Ben al een uur bezigquote:
quote:
Hey! Haal die tieten uit mijn overhemd! Die zit nu te krap!quote:
Je bent een schatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil geen tieten meer![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door Ezechielk op 08-08-2008 09:12:15 (Gespoilerd voor Lady) ]There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Laat jij de topics zien dan? En ik ben ook aan het werk hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:06 schreef draculettetje het volgende:
gebeurd hier nu allemaal toch, dit kan ik toch niet om mn werk laten zien ha ha
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:33 schreef ajf het volgende:
Goedemorgen mensjes.
Ik ga mijn bed weer in
Waar heb ik dat gezegd?!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht dat je dat sexy vond...
toch wat meer als / dan keelpijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:33 schreef ajf het volgende:
Goedemorgen mensjes.
Ik ga mijn bed weer in
Dat eerste. Als een hondquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ziek, overstroomd of ladi roept?
Dat had je in m'n oor gelfuiserd!quote:
klinkt niet lekker! snel hup je bedje in en beterschapquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:35 schreef ajf het volgende:
[..]
Dat eerste. Als een hondWas het het laatste geweest had ik wel
gezegd. Die ligt nu wel te slapen want die had nachtdienst. Ik nies me helemaal gek en heb pijn in mijn lijf en warm en koud. Maar geen koorts
Ja het is gister alleen maar erger geworden. Maar ik ga vanacht op vakantie, dus ik wil wel fit zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
toch wat meer als / dan keelpijn
Dank jequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
klinkt niet lekker! snel hup je bedje in en beterschap
vakantie isquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:36 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja het is gister alleen maar erger geworden. Maar ik ga vanacht op vakantie, dus ik wil wel fit zijn.
Jij boefje!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:35 schreef -SL- het volgende:
Ik zag tieten!
Op mijn werk, nu ben ik vast gesnapt
fijne vakantie!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:37 schreef ajf het volgende:
[..]
Dank jeGoed advies
Fijne dag en weekend iedereen
Sterkte! Dagje lekker thuis blijven en slapen doet wonderen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:35 schreef ajf het volgende:
[..]
Dat eerste. Als een hondWas het het laatste geweest had ik wel
gezegd. Die ligt nu wel te slapen want die had nachtdienst. Ik nies me helemaal gek en heb pijn in mijn lijf en warm en koud. Maar geen koorts
Wees blij met je werktijden. Niet de oorzaak, de tijden hèquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:42 schreef draculettetje het volgende:
ik heb echt geen zin om te werken vandaag
nog 2 uurtjes
Wel cheyl, thoughquote:
Same here!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wees blij met je werktijden. Niet de oorzaak, de tijden hè
Mag tot 5 vanmiddag...
Klopt, daarom staan ze er ookquote:
Sterkte beste jongen!quote:
da's waar het zijn echt de werkzaamhedenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wees blij met je werktijden. Niet de oorzaak, de tijden hè
Mag tot 5 vanmiddag...
ik zou juist meer werkzaamheden willen ha ha wat een verschil toch!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:16 schreef Ezechielk het volgende:
Vet, ik hoor net dat ik even de telefoon mag doen vandaag... Lekker niets doen![]()
Ik heb het heel druk de laatste tijd, dus een rustig dagje vind ik totaal niet erg, zeker niet zo vlak voor het weekendquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik zou juist meer werkzaamheden willen ha ha wat een verschil toch!
Bij ons zie je gewoon stukjes blauwe lucht...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:19 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgen!
Heerlijk weertje hier, onweer.
Mag straks van 13.00u tot 21.00u werken.
kan me voorstellen!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb het heel druk de laatste tijd, dus een rustig dagje vind ik totaal niet erg, zeker niet zo vlak voor het weekend
En waar is bij ons? Hier in Breda is het in ieder geval helemaal niks en ik wilde nog wel even een stuk gaan hardlopen voor den arbeit.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bij ons zie je gewoon stukjes blauwe lucht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |