DIE FILM DIE NU OP VERONICA ISSSS!!!!quote:
Ik krijg op een bepaald moment gewoon een waas voor mijn ogen, dan kan me dat effe niet meer bommen. Ben een heel rustig, redelijk mens. Maar als iemand(van je eigen club) zo tegen je doet. Ik zou gek worden.quote:
Ik ook, alleen is this lovequote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:45 schreef behangplakker het volgende:
Onderwerp Bob Marley in OP: Ik luister nu Bob![]()
IIIIIII shot the sherrifffff
Godfather is op reclame, en deze topics gaan kankersnel
Fokking hell die films ownen alles. Deel 1 & 2 zijn klassiek. 3 is onbegrepen maar tochquote:
godfathermaffiaitalietfascismetweedewereldoorlogduitslandhitler.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:46 schreef behangplakker het volgende:
Godfather duurt tot 1u/half 2 ongeveer. Geweldige film
En dan zijn er mensen zeggen dat The Lord of the Rings beter isquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:46 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Fokking hell die films ownen alles. Deel 1 & 2 zijn klassiek. 3 is onbegrepen maar toch
Al de muzikanten waar ik echt fan van ben zijn doodquote:
Ik associeer alles met Hitler. Gaat me nog redelijk makkelijk af.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:47 schreef BigKahuna het volgende:
1136 wtf ben je aan het doen.?
sowieso mensen die LotR en The Godfather vergelijken. Een frikandel is ook geen kroket toch?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:47 schreef behangplakker het volgende:
[..]
En dan zijn er mensen zeggen dat The Lord of the Rings beter is![]()
De Godfather heeft echt alles, het is een perfectie in zijn puurste vorm
Bottom isquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:48 schreef Paaskonijn het volgende:
Omdat die kutfilm zolang duurt is er geen Bottom dan![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Brucequote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:47 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Al de muzikanten waar ik echt fan van ben zijn doodalleen Bruce en Beef leven nog
en LedZep maar die zijn gestopt
Eigenlijk moeten jij en Juup bij de lurkersquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:48 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hij wil zijn frustraties gewoon kwijt, laat die jongen toch.
Download "Legend: The best of Bob Marley and the wailers." Heb em in Indonesie gekocht, de nummers die op die compilatie staan zijn geweldig, ik raak gewoon ontroerd door de nummers.quote:
Ban hem.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:48 schreef Paaskonijn het volgende:
Omdat die kutfilm zolang duurt is er geen Bottom dan![]()
Niet als je die film niet kijktquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:49 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Bottom ismaar voor The Godfather mag begrijpelijk alles wijken
terminatorvernietigingrotterdamtweedewereldoorlogduitslandhitler.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:48 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hij wil zijn frustraties gewoon kwijt, laat die jongen toch.
Deze versie van The River:quote:
Bottom moest ook al eens wijken voor pokerquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:49 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Bottom ismaar voor The Godfather mag begrijpelijk alles wijken
Als je Bottom goed vind vind je The Young Ones ook geweldig. Ken je dat? MwC owned idd ook.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:51 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Bottom moest ook al eens wijken voor pokerMaar Bottom heb ik op dvd dus ik kan het altijd nog kijken
![]()
heb alles al 4x gezien maarjablijft 1 van mooiste series ooit, na married with children
Ik moest huilen van Whiskey Lullabyquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:49 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Download "Legend: The best of Bob Marley and the wailers." Heb em in Indonesie gekocht, de nummers die op die compilatie staan zijn geweldig, ik raak gewoon ontroerd door de nummers.
Vooral Three Little Birds, ik kan gewoon huilen als ik aan de dood van een dierbaar iemand denk
True, maar dan kun je fokken, of een dvdtje opzetten. Wees niet zo pessimistisch man. Je hoeft sowieso maar een keer in het jaar te werken.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Niet als je die film niet kijkt
Alleen van horen zeggen, nooit gekeken.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:52 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Als je Bottom goed vind vind je The Young Ones ook geweldig. Ken je dat? MwC owned idd ook.
Yep, er zijn twee seizoenen van gemaakt en die zijn allebei helemaal op DVD. Jammer dat er zo weinig van is gemaakt. Over the top engelse droge humor.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:53 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Alleen van horen zeggen, nooit gekeken.
Is daar wat van op dvd?
Die zal goed liggen bij de vrauwtjesquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:53 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik vond hem toen ik naar kankerlul zocht in google images![]()
Ik lurk niet alleen hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:49 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten jij en Juup bij de lurkersIemand die effe de wiki aanpast?
Iddquote:
Jij bent echt 1 van mijn favoriete usersquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:54 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Yep, er zijn twee seizoenen van gemaakt en die zijn allebei helemaal op DVD. Jammer dat er zo weinig van is gemaakt. Over the top engelse droge humor.
Maakt niet uit, je moet shit hosselen wil je in de vaste posters rij.quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:53 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Alleen van horen zeggen, nooit gekeken.
Is daar wat van op dvd?
kankervetquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:55 schreef elfzesendertig het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hee maar dat geld voor mij ookquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je zit in dezelfde subforums. Vaak KLB, VBL en aantal anderen wat minder, en je houd van Ajax en droge humor
Ik moest stiekem lachenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:53 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik vond hem toen ik naar kankerlul zocht in google images![]()
Sta ik ook eindelijk bijquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:55 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je moet shit hosselen wil je in de vaste posters rij.
Luister eens naarquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:55 schreef Triptamine het volgende:
blabklakblakblakb
Hoe kun je nou niet van voetbal, klagende nederlanders enquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jij bent echt 1 van mijn favoriete users![]()
Je zit in dezelfde subforums. Vaak KLB, VBL en aantal anderen wat minder, en je houd van Ajax en droge humor
Mijn ogen, wat doe je?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:55 schreef elfzesendertig het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]