Eens.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:56 schreef JohnDDD het volgende:
Daar heb ik zo'n godsgruwelijke hekel aan, sta je daar met je portemonnee, geeft dat wijf je een briefje van vijf, met daarboven op een stuk of 10 muntjes, met daarbovenop nog eens het bonnetje en dan sta je daar zo van moet ik nou eerst dat bonnetje wegflikkeren of het briefje wegstoppen of misschien de muntjes??
Plu 2401quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je niets beters te doen?![]()
Ik zou gewoon pinnen, dat gaat stukken sneller en scheelt jou weer frustratie.
Btw:
De paprika's hebben een streepjescode en de bloemkool is PLU 369
![]()
![]()
Bij ons wel ja.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:58 schreef Tsaa het volgende:
Ik vind het juist makkelijker als het een bedrag van 8.05 is en mensen geven 10euro (ook al heb ik dan al ¤10,- in getoetst..) het lijkt me logisch dat je dan 2 euro teruggeeft ipv ¤1.95.
Ik weet niet of er mogooltjes in de supermarkten bij jullie in de buurt werken?
En de komkommer PLU 326quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De courgette is dan weer PLU 301
Kaiserbroodjes 2301quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:39 schreef SLP_ het volgende:
[..]
En de komkommer PLU 326![]()
Harde broodjes PLU 815 en roomboter croissants PLU 809![]()
Galia meloen PLU 271 en gele meloen PLU 272.
Hihi, ik ken ze ook
quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:39 schreef SLP_ het volgende:
[..]
En de komkommer PLU 326![]()
Harde broodjes PLU 815 en roomboter croissants PLU 809![]()
Galia meloen PLU 271 en gele meloen PLU 272.
Hihi, ik ken ze ook
Streepjes code bouwemmer 12 liter: 8711247121404quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:12 schreef SLP_ het volgende:
Streepjescode paprika rood: 8710406207263
beat that
Klopt. Ik vond dat bijna onmenselijk om aan te zien, maar ik had het idee dat het wel sneller ging dan inscannen...quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heel vroegah, had de aldi toch geen scanner?
Moest je alle codes uit je hoofd leren
Echt he... ik had zo'n documantaire gezien over de Aldi, daar werd precies beschreven wat het personeel moest doen. Zo had het kassapersoneel ongeveer 30 seconden de tijd (tijdens het afrekenen en inruimen van de boodschappen met de klant) om zich wat uit te strekken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:42 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Klopt. Ik vond dat bijna onmenselijk om aan te zien, maar ik had het idee dat het wel sneller ging dan inscannen...
zo vervelendquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:25 schreef Fortitudo het volgende:
ik betaal als ik zin heb in een lolletje altijd op de cent precies (als ze het naar boven afronden zeg maar). Als ze dan zeggen dat ze dat niet accepteren, zeg ik dat ik weinig zin heb om 2 cent extra te betalen. En dat ik nergens zie dat ik afgerond moet betalen.
De rode hoofden en het stotteren dan. Priceless.
Vaak roepen ze hun bedrijfsleider ofzo erbij en die staat me dan keurig te woord.
![]()
En dan mag je alsnog die 2 cent betalen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:25 schreef Fortitudo het volgende:
Vaak roepen ze hun bedrijfsleider ofzo erbij en die staat me dan keurig te woord.
![]()
Omgquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt he... ik had zo'n documantaire gezien over de Aldi, daar werd precies beschreven wat het personeel moest doen. Zo had het kassapersoneel ongeveer 30 seconden de tijd (tijdens het afrekenen en inruimen van de boodschappen met de klant) om zich wat uit te strekken.![]()
Nee geen fijne werkgever
Bij de ah to go in amsterdam, amersfoort en uytrecht zijn ze daar erg goed in!!! Vooral die hoofddoekjes en marokaantjes....quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind dat eigenlijk niet kunnen hoor: niet groeten.
Laatst had ik dat ook: ik groet netjes, krijg ik echt niets terug![]()
Oke... laat.. dan.. maar... weer...
Ongemerkt laten ze zich toch wel oplichten.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 07:36 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Dat mensen zich niet laten oplichten?
Hier in Den Haag zeggen ze wel netjes gedag.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:06 schreef Acyrus het volgende:
[..]
Bij de ah to go in amsterdam, amersfoort en uytrecht zijn ze daar erg goed in!!! Vooral die hoofddoekjes en marokaantjes....
Hoezo niet afronden, ben jij blij met allemaal 1 en 2 centjes?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:33 schreef Walter81 het volgende:
[..]
En dan mag je alsnog die 2 cent betalen?
Het is wel terecht dat je bij moet betalen als ze afronden, maar dan moeten ze consequent ook naar beneden afronden. Het is óf ALTIJD afronden of NOOIT. En dat zouden ze met zo'n sticker moeten aangeven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |