Bij AH hoef je niet meer terug te tellenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:30 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Bij kassiersters van de oude stempel kreeg ik nog keurig het geld teruggeteld. Vervolgens kreeg ik het in mijn hand aangereikt. Eerst de munten in de handpalm, vervolgens het briefgeld tussen duim en wijsvinger. Ik vrees dat het terugtellen er bij de huidige generatie niet meer in zit, want te moeilijk.
En vervolgens geregistreerd worden door de staatquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Gewoon pinnen, heb je geen last meer van contant geld.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:06 schreef stbabylon het volgende:
Kun je meteen voelen of je ongeveer genoeg terug hebt gekregen.
Hoiquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:37 schreef Saaaaab het volgende:
Ik zit achter de kassa![]()
Ik denk dat als jullie allemaal vriendelijk aan caissières zouden vragen of het niet handiger zou zijn om het munt- en briefgeld apart te geven, ze het uiteindelijk wel geleerd hebben.
Als een klant mij niet teruggroet, me een vernietigende blik toewerpt en snauwt: "KIJK IN DE KAR want daar zit nog veul meer in", dan zeg ik voor straf achteraf alleen met een brede glimlach "tot ziens" en geen "fijne avond/fijne dag/fijn weekend"
Dat zal ze leren.
En ik wil jou wel aan de kassa!quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:38 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ik wil wel bij jou afrekenen
![]()
![]()
Zegeltjesquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:39 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
En ik wil jou wel aan de kassa!![]()
Ik zou jou stiekem extra zegeltjes geven
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Gewoon pinnen, heb je geen last meer van contant geld.
dan wel, natuurlijkquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:40 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
ZegeltjesDie spaar ik niet
Nou enquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:40 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
ZegeltjesDie spaar ik niet
Ja van jou neem ik ze wel aan hoorquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:41 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Nou enHet gaat om het gebaar, gij ondankbare ploert!
Dat is je geraaien ook!quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:43 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja van jou neem ik ze wel aan hoor![]()
![]()
![]()
Waar mag ik graaien?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |