Hoe'st nou?quote:
Maar jij bent bezig met re-integratie toch?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kan me voorstellen!
ik heb het juist te rustig al weet ik veel hoe lang
yepquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Maar jij bent bezig met re-integratie toch?
Ik heb geen idee wat ik leuk vind....quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:35 schreef draculettetje het volgende:
dan wil bij iets wat je leuk vind hoop ik!
ik heb ook niet echt een idee van wat ik wilquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik leuk vind....
als sinds ik van school ben al niet....zo'n 12 jaar
Its rainingquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:41 schreef Ezechielk het volgende:
Sun is shining,
The weather is sweet in here
Ofzo, hoe dat nummer ook ging
Tja, met dat wisselvallige weer in Nederland worden die dingen natuurlijk ook wisselvallig.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:52 schreef draculettetje het volgende:
rare automatische zonneschermen hebben we hier
de hele ochtend omhoog, omlaag, omhog, omlaag enz
nu schijnt de zon blijven ze omhoog!
dat zou het zijn!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:53 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Tja, met dat wisselvallige weer in Nederland worden die dingen natuurlijk ook wisselvallig.
Ze hebben last van de zon, schijnt in hun ogenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:52 schreef draculettetje het volgende:
rare automatische zonneschermen hebben we hier
de hele ochtend omhoog, omlaag, omhog, omlaag enz
nu schijnt de zon blijven ze omhoog!
ik moest lachenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ze hebben last van de zon, schijnt in hun ogen
quote:
Joah! En hoe!!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:18 schreef Ezechielk het volgende:
Het regent!
iarl!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:18 schreef iamredleader het volgende:nogmaals een goedemorgen allemaal
Bij ons ook. Zo maar het rubberbootje opblazen en naar huis varen over de A10quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:19 schreef -SL- het volgende:
[..]
Joah! En hoe!!!
Bij ons op de parkeerplaats kun je zwemmend naar de auto
Sloeriequote:
Hier schijnt ;t zonnetje nog mooi :]quote:
Ik moet over de A7, en 39 km roeien dan..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bij ons ook. Zo maar het rubberbootje opblazen en naar huis varen over de A10
quote:
Onweer is ondertussen ook paraatquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hier schijnt ;t zonnetje nog mooi :]
quote:
quote:
Stukje A10 en daarna de jaagweg over roeien...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:24 schreef -SL- het volgende:
[..]
Ik moet over de A7, en 39 km roeien dan..
quote:
Hier niet, gelukkig. Het is hier vet warm. ;pquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Onweer is ondertussen ook paraat
Dat was een makkie!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je hebt de sneekweek overleefd zie ik?
Ruilen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hier niet, gelukkig. Het is hier vet warm. ;p
Oh ja, je was niet zo'n comazuipertquote:
Nee.quote:
Gelukkig niet nee!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oh ja, je was niet zo'n comazuipert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |