Die is beter dan dat ding van netquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:09 schreef BigKahuna het volgende:
EDIT: HALLO KUT FOUTJE IK BEDOEL:
Triptadinges:
Ik blijf gewoonquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:12 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dat mag, maar dan mag je ook pas terug komen als je haar op je pikkie hebt
Welkom terug.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:14 schreef BobbyB het volgende:
Ik ben ff weg en we zijn al weer op de helft in het volgende topic.
Ah boeie, ben best volwassen voor mijn leeftijd dusquote:
Deze draait een maat van me standaard als we in zijn auto zittenquote:
quote:
Goede vrienden zijn zeldzaamquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:16 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Deze draait een maat van me standaard als we in zijn auto zitten
Hoe kun je nou zien dat je bijna op het einde van een topic bent?quote:
Nou, dit gaat me allemaal te snel... ik ga slapen. Tot morgen ochtend in deel 1267.quote:
Zul je ook wel moeten! als je dadelijk met een crackhoer als vrouw op je 17e een kind hebt omdat je zo zondelijk leeft. Sex voor het huwelijk, je moet je schamen en driehonderduizend weesgegroetjes opzeggen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:16 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ah boeie, ben best volwassen voor mijn leeftijd dus
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe kun je nou zien dat je bijna op het einde van een topic bent?
Ivm aftellen en mijn plotselinge afwezigheid ..
Jerusalem, Youth en Time of Your Songquote:
Daarom heb ik er ook maar 3. En probeer ik er zo'n mooi meisje bij te krijgen. Ze lijkt op hilary duffquote:
In een topic kunnen 300 posts, als het goed is zie je bij iedere post het post nummer van die post en anders kun je gewoon op de KLB index kijken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe kun je nou zien dat je bijna op het einde van een topic bent?
Ivm aftellen en mijn plotselinge afwezigheid ..
Later negroquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, dit gaat me allemaal te snel... ik ga slapen. Tot morgen ochtend in deel 1267.
Dat is pure verkrachting.quote:
Bedankt voor de uitleg.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]bij 300 posts gaat een topic dicht. Als er dus staat dat je bij 150 bent ben je op de helft. Staat rechts ergens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |