Ik wist niet dat jij geboren was inquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:36 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Geboren in Helmond, tijd in A'dam gewoond en woon nu al lang in Oss. Volgens die Kankahlul moet ik dus voor drie clubs zijn.
Met mijn af en toe losse aankoop van de vi![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:39 schreef De_Ananas het volgende:
http://www.merchdirect.ne(...)hirt?productid=9838#
Die ga ik bestellen
Geboren kattenmepperquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:38 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij geboren was inHelmond
![]()
Helmondquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:36 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Geboren in Helmond, tijd in A'dam gewoond en woon nu al lang in Oss. Volgens die Kankahlul moet ik dus voor drie clubs zijn.
Met mijn af en toe losse aankoop van de vi![]()
Het is gewoon topsport, op een zieke manier danquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:39 schreef afcajos het volgende:
D_A vermoei ons niet met je buiten proportionele adoratie voor die jap
Die kankerlul zag er wel gezellig uitquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:40 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Geboren kattenmepper![]()
Moet wel zeggen dat ik die "kankahlul" hard had neergeslagen als ie dat bij mij deed. Al ben ik totaal geen geweldadig persoon, in zo'n situatie is het gewoon nodig
Nog kankerlang.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:38 schreef Paaskonijn het volgende:
HOELANG DUURT DIE FILM NOG OP VERONICA?![]()
Had je wat jonguh?quote:
Hij doet reclame voor een merk wat net nog in de film wasquote:“Coors light” commercial now on air in the US
Als je die ene ongenadig hard neermept deint de rest terug. Als je je gewoon nog 100 keer gekker gedraagt als die kale zijn ze zo weg.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:42 schreef afcajos het volgende:
[..]
En had volgens mij ook wat kale vriendjes om zich heen.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:38 schreef Paaskonijn het volgende:
HOELANG DUURT DIE FILM NOG OP VERONICA?![]()
Ja, dat of ze steken je neer.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:43 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Als je die ene ongenadig hard neermept deint de rest terug. Als je je gewoon nog 100 keer gekker gedraagt als die kale zijn ze zo weg.
wietnederlandcartoonoorlogduistlandhitler.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:43 schreef The_Terminator het volgende:
Wiet.
WELKE FILM???quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |