Nee, Banjo gaat sucken. Geloof me nou maar!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 03:51 schreef fanboy het volgende:
Banjo wordt gewoon een toffe game. Alle Banjo-games zijn leuk ook die op de gameboy.
Je faalt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, Banjo gaat sucken. Geloof me nou maar!
GTAIV IS echt geweldig!quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:09 schreef AQuila360 het volgende:
GTA 4 was echt een klootspel![]()
Tegenvaller van 2008
quote:His control grips seem to be the same as those of demo players, who didn't quite get the hang of it. It's not a perfect system, but I enjoyed it in the demo. The biggest complaint of it was the lack of precise targeting, as once you encounter enemies that explode next to you and such, it can be a pain trying to shoot them as you end up targeting other enemies by mistake..
Other gripes...
- No health regeneration for any characters except Bio Engineer, except through health orbs that are used on contact thus causing all characters playing alone besides a Bio to die A LOT which leads to..
- Lengthy death sequence, with no way to skip.
- Poorly designed boss fights. He doesn't go into detail, just says the bosses have a large amount of hitpoints and seem like parodies.
- Game feels designed for co-op, but story elements are completely removed for it. Although, he calls it a blessing because...
- Bad story. Bad cut-scenes that are poorly animated. Supposedly the story gets worse and worse as the game progresses.
Bottom line of the review:
If you enjoy leveling and looting, then it's worth a look. Otherwise, it's a waste of time.
The second opinion guy is a little nicer, but still comes up with the same bottom line.
Here are some pros it gives also...
- Good sound, decent voicework
- Great customization options, very deep. Lots of loot to collect and customize.
- Great graphical affects and character models (Environments and animation is negatively viewed)
Die GIFquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Gameinformer Too Human Review: 6.75/10
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Dyack zal in de loop van de week vast en zeker te bespeuren zijn op diverse fora
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwe footage van Fallout 3:
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/251221.html
Wie dan niet?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:35 schreef Gamedemon het volgende:
Aquila, gelieve niet meer dit soort plaatjes posten.. niet iedereen vind het grappig
Maakt niet uit, je kan het gewoon niet maken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wie dan niet?
Het is bijna 65 jaar geleden
Walgelijk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wie dan niet?
Het is bijna 65 jaar geleden
Oke! Zal het niet meer doen! Excuses aan iedereenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je kan het gewoon niet maken.
Watte?quote:
quote:
Jij had anders vanavond wel een lachkick op live van een kleine 10 minuten vanwege die afbeelding.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:35 schreef Gamedemon het volgende:
Aquila, gelieve niet meer dit soort plaatjes posten.. niet iedereen vind het grappig
lijkt wel net of ik naar een oma kijk in een hippe versace jurkquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwe footage Mercenaries 2:
http://xbox360.ign.com/do(...)trolboat_081208.html
Z'n IQ in elk geval wel.quote:
Overdrijven is ook een vak...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:13 schreef Def1987 het volgende:
[..]
lijkt wel net of ik naar een oma kijk in een hippe versace jurk
vlak voor een vijand staan en dan in alle rust je sniper tevoorschijn halen en een headshot geven. Gameplay uit de jaren 80 met de graphics van nu.
Origineel hoor.quote:
Je moest wel even lachen toen je dat plaatje zag.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je kan het gewoon niet maken.
quote:
Die punten zijn helaas niet regiovrij!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:10 schreef Slappy het volgende:
Waar haal julie die microsoft points?En zijn die net zoals live abo regiovrij?
Goede keuze voor wat?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:56 schreef Edwinuss het volgende:
Trouwens :
[ afbeelding ]
WAT een goede keuze
Als je amerikaans account hebt (wat ik heb). kun je op microsoftpointsxbox.com kost 1600 points 14 euro en 4000 32 euro.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:10 schreef Slappy het volgende:
Waar haal julie die microsoft points?En zijn die net zoals live abo regiovrij?
Hoe bedoel je een amerikaanse? ik heb wel gewoon 3 tags ook een amerikaanse toen voor demo's altijd maar nu is dat toch allemaal geblokt? of is dat alleen voor films enzo?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als je amerikaans account hebt (wat ik heb). kun je op microsoftpointsxbox.com kost 1600 points 14 euro en 4000 32 euro.
Maar op ebay kun je voor alle regio's leuke dealtjes vinden.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:26 schreef _GdR_ het volgende:
nu ben ik benieuwd welk plaatje jullie bedoelen enzo
Oke! Maar hij is niet echt leuk hoorquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fable II is duur gek, 60 euro+ bij de pre-order shops waar je die pub-games krijgt en zo rond de 75 euro voor de LE.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een fuckers die lui @ Xboxhome. Was de LE van Fable 2 gisteren nog 69 euro, is ie vandaag 79 euro.
quote:Mercenaries met drop-in, drop-out coöp
Na de originele Mercenaries begon Pandemic Studios aan Mercenaries 2: World in Flames. Deze titel verschijnt dit jaar op 5 september op de PC, de PlayStation 2, 3 en de Xbox 360.
De game heeft onder andere een coöperatieve modus, een mode die vandaag uitgelegd wordt door Pandemic. Pandemic heeft een drop-in, drop-out coöp multiplayer waarbij je geen menu's moet doorlopen. De tweede speler kan onmiddellijk meespelen. Het aantal vijanden en dergelijke blijft hetzelfde, het is dus de ideale manier om een moeilijk stuk te passeren. Op de PC, de PS3 en de Xbox 360 is de coöp online speelbaar.
Ja die pubgames zijn echt heul niet tof.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:39 schreef SpankmasterC het volgende:
Roy, ik heb die pubgames gespeeld, en ik vind ze eerlijk gezegd niet zo tof... Het is gokken op je 360, want het gorotste gedeelte van de meeste games is puur geluk of je ze wint of niet...
Met een hotmail account dat is aangemaakt met een amerikaans adres. daardoor sta je bij microsoft geregistreerd als een inwoner van the states! en de points zijn dus regio gebonden,ik had eerst hier in de winkel gehaald en die werkten dus niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je een amerikaanse? ik heb wel gewoon 3 tags ook een amerikaanse toen voor demo's altijd maar nu is dat toch allemaal geblokt? of is dat alleen voor films enzo?
[..]
Goede keuze voor wat???quote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:56 schreef Edwinuss het volgende:
Trouwens :
[ afbeelding ]
WAT een goede keuze
Als er geen GoW 2 op staat dan zegt het hem echt helemaal nixquote:
Dan is hij niet de enigequote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Als er geen GoW 2 op staat dan zegt het hem echt helemaal nix
Ik wist uberhaupt niet eens dat er een film van komtquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Als er geen GoW 2 op staat dan zegt het hem echt helemaal nix
Maar je ziet toch wel wie die gast moet voorstellen?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:37 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik wist uberhaupt niet eens dat er een film van komt
Nu het gezegd is welquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar je ziet toch wel wie die gast moet voorstellen?
Soul Caliber jaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wordt er nog gegamed vanavond?
uiteraard, Gears Of War weer ff ownenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wordt er nog gegamed vanavond?
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:03 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
uiteraard, Gears Of War weer ff ownen
Teringquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwe gameplay beelden van Dead Space
Ziet er goed uit.
Er, waarom zou je zo'n programma gebruiken als er iets is dat Xbox live heet?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:20 schreef KneusTeun het volgende:
niemand hier die connect360 heeft/gebruikt?
Er, waarom zeg je dat als je niet weet wat het is? connect360 is om je mac aan te sluiten op je xbox voor het sharen van films en muziekquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Er, waarom zou je zo'n programma gebruiken als er iets is dat Xbox live heet?
Omdat het klinkt als een programma die ze ook voor de eerste xbox gebruikte om een netwerk connectie te faken over het internet.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Er, waarom zeg je dat als je niet weet wat het is? connect360 is om je mac aan te sluiten op je xbox voor het sharen van films en muziek
jup!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:36 schreef BMH het volgende:
Mensen die hier ook de beta van Red Faction spelen?
ja klopt was voor de ouwe xbox idd een programmatje dat een sytem link opbouwde via internet. naam week nie meer.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Omdat het klinkt als een programma die ze ook voor de eerste xbox gebruikte om een netwerk connectie te faken over het internet.
Ken het programma dus niet.
Sinds vanavond, allejezus wat een enorm slechte HUD! Veel teveel infoquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:36 schreef BMH het volgende:
Mensen die hier ook de beta van Red Faction spelen?
Vind jij het er dan goed uitzienquote:
Hoe kom je bij die beta?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:48 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Sinds vanavond, allejezus wat een enorm slechte HUD! Veel teveel info
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |