SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het Nieuws / Wat gebeurde er vandaag
deze op vind je hier
[ Bericht 54% gewijzigd door melanie_the_miss op 08-08-2008 05:30:55 ]Voices tell me I'm the shit.
Van een klootviool?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 05:50 schreef Teunebeun het volgende:
Blegh ben wakker geworden door muziek rond 4 uur.
was het niet de buurvrouw die weer hevige sex had?quote:
Nope Elvis Presley met Are you lonesome tonight.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 06:01 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
was het niet de buurvrouw die weer hevige sex had?
Die gast heeft je topique in KLB gelezen joh, over je zoveelste blauwtjequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 06:05 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Nope Elvis Presley met Are you lonesome tonight.
Maar het was de vorige week ook al raak.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 06:08 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Die gast heeft je topique in KLB gelezen joh, over je zoveelste blauwtje![]()
Tenminste wel goed muziek
een blauwtje, of dat met die muziek?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 06:13 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Maar het was de vorige week ook al raak.
De muziek afkomstig uit een oud school gebouw.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 06:15 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
een blauwtje, of dat met die muziek?
ah okquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 06:20 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
De muziek afkomstig uit een oud school gebouw.
Ik kan niet wachten tot 't 17u isquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 07:13 schreef Weirdow het volgende:
Goeiesmorges![]()
![]()
5 8 uurtjes werken en dan weekend!
58 uur?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 07:21 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot 't 17u is
Hele nacht opgeweest?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 07:34 schreef Ladidadida het volgende:
Goeiemorgen allemaal, en tevens weltrusten, ik ga slapen![]()
Mogguh Draakiequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 07:54 schreef draculettetje het volgende:
Goede morgen allemaal!
Jeuj bijna weekend!
ow dat heb ik net opquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 07:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogguh Draakie
Hier eerst ff ontbijten
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:13 schreef Koskettimet het volgende:
Vanavond ga ik mijn vriendin keihard bangen!
Leuk! Dat is ook zo spontaanquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:13 schreef Koskettimet het volgende:
Rode vlag hangt uitquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:13 schreef Koskettimet het volgende:
Nee sorry, je baard..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |