quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Gewoon pinnen, heb je geen last meer van contant geld.
Inderdaad, ik vind het alleen maar makkelijker.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:02 schreef Bolter het volgende:
Heb je zulke dikke vingers dat dat je niet lukt of zo? Ik zie wat ik terug ga krijgen, zit daar klein geld bij maak ik alvast het vakje daarvoor open, dan krijg ik m'n geld terug op één hand, houd het briefgeld vast met m'n duim en schuif het kleine geld in het daarvoor bestemde vakje waarna ik het brief geld wegstop.
Hoe motorisch gestoord ben je?
Beste oplossing.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:09 schreef El_Rolando het volgende:
GEWOON AL DAT KLEINGELD TERIG IN HAAR GEZICHT SMIJTEN!1111
1112
Tjah.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tja, het is niet handig...
Maar jah.
Ja tochhh?quote:
*bummer...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:35 schreef Strani het volgende:
En voor die mensen die zich afvragen waar TS zich druk om maakt: Dit is klaagbaak hoor, hier klaagt nou eenmaal niet iedereen over hongersnood en global warming.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toen ik kassa personeel was
Dat is al hilarisch opzich..quote:
Inderdaad dan ben je al te stom om iets anders te doen in je leven en dan kun je zelfs nog niet normaal geld teruggeven!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:35 schreef Strani het volgende:
Heel irritant inderdaad..dat is zo'n beetje het hoofdbestandeel van het beroep 'kassiere' en zelfs dat doen ze dan fout. Ik weet dat niemand er van droomt om kassiere te worden maar als je het dan bent, moet je het ook goed doen. Dat wil zeggen vriendelijk groeten, alles efficient afhandelen en dan vriendelijk gedag zeggen.
Klopt! Ik behandel kassa-personeel voor zover ik weet ook altijd goed (behalve als ik al direct zie dat ze niet gaan groeten) en ik meen het ook..Menselijke interactie maakt alles net even een stukje leuker.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:50 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Inderdaad dan ben je al te stom om iets anders te doen in je leven en dan kun je zelfs nog niet normaal geld teruggeven!
Overigens las ik in GC in dat topic over "Alles wat je moet weten over" een tip van een kassière die zei dat ze het echt leuk vinden klanten vriendelijk lachen. Dat geldt dus ook omgekeerd! Ik kan daar echt blij van worden en kom dan ook sneller bij die winkel terug (als ze een beetje met me sjanst is het natuurlijk nog beter, dan doe ik mijn boodschappen één voor één)
Bij AH hoef je niet meer terug te tellenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:30 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Bij kassiersters van de oude stempel kreeg ik nog keurig het geld teruggeteld. Vervolgens kreeg ik het in mijn hand aangereikt. Eerst de munten in de handpalm, vervolgens het briefgeld tussen duim en wijsvinger. Ik vrees dat het terugtellen er bij de huidige generatie niet meer in zit, want te moeilijk.
En vervolgens geregistreerd worden door de staatquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:04 schreef spijkerbroek het volgende:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:06 schreef stbabylon het volgende:
Kun je meteen voelen of je ongeveer genoeg terug hebt gekregen.
Hoiquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:37 schreef Saaaaab het volgende:
Ik zit achter de kassa![]()
Ik denk dat als jullie allemaal vriendelijk aan caissières zouden vragen of het niet handiger zou zijn om het munt- en briefgeld apart te geven, ze het uiteindelijk wel geleerd hebben.
Als een klant mij niet teruggroet, me een vernietigende blik toewerpt en snauwt: "KIJK IN DE KAR want daar zit nog veul meer in", dan zeg ik voor straf achteraf alleen met een brede glimlach "tot ziens" en geen "fijne avond/fijne dag/fijn weekend"
Dat zal ze leren.
En ik wil jou wel aan de kassa!quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:38 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ik wil wel bij jou afrekenen
![]()
![]()
Zegeltjesquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:39 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
En ik wil jou wel aan de kassa!![]()
Ik zou jou stiekem extra zegeltjes geven
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:04 schreef spijkerbroek het volgende:
dan wel, natuurlijkquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:40 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
ZegeltjesDie spaar ik niet
Nou enquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:40 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
ZegeltjesDie spaar ik niet
Ja van jou neem ik ze wel aan hoorquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:41 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Nou enHet gaat om het gebaar, gij ondankbare ploert!
Dat is je geraaien ook!quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:43 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja van jou neem ik ze wel aan hoor![]()
![]()
![]()
Waar mag ik graaien?quote:
quote:
Zie PMquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:47 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Waarom lopen mijn posts tegenwoordig op een slowchat met jou uit?
Een pakje? Nou.. een rolletje mag welquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:58 schreef Skunkkk het volgende:mag ik misschien een pakje zegeltjes Saaaaab.
Je moet juist optellenquote:Op maandag 10 augustus 2009 03:01 schreef Tsaa het volgende:
Ik werk in een supermarkt als kaissière en tel altijd terug,
Nee, maar ik vind het zo leuk om met u te praten.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:01 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Een pakje? Nou.. een rolletje mag wel![]()
Had u al..
een..
spaarkaart...
meneerrrr...?![]()
U maakt me zo verlegen.. malle meneer..quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:39 schreef Skunkkk het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het zo leuk om met u te praten.
U kunt zich bij mij rustig op uw gemak voelen,quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:44 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
U maakt me zo verlegen.. malle meneer..
Je kunt bij mij in de winkel zeggen wat je wil, of je het ook krijgt is een 2de. Ik hoor niets.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:44 schreef griekjeee het volgende:
Je kunt ook gewoon zeggen dat je wilt zien wat ze je teruggeven, ze horen terug te tellen.
Ohhh meneer toch! Ik word helemaal rood! Ik moet zeggen, u mag er ook wezen!quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:49 schreef Skunkkk het volgende:
[..]
U kunt zich bij mij rustig op uw gemak voelen,
En U ziet er fantastisch uit vandaag..
Nou inderdaad...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:04 schreef SuperwormJim het volgende:
Je moet een verschrikkelijk leven hebben, als je je om zulke dingen druk maakt.
kan dat zielige gedoe elders?quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:49 schreef Skunkkk het volgende:
[..]
U kunt zich bij mij rustig op uw gemak voelen,
En U ziet er fantastisch uit vandaag..
GGGquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie sjoen os Limburg is
Heb je niets beters te doen?quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:41 schreef motorbloempje het volgende:
tel het ook altijd na, als ze het op een stapeltje geven, demonstratief aan de kassa staand. Altijd genieten als ze een foutje hebben gemaakt, en dan zeggen: als je het had uitgeteld voor me, dan had je de fout zelf kunnen constateren
heb zelf ook jaren achter de kassa gezeten als vakantie-/zaterdagbaantje... zo moeilijk is het allemaal niet.. net als die wijven/heren die na 2 jaar nog steeds de code van rode paprika's en bloemkool niet uit hun hoofd weten
quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:00 schreef Skunkkk het volgende:
[..]
Nog niet., heb wel 1 waar ik toppen aant knippen ben maar die stuur ik liever niet.
maarre.. dametje dametje! volgens mij heb ik heel iemand anders voor me gehad.
Of ben jij toch die motormuis?
dat je je pictures snel gewijzigd hebt?Motormuis?! Ik heb heul geen motor! M'n winkel uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zijn we nu aant sjanse?
Zeik niet. Als ik op FOK! zit ben ik tenminste van de straat.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:02 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Motormuis?! Ik heb heul geen motor! M'n winkel uit!
ik sjpeel ook gitaarquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:02 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Motormuis?! Ik heb heul geen motor! M'n winkel uit!
quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:02 schreef Skunkkk het volgende:
[..]
GGG
Ga,
Gaten,
Graven.Je kunt ook gewoon nee zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ben heul geen opschepperquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en jij?
Wie sjoen os Limburg is
quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:09 schreef Skunkkk het volgende:
[..]
ben heul geen opschepper
Ooooooohhh! Nou ik doe het nog niet zo lang, ik heb alleen een Epiphone Les Paul Studio ChameleonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en jij?
Maar die is ook heel leuk
Bovendien ben ik een arme student, een echte Gibson kan ik niet betalen
Ben over Squier en Epiphone zeker te sprekenquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:12 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Ooooooohhh! Nou ik doe het nog niet zo lang, ik heb alleen een Epiphone Les Paul Studio ChameleonMaar die is ook heel leuk
Bovendien ben ik een arme student, een echte Gibson kan ik niet betalen
en dan erop gaan stampenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:09 schreef El_Rolando het volgende:
GEWOON AL DAT KLEINGELD TERIG IN HAAR GEZICHT SMIJTEN!1111
1112
Ik las afromen.....quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:56 schreef motorbloempje het volgende:
Ook leuk om te zien hoe mensen niet begrijpen hoe je een kas moet afromen
quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:22 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Ik las afromen.....![]()
Van deze dus:
Daar heb ik inderdaad veul plezier van, alleen jammer dat ik zo'n klein kutversterkertje hebquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:18 schreef Skunkkk het volgende:
[..]
Ben over Squier en Epiphone zeker te sprekenzal je wel veel plezier van hebben?
Ben zelf dan op een Squier begonnen, en echt heerlijk gitaartje![]()
Persoonlijk vond ik deze meer bij jou passen
[ afbeelding ]
Epi. LP. std.![]()
speel alleen niet zoveel meer (vaker gewoon op steelstring zoals nu achter Fok)
Wat voor ''kutquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:49 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Daar heb ik inderdaad veul plezier van, alleen jammer dat ik zo'n klein kutversterkertje heb
Waarom past die beter bij mij? Ben ik zo standaard?![]()
De mijne verandert van kleur, hangt af van het licht waar je hem in bekijkt
Het is eeeeenn.. [Saaaaab draait hoofd 180 graden om naar sticker op versterker te kijken] Roland Cube 15x! Maar er zitten wel effecten opquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:55 schreef Skunkkk het volgende:
[..]
Wat voor ''kut''versterkertje?
Je bent super standaard vandaar die, jij snapt het.
probeer een gesprek aan te knopen.......................................................![]()
hehequote:Op maandag 10 augustus 2009 12:57 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Het is eeeeenn.. [Saaaaab draait hoofd 180 graden om naar sticker op versterker te kijken] Roland Cube 15x! Maar er zitten wel effecten op![]()
Wat heb jij er voor 1?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ook niet veel dusMaar ach.. die stack komt wel met de tijd.
Heb overigens wel een BOSS GT-8 voor de effecten.. versterker is dus clean afgesteld.
Wat speel je zoal?
Wie sjoen os Limburg is
quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:02 schreef Skunkkk het volgende:
[..]
hehe![]()
ik heb geen versterker, toen was mijn geld op![]()
speel clean
Hehe, met een OP over caissières kapen wij het topic richting gitaren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ook niet veel dusMaar ach.. die stack komt wel met de tijd.
Heb overigens wel een BOSS GT-8 voor de effecten.. versterker is dus clean afgesteld.
Wat speel je zoal?
Ah, zo een!
Ik speel vooral de bekende rock, zoals Green Day en Metallica enzoEn verder eigenlijk van heel veel bands 1 of 2 nummers. Ik kan zelfs Inspector Gadget en Pink Panther!!!!11111EINZZS
Eigenlijk wel van alles wat dusEn jij?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:07 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Hehe, met een OP over caissières kapen wij het topic richting gitaren.
Ah, zo een!
Ik speel vooral de bekende rock, zoals Green Day en Metallica enzoEn verder eigenlijk van heel veel bands 1 of 2 nummers. Ik kan zelfs Inspector Gadget en Pink Panther!!!!11111EINZZS
Eigenlijk wel van alles wat dusEn jij?
Ik vond het wel een goed topicquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:10 schreef Skunkkk het volgende:
[..]
![]()
was toch een QutTopiQ ..
ook vanalles eigenlijk.. van Dire Straits tot Jimi Hendrix tot Eric Clapton richting de blues.
Nu heb ik bijvoorbeeld Lance Lopez aan het draaien (blues).
Ik luister verder gewoon naar rap![]()
welke muziek luister jij ernaast dan? Of hetzelfde?
Leukkquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:17 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Ik vond het wel een goed topicMaar nu is ie toch niet meer te redden.
Het is vast heel erg dat ik nog nooit van Lance Lopez heb gehoordIk ben wel een "rockchick" ( [ afbeelding ] ), ik heb denk ik 95% rock, en daartussen zwerft nog ergens 5% andere genres! Alleen geen hardcore/hardstyle/jumpstyle of dat soort dingen
Inderdaad. Ga verdomme neuken op de Dam, daar kom ik vandaag toch niet.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:04 schreef wikwakka2 het volgende:
De tering, tyf eens op met jullie gazanik. Open een fobo of zo.
Als ze voor me stonden kregen ze allemaal een zeep om hun mond te spoelen!quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:05 schreef Panzerknacker666 het volgende:
hehe, iedereen boos, laat die lieve kindertjes toch!
dat is vies!!quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:05 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Inderdaad. Ga verdomme neuken op de Dam, daar kom ik vandaag toch niet.
Hahahaha hij zei neuken!!quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:05 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Inderdaad. Ga verdomme neuken op de Dam, daar kom ik vandaag toch niet.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:43 schreef Jovatov het volgende:
Ik ben voor de methode, muntjes in handpalm, briefje tussen duim en wijsvijnger
Eens.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:56 schreef JohnDDD het volgende:
Daar heb ik zo'n godsgruwelijke hekel aan, sta je daar met je portemonnee, geeft dat wijf je een briefje van vijf, met daarboven op een stuk of 10 muntjes, met daarbovenop nog eens het bonnetje en dan sta je daar zo van moet ik nou eerst dat bonnetje wegflikkeren of het briefje wegstoppen of misschien de muntjes??
Plu 2401quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je niets beters te doen?![]()
Ik zou gewoon pinnen, dat gaat stukken sneller en scheelt jou weer frustratie.
Btw:
De paprika's hebben een streepjescode en de bloemkool is PLU 369
![]()
![]()
Bij ons wel ja.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:58 schreef Tsaa het volgende:
Ik vind het juist makkelijker als het een bedrag van 8.05 is en mensen geven 10euro (ook al heb ik dan al ¤10,- in getoetst..) het lijkt me logisch dat je dan 2 euro teruggeeft ipv ¤1.95.
Ik weet niet of er mogooltjes in de supermarkten bij jullie in de buurt werken?
En de komkommer PLU 326quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De courgette is dan weer PLU 301
Kaiserbroodjes 2301quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:39 schreef SLP_ het volgende:
[..]
En de komkommer PLU 326![]()
Harde broodjes PLU 815 en roomboter croissants PLU 809![]()
Galia meloen PLU 271 en gele meloen PLU 272.
Hihi, ik ken ze ook
quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:39 schreef SLP_ het volgende:
[..]
En de komkommer PLU 326![]()
Harde broodjes PLU 815 en roomboter croissants PLU 809![]()
Galia meloen PLU 271 en gele meloen PLU 272.
Hihi, ik ken ze ook
Streepjes code bouwemmer 12 liter: 8711247121404quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:12 schreef SLP_ het volgende:
Streepjescode paprika rood: 8710406207263
beat that
Klopt. Ik vond dat bijna onmenselijk om aan te zien, maar ik had het idee dat het wel sneller ging dan inscannen...quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heel vroegah, had de aldi toch geen scanner?
Moest je alle codes uit je hoofd leren
Echt he... ik had zo'n documantaire gezien over de Aldi, daar werd precies beschreven wat het personeel moest doen. Zo had het kassapersoneel ongeveer 30 seconden de tijd (tijdens het afrekenen en inruimen van de boodschappen met de klant) om zich wat uit te strekken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:42 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Klopt. Ik vond dat bijna onmenselijk om aan te zien, maar ik had het idee dat het wel sneller ging dan inscannen...
zo vervelendquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:25 schreef Fortitudo het volgende:
ik betaal als ik zin heb in een lolletje altijd op de cent precies (als ze het naar boven afronden zeg maar). Als ze dan zeggen dat ze dat niet accepteren, zeg ik dat ik weinig zin heb om 2 cent extra te betalen. En dat ik nergens zie dat ik afgerond moet betalen.
De rode hoofden en het stotteren dan. Priceless.
Vaak roepen ze hun bedrijfsleider ofzo erbij en die staat me dan keurig te woord.
![]()
En dan mag je alsnog die 2 cent betalen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:25 schreef Fortitudo het volgende:
Vaak roepen ze hun bedrijfsleider ofzo erbij en die staat me dan keurig te woord.
![]()
Omgquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt he... ik had zo'n documantaire gezien over de Aldi, daar werd precies beschreven wat het personeel moest doen. Zo had het kassapersoneel ongeveer 30 seconden de tijd (tijdens het afrekenen en inruimen van de boodschappen met de klant) om zich wat uit te strekken.![]()
Nee geen fijne werkgever
Bij de ah to go in amsterdam, amersfoort en uytrecht zijn ze daar erg goed in!!! Vooral die hoofddoekjes en marokaantjes....quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind dat eigenlijk niet kunnen hoor: niet groeten.
Laatst had ik dat ook: ik groet netjes, krijg ik echt niets terug![]()
Oke... laat.. dan.. maar... weer...
Ongemerkt laten ze zich toch wel oplichten.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 07:36 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Dat mensen zich niet laten oplichten?
Hier in Den Haag zeggen ze wel netjes gedag.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:06 schreef Acyrus het volgende:
[..]
Bij de ah to go in amsterdam, amersfoort en uytrecht zijn ze daar erg goed in!!! Vooral die hoofddoekjes en marokaantjes....
Hoezo niet afronden, ben jij blij met allemaal 1 en 2 centjes?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:33 schreef Walter81 het volgende:
[..]
En dan mag je alsnog die 2 cent betalen?
Het is wel terecht dat je bij moet betalen als ze afronden, maar dan moeten ze consequent ook naar beneden afronden. Het is óf ALTIJD afronden of NOOIT. En dat zouden ze met zo'n sticker moeten aangeven.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:25 schreef Fortitudo het volgende:
ik betaal als ik zin heb in een lolletje altijd op de cent precies (als ze het naar boven afronden zeg maar). Als ze dan zeggen dat ze dat niet accepteren, zeg ik dat ik weinig zin heb om 2 cent extra te betalen. En dat ik nergens zie dat ik afgerond moet betalen.
De rode hoofden en het stotteren dan. Priceless.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |