Die is beter dan dat ding van netquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:09 schreef BigKahuna het volgende:
EDIT: HALLO KUT FOUTJE IK BEDOEL:
Triptadinges:
Ik blijf gewoonquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:12 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dat mag, maar dan mag je ook pas terug komen als je haar op je pikkie hebt
Welkom terug.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:14 schreef BobbyB het volgende:
Ik ben ff weg en we zijn al weer op de helft in het volgende topic.
Ah boeie, ben best volwassen voor mijn leeftijd dusquote:
Deze draait een maat van me standaard als we in zijn auto zittenquote:
quote:
Goede vrienden zijn zeldzaamquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:16 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Deze draait een maat van me standaard als we in zijn auto zitten
Hoe kun je nou zien dat je bijna op het einde van een topic bent?quote:
Nou, dit gaat me allemaal te snel... ik ga slapen. Tot morgen ochtend in deel 1267.quote:
Zul je ook wel moeten! als je dadelijk met een crackhoer als vrouw op je 17e een kind hebt omdat je zo zondelijk leeft. Sex voor het huwelijk, je moet je schamen en driehonderduizend weesgegroetjes opzeggen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:16 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ah boeie, ben best volwassen voor mijn leeftijd dus
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe kun je nou zien dat je bijna op het einde van een topic bent?
Ivm aftellen en mijn plotselinge afwezigheid ..
Jerusalem, Youth en Time of Your Songquote:
Daarom heb ik er ook maar 3. En probeer ik er zo'n mooi meisje bij te krijgen. Ze lijkt op hilary duffquote:
In een topic kunnen 300 posts, als het goed is zie je bij iedere post het post nummer van die post en anders kun je gewoon op de KLB index kijken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe kun je nou zien dat je bijna op het einde van een topic bent?
Ivm aftellen en mijn plotselinge afwezigheid ..
Later negroquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, dit gaat me allemaal te snel... ik ga slapen. Tot morgen ochtend in deel 1267.
Dat is pure verkrachting.quote:
Bedankt voor de uitleg.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]bij 300 posts gaat een topic dicht. Als er dus staat dat je bij 150 bent ben je op de helft. Staat rechts ergens.
Eigenlijk ga ik buiten school veel met 18/19 jarigen om, ook een paar 15/16 jarigen. Maar ik weet goed wat ik moet doenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:17 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Zul je ook wel moeten! als je dadelijk met een crackhoer als vrouw op je 17e een kind hebt omdat je zo zondelijk leeft. Sex voor het huwelijk, je moet je schamen en driehonderduizend weesgegroetjes opzeggen.
Ik luister oldskool, jazzy (gangstarr), en hardcore hiphopquote:
Dat heb ik ook zo ongeveer allemaal gehad jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:20 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Eigenlijk ga ik buiten school veel met 18/19 jarigen om, ook een paar 15/16 jarigen. Maar ik weet goed wat ik moet doen![]()
Volgens tests op school en internet ben ik intellectueel dus![]()
Ik geloof het niet echt omdat ik 2 niveaus gezakt ben en blijven zitten, ook al is het door mijn luiheid en baal ik er kankerveel van
Nee zo erg laat ik het niet worden. Ik wil wel een universitaire opleiding hebben omdat ik weet dat ik het kan. Ik zit dus nog wel 10 jaar vast aan school denk ikquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:21 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dat heb ik ook zo ongeveer allemaal gehad jaMet school komt altijd goed, ook al is het met een omweg. Ik heb door nooit op komen dagen en ziektes mijn VMBO gehaald bij in totaal 3 scholen. Begonnen op de havo op 1, doorgegaan naar de mavo op 2, daar "gefaald" en vmbo gehaald op de avondschool
"'Cause she walk like a boss,quote:
Ik wil dat ook, ook omdat ik het kan. Maar ik moet nu dus via een omweg. Zeg eerst 4 jaar MBO, dan 1/2 jaar HBO(propedeuse) en dan 4-6 jaar universitair.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:22 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nee zo erg laat ik het niet worden. Ik wil wel een universitaire opleiding hebben omdat ik weet dat ik het kan. Ik zit dus nog wel 10 jaar vast aan school denk ik
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:21 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik luister oldskool, jazzy (gangstarr), en hardcore hiphop. Geen commerciele halve r&b troep
Je hebt je diploma, dus het is een goede keus geweest zo weinig te komenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bij mijn diploma uitreiking:
"4EBE was er nooit, behalve als ze het nodig vond."
1. Die klacht van jequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:23 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
"'Cause she walk like a boss,
Talk like a boss,"
Mensen die heel erg proberen engels te praten, maar daarin keihard falen. Vieze rapneger
Wel zonde allemaal altijd, ik weet het al heel lang en toch laat ik het zover komenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:24 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik wil dat ook, ook omdat ik het kan. Maar ik moet nu dus via een omweg. Zeg eerst 4 jaar MBO, dan 1/2 jaar HBO(propedeuse) en dan 4-6 jaar universitair.
Neyo is wel kutmuziek dude. Sorryquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:25 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
1. Die klacht van je!!
2. Neyo een rapneger noemen!!
Het was ook meer een verlengde middelbare school.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:24 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Je hebt je diploma, dus het is een goede keus geweest zo weinig te komen
Allemaal hetzelfde die negertroepquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:25 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
1. Die klacht van je!!
Die beatquote:
Vind ik normaal ook maar dit nummer vind ik best wel okequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:26 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Neyo is wel kutmuziek dude. Sorry
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:25 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
1. Die klacht van je!!
Ach ja. Ik heb tijd genoeg. Ik heb gewoon zin om veel te leren, daarna veel geld te verdienen en misschien wel ooit eens iets met geschiedenis gaan doen. En een boek schrijvenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:26 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wel zonde allemaal altijd, ik weet het al heel lang en toch laat ik het zover komen
Vavo ofzo?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het was ook meer een verlengde middelbare school.![]()
Alleen bij de exacte vakken was ik te vinden en sowieso heel weinig het 1e uur.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:26 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Allemaal hetzelfde die negertroep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |