Nee, kan ik niet maken vind ik. Hoewel het bewezen is dat een man na zijn orgasme een stof vrij laat waardoor ze sneller willen slapenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Haha jij bent een typisch mannetje dat na de sex in slaap flikkert ?
Gister ook al nietquote:
Huh?quote:
Ik val ook zo in slaap hoor, niet alleen mannen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, kan ik niet maken vind ik. Hoewel het bewezen is dat een man na zijn orgasme een stof vrij laat waardoor ze sneller willen slapen
Volgens mij is dat niet alleen bij mannen zo, ik slaap meestal sneller na de sex dan mijn vriendquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:05 schreef Ezechielk het volgende:
Nee, kan ik niet maken vind ik. Hoewel het bewezen is dat een man na zijn orgasme een stof vrij laat waardoor ze sneller willen slapen
Het is heel pittig, ben ook moe, maar kan gewoon niet slapenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Das best pittig, en dan niet moe zijn?
Ik doe 's middags ook wel eens slapen, maarja ik ben al wat ouder he
Kun je er wel wat meequote:
geef maar toe.quote:
Hij hoeft toch niet al het werk te doen?quote:
Jij bent ook een lekkere danquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik val ook zo in slaap hoor, niet alleen mannen.
Nee, maar wel het meestequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hij hoeft toch niet al het werk te doen?
Nog zo eenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet alleen bij mannen zo, ik slaap meestal sneller na de sex dan mijn vriend
Uiteraard.quote:
Dat je een klein geil slaafje bent? Primaquote:
Kruip er een keer zelf bovenopquote:
Hij is ziekquote:
Dus? Ik vind het ook niet erg als ik ziek ben hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:10 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hij is ziek
Ik laat 'm vandaag maar even met rust
Sterker nog, ik ben een x in slaap gevallen tijdens voorspel enzo.quote:
Zie je wel!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat ik een klein geil slaafje bent? Prima
Hier past maar een smiley bij:quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sterker nog, ik ben een x in slaap gevallen tijdens voorspel enzo.Maar m;n vriend ook, dusja.
Ik ook niet hoor hahahaquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:11 schreef Ezechielk het volgende:
Dus? Ik vind het ook niet erg als ik ziek ben hoor
Waarom verwachtte ik deze al...quote:
Haha, ik laat 'm eerst lekker slapen iigquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dus? Ik vind het ook niet erg als ik ziek ben hoor
Zie je wel ladi, zo gek is het heul nog niet!quote:
Maak je hem wel weer beter voor ons?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:14 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Haha, ik laat 'm eerst lekker slapen iig
Nee, we waren pas om 4 uur ofzo thuis.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hier past maar een smiley bij:
!
Bakte hij er niets van ofzo?
mja ik heb geen idee maar het gaat wel hard op deze manierquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:15 schreef Ezechielk het volgende:
Ik ben benieuwd hoe hoog ik morgen in de stats sta
Tuurlijk, ik doe m'n bestquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Maak je hem wel weer beter voor ons?
Omdat ;t een inkoppertje was.quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, we waren pas om 4 uur ofzo thuis.en allebei vet moe, hij had net een 70-urige werkweek achter de rug en ik kan niet tegen weinig slaap.
Kloptquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja ik heb geen idee maar het gaat wel hard op deze manier
quote:
Daarom gaf ik ook zo'n mooie voorzetquote:
Ach ik val tenminste niet in slaap tijdens ;t batsen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wel mooie stunt, eerlijk is eerlijk
Hij wel dan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ach ik val tenminste niet in slaap tijdens ;t batsen.
Tschüs, beterschap aan/met ajf en tot volgende week!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:27 schreef Ladidadida het volgende:
Jongens, fijne dag allemaalIk ga ervandoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |