Mijn directeur/leraar was boos omdat ik dat in een tafel kerfde vlak voor de vakantiequote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:57 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hoe kun je nou niet van voetbal, klagende nederlanders enAJAX
houden?
Hup Ajax hup, Rood - Witte schare
Dapp're strijders fier en koen
Bevestigt uw roemrijke mare
Driewerf hup onz' kampioen!
Hup, Ajax, hup onz' kampioen!
Waarom kan je dit 'ding' niet normaal quotenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:55 schreef elfzesendertig het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
O ja.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:55 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je moet shit hosselen wil je in de vaste posters rij.
THE UGLYHUMANMONKEYMANWOMAN ATTACK!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:59 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Waarom kan je dit 'ding' niet normaal quoten
Als je dat al niet snapt ben je nog lang niet gangstah genoeg voor deze slowchat my negroquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:58 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Is dat straatjargon? Het klinkt nogal ranzig
Ruik ik hier sarcasme?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:58 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Qualiteitspostje met een grote Q hoor
Wieowie.nl?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:59 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat is die site alweer als je iemand wou zoeken?
Personenzoeker.nl ofzo ?
kutliedquote:
Jij bent zielig, jou slaan ze met een frietmandjequote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O ja.
Kennelijk heb ik dat ook gedaan
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:59 schreef Triptamine het volgende:
Maar moeten jullie morgen niet werken/iets doen? Ik ben morgen vrij, wat is jullie excuus?
okquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:55 schreef elfzesendertig het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn toekomstige vriendin gaat op vakantie, dus ik heb geen ambities meer in mijn schoolvakantie.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:59 schreef Triptamine het volgende:
Maar moeten jullie morgen niet werken/iets doen? Ik ben morgen vrij, wat is jullie excuus?
Ah mooi, Ik dacht al dat het aan mij lagquote:
Nee, mijn werk begint morgen om 17.00 dus..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:59 schreef Triptamine het volgende:
toekomstige vriendin? Hoe kun je dat nou weten joh? Of mag ze nog effe rondneuken op vakantie?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:00 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Mijn toekomstige vriendin gaat op vakantie, dus ik heb geen ambities meer in mijn schoolvakantie.
Nee die site, dat je dan zijn/haar account ziet bij al die profielensites zoals hyves enzulksquote:
Zo mag ik het horenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:00 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Mijn toekomstige vriendin gaat op vakantie, dus ik heb geen ambities meer in mijn schoolvakantie.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:55 schreef elfzesendertig het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
KUTLIEDquote:
Nooit gehoord, maar damn dit nummer is mooiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are living in a material world, and I am a material girl
kanker die broodjes zien er lekker uitquote:
Ik ben eerlijk, ik heb ook niet stilgezeten in mijn maand Indonesie, dus gun ik haar ook nog een verzetje voordat ze mij voor een paar maanden moet verwennenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:01 schreef Triptamine het volgende:
[..]
toekomstige vriendin? Hoe kun je dat nou weten joh? Of mag ze nog effe rondneuken op vakantie?
Heeft het toch nog iets opgeleverdquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:00 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Jij bent zielig, jou slaan ze met een frietmandje
quote:A small but enthusiastic Singapore crowd got its first taste of professional eating as the sport's two titans - Takeru Kobayashi and Joey 'Jaws' Chestnut - made their debut in the city-state.
About 300 competitive eating fans roared as local favorite Kobayashi of Japan slammed home 11 pounds (5 kilograms) of grilled Singaporean chicken "satay" in 12 minutes in Sunday's contest. California's Chestnut was a distant second, munching down 8.8 pounds (4 kilograms).
"I've followed Kobayashi's career on YouTube, so it's really exciting to see him in person," said Ricky Chen, a 31-year-old graphic designer.
The professional eating circuit, known as Major League Eating, was organizing its first contest in Asia, one of about 80 competitions a year in which "gurgatators" wolf down foods such as grits, sticks of butter, oysters, jalapenos and cow brains, all the while hoping to avoid the dreaded "reversal."
At 5 feet 9 inches tall (173 centimeters tall) and 160 pounds (73 kilograms), Kobayashi is something of a legend in the competitive eating world, winning the Nathan's hot-dog eating contest in New York for 6 years running until Chestnut beat him last year and again July 4.
"During a contest, I get in a zone where it's just me and the food," Kobayashi said after the match, with pea-green chicken sauce splattered all over his black T-shirt. "Sometimes, it's like I'm in a trance."
The blue-haired, boyish-looking 30-year-old, who took home about US$200,000 in prize money and appearance fees last year, laughed and blushed when asked about his sex symbol status among legions of female fans in his homeland.
"It's very embarrassing. I don't think I'm a sex symbol," Kobayashi said. "But sometimes women send me their clothing."
Chestnut, 24, said he could have performed better.
"The sauce was sweeter than I expected, and that slowed me," said Chestnut, who once ate 66 hot dogs and buns in 12 minutes. "I couldn't find my rhythm. And Kobayashi is a machine."
The two eaters, who did not compete for any prize money at the Singapore contest, signed autographs and took pictures before and after the event.
Chestnut, an engineering student at San Jose State, said he made about US$100,000 last year competing in about 20 contests.
De subtiliteitquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:02 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nooit gehoord, maar damn dit nummer is mooi![]()
En normaal hou ik alleen van hiphop en alles eromheen.
Oke, ook van blues, soul en jazzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hiphop
><(({°>
Moet ook kunnen toch? Het is 2008quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:04 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk, ik heb ook niet stilgezeten in mijn maand Indonesie, dus gun ik haar ook nog een verzetje voordat ze mij voor een paar maanden moet verwennen
Je meent het echt he?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik zou daar zoooooooo graag bij willen zijn
Hiphopquote:
Anders post ik het toch nietquote:
Het is eerlijk waar een vorm van topsport. Topsport trekt bewonderaars.quote:
Hoeveel SOA's heb je eraan over gehouden?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:04 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk, ik heb ook niet stilgezeten in mijn maand Indonesie, dus gun ik haar ook nog een verzetje voordat ze mij voor een paar maanden moet verwennen
Dat is wieowie.nlquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:02 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee die site, dat je dan zijn/haar account ziet bij al die profielensites zoals hyves enzulks
Waarom niet nu?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:07 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Morgen shirt van hem bestellen, dan maak ik wel een foto als ik hem heb
ohquote:
Beledig mijn achtergrond nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:08 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoeveel SOA's heb je eraan over gehouden?
Kun je nagaan dat ik echt 15 benquote:
Wow relaxt, deze kende ik nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:09 schreef BigKahuna het volgende:
EDIT: HALLO KUT FOUTJE IK BEDOEL:
Triptadinges:
Dat mag, maar dan mag je ook pas terug komen als je haar op je pikkie hebtquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:11 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Kun je nagaan dat ik echt 15 ben
Indonesische meisjesquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:10 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Beledig mijn achtergrond niet![]()
Oke nu serieus, Australiers heb je er best veel
Sorryquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:10 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Beledig mijn achtergrond niet![]()
Oke nu serieus, Australiers heb je er best veel
Ik van sept 91quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:11 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Kun je nagaan dat ik echt 15 ben
Bijna alle muziek is voor '95, dat heb ik nog niet bewust meegemaakt. Ik ben van aug '92![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |