quote:
Prima, als het maar neit te ver weg is en ik tijd hebquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat maakt mij niks uit, maar of we nog gaan meeten.
Help?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
You;ll find out.
* DevilsWhore knalt met zweep
slaaf.
quote:
Even doorbaggeren dan maar.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:51 schreef LovelyLady het volgende:
Kom op nog 10 minuten, dat redden we toch nog wel om dit topic vol te maken
Nah.quote:
Wat noem je te ver weg?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Prima, als het maar neit te ver weg is en ik tijd heb
Ikquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Help?
* Ezechielk houd niet zo van zweepjes...
Slavin meesteres
Jawel, lekker man...quote:
Alles wat langer dan een uur reizen isquote:
Meesteres best, maar niet de mijnequote:
Zodat ik 4 uur in de trein zit?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Alles wat langer dan een uur reizen is
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Meesteres best, maar niet de mijne
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jawel, lekker man...
Lekker vrouw klinkt niet zo, sorry
?quote:
Mediteren, thee, warm bad..quote:
Hell yeah, we warmen op!quote:
Ik heb geen badquote:
Verduisteringsgordijn, geen niezende ajf naast je, en wat DW zegtquote:
Of gewoon m'n nachtdienst afbellen..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Warme melk
warme douche
sex
rondje hardlopen dan warme douche![]()
ik weet het ook niet
Nevermind, ik schreef wat iklf uur zei tegen een collega, nog een half uur voor we gaan etenquote:
Dat is ook een optie...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:00 schreef Ladidadida het volgende:
Of gewoon m'n nachtdienst afbellen..
Dat is minder ja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:59 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik heb geen bad![]()
Het iw sook freaking warm hier; bovenste verdieping van een flat + zon erop de hele dag
Geen regenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:59 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik heb geen bad![]()
Het iw sook freaking warm hier; bovenste verdieping van een flat + zon erop de hele dag
Nachtwerkquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is ook een optie...
wat voor werk doe je als ik vragen mag?
Ook dit. Vooral de middelste regel helpt goedquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Warme melk
warme douche
sex
rondje hardlopen dan warme douche![]()
ik weet het ook niet
Duidelijk, thnxquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:01 schreef -SL- het volgende:
OMGSROFLMIDDAGFiPoSTFURTFMRFCHTTPFTPHTTPSWWW
Ik werk met verstandelijk gehandicapten, alle soorten en maten zo ongeveer..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is ook een optie...
wat voor werk doe je als ik vragen mag?
Ik denk dat ik vanmiddag nog maar ff wat uurtjes meepik, al is het alleen maar ff liggen ofzo.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is minder ja.
Ga in bed liggen en schuif alles van je af.
quote:
Haha jij bent een typisch mannetje dat na de sex in slaap flikkert ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:02 schreef Ezechielk het volgende:
Ook dit. Vooral de middelste regel helpt goed
Maar ajf is ziekquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ook dit. Vooral de middelste regel helpt goed
Das best pittig, en dan niet moe zijn?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:03 schreef Ladidadida het volgende:
Ik werk met verstandelijk gehandicapten, alle soorten en maten zo ongeveer..
Ik denk dat ik vanmiddag nog maar ff wat uurtjes meepik, al is het alleen maar ff liggen ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |