...
Lekker vrouw klinkt niet zo, sorry
?quote:
Mediteren, thee, warm bad..quote:
Hell yeah, we warmen op!quote:
Ik heb geen badquote:
Verduisteringsgordijn, geen niezende ajf naast je, en wat DW zegtquote:
Of gewoon m'n nachtdienst afbellen..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Warme melk
warme douche
sex
rondje hardlopen dan warme douche![]()
ik weet het ook niet
Nevermind, ik schreef wat iklf uur zei tegen een collega, nog een half uur voor we gaan etenquote:
Dat is ook een optie...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:00 schreef Ladidadida het volgende:
Of gewoon m'n nachtdienst afbellen..
Dat is minder ja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:59 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik heb geen bad![]()
Het iw sook freaking warm hier; bovenste verdieping van een flat + zon erop de hele dag
Geen regenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:59 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik heb geen bad![]()
Het iw sook freaking warm hier; bovenste verdieping van een flat + zon erop de hele dag
Nachtwerkquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is ook een optie...
wat voor werk doe je als ik vragen mag?
Ook dit. Vooral de middelste regel helpt goedquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Warme melk
warme douche
sex
rondje hardlopen dan warme douche![]()
ik weet het ook niet
Duidelijk, thnxquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:01 schreef -SL- het volgende:
OMGSROFLMIDDAGFiPoSTFURTFMRFCHTTPFTPHTTPSWWW
Ik werk met verstandelijk gehandicapten, alle soorten en maten zo ongeveer..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is ook een optie...
wat voor werk doe je als ik vragen mag?
Ik denk dat ik vanmiddag nog maar ff wat uurtjes meepik, al is het alleen maar ff liggen ofzo.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is minder ja.
Ga in bed liggen en schuif alles van je af.
quote:
Haha jij bent een typisch mannetje dat na de sex in slaap flikkert ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:02 schreef Ezechielk het volgende:
Ook dit. Vooral de middelste regel helpt goed
Maar ajf is ziekquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ook dit. Vooral de middelste regel helpt goed
Das best pittig, en dan niet moe zijn?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:03 schreef Ladidadida het volgende:
Ik werk met verstandelijk gehandicapten, alle soorten en maten zo ongeveer..
Ik denk dat ik vanmiddag nog maar ff wat uurtjes meepik, al is het alleen maar ff liggen ofzo.
Nee, kan ik niet maken vind ik. Hoewel het bewezen is dat een man na zijn orgasme een stof vrij laat waardoor ze sneller willen slapenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Haha jij bent een typisch mannetje dat na de sex in slaap flikkert ?
Gister ook al nietquote:
Huh?quote:
Ik val ook zo in slaap hoor, niet alleen mannen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, kan ik niet maken vind ik. Hoewel het bewezen is dat een man na zijn orgasme een stof vrij laat waardoor ze sneller willen slapen
Volgens mij is dat niet alleen bij mannen zo, ik slaap meestal sneller na de sex dan mijn vriendquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:05 schreef Ezechielk het volgende:
Nee, kan ik niet maken vind ik. Hoewel het bewezen is dat een man na zijn orgasme een stof vrij laat waardoor ze sneller willen slapen
Het is heel pittig, ben ook moe, maar kan gewoon niet slapenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Das best pittig, en dan niet moe zijn?
Ik doe 's middags ook wel eens slapen, maarja ik ben al wat ouder he
Kun je er wel wat meequote:
geef maar toe.quote:
Hij hoeft toch niet al het werk te doen?quote:
Jij bent ook een lekkere danquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik val ook zo in slaap hoor, niet alleen mannen.
Nee, maar wel het meestequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hij hoeft toch niet al het werk te doen?
Nog zo eenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet alleen bij mannen zo, ik slaap meestal sneller na de sex dan mijn vriend
Uiteraard.quote:
Dat je een klein geil slaafje bent? Primaquote:
Kruip er een keer zelf bovenopquote:
Hij is ziekquote:
Dus? Ik vind het ook niet erg als ik ziek ben hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:10 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hij is ziek
Ik laat 'm vandaag maar even met rust
Sterker nog, ik ben een x in slaap gevallen tijdens voorspel enzo.quote:
Zie je wel!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat ik een klein geil slaafje bent? Prima
Hier past maar een smiley bij:quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sterker nog, ik ben een x in slaap gevallen tijdens voorspel enzo.Maar m;n vriend ook, dusja.
Ik ook niet hoor hahahaquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:11 schreef Ezechielk het volgende:
Dus? Ik vind het ook niet erg als ik ziek ben hoor
Waarom verwachtte ik deze al...quote:
Haha, ik laat 'm eerst lekker slapen iigquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dus? Ik vind het ook niet erg als ik ziek ben hoor
Zie je wel ladi, zo gek is het heul nog niet!quote:
Maak je hem wel weer beter voor ons?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:14 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Haha, ik laat 'm eerst lekker slapen iig
Nee, we waren pas om 4 uur ofzo thuis.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hier past maar een smiley bij:
!
Bakte hij er niets van ofzo?
mja ik heb geen idee maar het gaat wel hard op deze manierquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:15 schreef Ezechielk het volgende:
Ik ben benieuwd hoe hoog ik morgen in de stats sta
Tuurlijk, ik doe m'n bestquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Maak je hem wel weer beter voor ons?
Omdat ;t een inkoppertje was.quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, we waren pas om 4 uur ofzo thuis.en allebei vet moe, hij had net een 70-urige werkweek achter de rug en ik kan niet tegen weinig slaap.
Kloptquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja ik heb geen idee maar het gaat wel hard op deze manier
quote:
Daarom gaf ik ook zo'n mooie voorzetquote:
Ach ik val tenminste niet in slaap tijdens ;t batsen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wel mooie stunt, eerlijk is eerlijk
Hij wel dan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ach ik val tenminste niet in slaap tijdens ;t batsen.
Tschüs, beterschap aan/met ajf en tot volgende week!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:27 schreef Ladidadida het volgende:
Jongens, fijne dag allemaalIk ga ervandoor
slaap lekker!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:27 schreef Ladidadida het volgende:
Jongens, fijne dag allemaalIk ga ervandoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |