Moet je je via je 360 aanmelden op msn! Maar dat is eigenlijk alleen maar irritantquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:27 schreef Slappy het volgende:
Hoe krijg je in msn naam als je via live speelt?
Dus kan je niet msnen danquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Moet je je via je 360 aanmelden op msn! Maar dat is eigenlijk alleen maar irritant
ik vind het spel fantastischquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:19 schreef _GdR_ het volgende:
net assasins creed gekocht voor 38dollar
dat spel is toch vet?
Maar dat moet dan wel via je xboxquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:18 schreef Scarface2004 het volgende:
Je kunt wel MSNen
ben benieuwd. heb al 1000 filmpjes gekeken en kan eigenlijk niet wachten totdat ie binnen komt enzo.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:21 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik vind het spel fantastisch
super mooi om te zien en zolang je maar 3 investigations per moord doet, valt het met de herhaling imo ook wel mee. ik vermaak me genoeg met over de daken klauteren.
heb het spel bijna uitgespeeld en ben nu voor achievements bezig
Je kunt wel msnen maar het werkt gewoon niet fijn en je hebt dan al je msn contacten tussen je friends staan en dat is ook klote en het typen duurt lang!quote:
Zal wel duur wordenquote:Pirates vs Ninjas Didgeball krijgt releasedatum
Ontwikkelaar Blazing Lizard heeft vandaag bekend gemaakt dat hun aanstaande arcade game Pirates vs Ninjas Dodgeball op woensdag 3 september 2008 zal verschijnen op de Xbox Live Marketplace.
De reden waarom de release zolang op zich heeft laten wachten is de tijd die de ontwikkelaar nodig had om de game te voorzien van nieuwe game modi waaronder een modi waar je met maximaal 5 ballen een potje trefbal kunt spelen
In Pirates vs Ninjas Dodgeball zal je het klassieke spelletje dodgeball, in Nederland ook wel bekend als trefbal, kunnen spelen. Echter, je bent niet beperkt tot je eigen speelveld, maar je kan vrij door de levels rond lopen. Hierbij heb je naast ninja's en piraten keuze uit zombies en robots.
Dat is Castle Kresjursquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:12 schreef ach het volgende:
Didgeball werd toch iets van 2200 punten? of was dat weer een ander spel
Want jij hebt hem al gespeeld?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:31 schreef Cruise.Elroy het volgende:
PvsN Dodgeball is echt zo overhyped.
Braid is echt te moeiijk voor mijn kleine hersenen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:46 schreef AQuila360 het volgende:
Ik moet dat kut braid ofzo iets nog proberen!
Ik zat 5 minuten op het titelscherm te wachten tot "press start" in beeld kwam, blijkt dat je dan al meteen kan gaan lopenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:46 schreef AQuila360 het volgende:
Ik moet dat kut braid ofzo iets nog proberen!
Ja, maar dat is alweer een tijdje terug, misschien zijn er in de laatste paar maanden enorm toffe features bijgekomen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:52 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat is Castle Kresjurs![]()
[..]
Want jij hebt hem al gespeeld?
Hij scheen uitgesteld te zijn zodat ze meer game-modes enzo konden toevoegen en toffe dingenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:15 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ja, maar dat is alweer een tijdje terug, misschien zijn er in de laatste paar maanden enorm toffe features bijgekomen.
Hoor ik daar nou een klopboor op de achtergrond?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:40 schreef kepler het volgende:
kort filmpje van het nieuwe dashboard
http://www.vimeo.com/1479143?pg=embed&sec=1479143
je kan ook eens op de positieve punten reageren ipv altijd het ene negatieve puntje eruit te pikkenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hoor ik daar nou een klopboor op de achtergrond?
Ja het ziet er leuk uit. Maar ik hou het lekker vertrouwd bij het oude dashboard.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:01 schreef kepler het volgende:
[..]
je kan ook eens op de positieve punten reageren ipv altijd het ene negatieve puntje eruit te pikken
dat wordt moeilijk denk ikquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja het ziet er leuk uit. Maar ik hou het lekker vertrouwd bij het oude dashboard.
quote:That's the new look of the Xbox 360's Guide, accessible from the big old Guide button on the standard controller. You'll have familiar access to your games, media and settings, via the pop up Guide, which loads faster and more smoothly than the current iteration. You'll also be able to hop directly into anything from your Games library — Live Arcade games, movies, installed Xbox 360 retail games — regardless of what you're currently using your 360 for.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |