quote:They’ve made it really easy to get a beta key for you to start playing Red Faction Guerrilla beta on Xbox Live. Follow these instructions:
1. Goto fileplanet.com
2. Register your email(or login if you already have an account)
3. Click the Red Faction Guerrilla beta banner
4. Submit your information
5. A beta key will appear on your screen and also in your email inbox
6. Logon to Xbox Live
7. Click Redeem Code on the Marketplace Blade
8. Click Download and play!
Ik heb geen idee wat voor game het is, maar ik verveel me dus ik wou het ff proberenquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Apart.
Maar goed het spel stond sowieso al niet op m'n lijst.
hoiquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:54 schreef Verluste het volgende:
HALLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO???????????????????????????????????????????????????
http://www.gametrailers.com/player/37892.htmlquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:54 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat voor game het is, maar ik verveel me dus ik wou het ff proberen
Is goed te doen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:13 schreef Verluste het volgende:
Hoe speelt UT eigenlijk op de 360? En Bioshock? Shooters zonder muis en toetsenbord lijken me echt zo klote!
Die visie is sinds de Halo release op de Xbox al zo achterhaald. Het werkt fantastisch,.... zou zelf niet anders willen!quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:13 schreef Verluste het volgende:
Hoe speelt UT eigenlijk op de 360? En Bioshock? Shooters zonder muis en toetsenbord lijken me echt zo klote!
OMGquote:Op maandag 11 augustus 2008 08:46 schreef Retarded het volgende:
Demo The Force Unleashed verschijnt donderdag
Nieuws | 10 augustus 2008 - Het was al bekend dat we deze maand een demo van Star Wars: The Force Unleashed mochten verwachten. Vandaag is gebleken wanneer deze demo zal verschijnen; aanstaande donderdag. De demo zal verschijnen in zowel de PlayStation Store, als op Xbox Live Marketplace.
De demo bevat een speciale versie van de Tie Fighter Construction Facility, waar spelers toegang hebben tot extra force powers en een uniek einde.
Het level is overigens niet te vinden in de uiteindelijke versie. Star Wars: The Force Unleashed ligt vanaf 19 september in de winkels voor de PlayStation 3 en Xbox 360.
over goed nieuws gesprokenquote:
Erg cool dat het level niet in het spel te vinden is. Dat geeft de demo meer waarde! Ben benieuwd!quote:Op maandag 11 augustus 2008 08:46 schreef Retarded het volgende:
Demo The Force Unleashed verschijnt donderdag
Nieuws | 10 augustus 2008 - Het was al bekend dat we deze maand een demo van Star Wars: The Force Unleashed mochten verwachten. Vandaag is gebleken wanneer deze demo zal verschijnen; aanstaande donderdag. De demo zal verschijnen in zowel de PlayStation Store, als op Xbox Live Marketplace.
De demo bevat een speciale versie van de Tie Fighter Construction Facility, waar spelers toegang hebben tot extra force powers en een uniek einde.
Het level is overigens niet te vinden in de uiteindelijke versie. Star Wars: The Force Unleashed ligt vanaf 19 september in de winkels voor de PlayStation 3 en Xbox 360.
Klootzakkenquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:14 schreef Sackboy het volgende:
Jammer jongens, die demo komt niet deze week.
lulquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:39 schreef SpankmasterC het volgende:
Force Unleashed? Been there, played that
ok, cool.quote:Op maandag 11 augustus 2008 08:01 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Is goed te doen.
Misschien voor jou ff wennen omdat je toetsenbord en muis bent gewend.
Jij ben toch Chuck Norris? Jij kunt die game zichzelf laten uitspelen door er boos na te kijkenquote:
quote:Xbox 360 60 GB ook naar Europa
Microsoft is de afgelopen jaren druk bezig geweest, sinds de Xbox 360 launch heeft het bedrijf verschillende Xbox 360 versies op de markt gebracht. Nu komt het bedrijf met een 60 GB Xbox 360 om de 20 GB versie te vervangen.
Een maand geleden leek de 60 GB Xbox 360 onzeker voor Europa, maar nu heeft Microsoft de Europese release ervan bevestigd. De nieuwe Xbox 360 ligt vanaf vrijdag in de winkels voor ¤280.
SR2 > GTA 4quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:07 schreef Cyberia18 het volgende:
Saint's Row 2:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is een beetje overdrevenquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:09 schreef AQuila360 het volgende:
GTA 4 was echt een klootspel![]()
Tegenvaller van 2008
Ik vond Too Human niet super geweldig hoor maar zeker geen slecht spel!quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:13 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Dat is een beetje overdrevenzeker om het in augustus al te aan roepen.
Maar tja jij verheerlijkt too human weer. En dat noem ik de tegenvaller van 2008
Nee, Banjo gaat sucken. Geloof me nou maar!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 03:51 schreef fanboy het volgende:
Banjo wordt gewoon een toffe game. Alle Banjo-games zijn leuk ook die op de gameboy.
Je faalt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, Banjo gaat sucken. Geloof me nou maar!
GTAIV IS echt geweldig!quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:09 schreef AQuila360 het volgende:
GTA 4 was echt een klootspel![]()
Tegenvaller van 2008
quote:His control grips seem to be the same as those of demo players, who didn't quite get the hang of it. It's not a perfect system, but I enjoyed it in the demo. The biggest complaint of it was the lack of precise targeting, as once you encounter enemies that explode next to you and such, it can be a pain trying to shoot them as you end up targeting other enemies by mistake..
Other gripes...
- No health regeneration for any characters except Bio Engineer, except through health orbs that are used on contact thus causing all characters playing alone besides a Bio to die A LOT which leads to..
- Lengthy death sequence, with no way to skip.
- Poorly designed boss fights. He doesn't go into detail, just says the bosses have a large amount of hitpoints and seem like parodies.
- Game feels designed for co-op, but story elements are completely removed for it. Although, he calls it a blessing because...
- Bad story. Bad cut-scenes that are poorly animated. Supposedly the story gets worse and worse as the game progresses.
Bottom line of the review:
If you enjoy leveling and looting, then it's worth a look. Otherwise, it's a waste of time.
The second opinion guy is a little nicer, but still comes up with the same bottom line.
Here are some pros it gives also...
- Good sound, decent voicework
- Great customization options, very deep. Lots of loot to collect and customize.
- Great graphical affects and character models (Environments and animation is negatively viewed)
Die GIFquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Gameinformer Too Human Review: 6.75/10
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Dyack zal in de loop van de week vast en zeker te bespeuren zijn op diverse fora
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwe footage van Fallout 3:
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/251221.html
Wie dan niet?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:35 schreef Gamedemon het volgende:
Aquila, gelieve niet meer dit soort plaatjes posten.. niet iedereen vind het grappig
Maakt niet uit, je kan het gewoon niet maken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wie dan niet?
Het is bijna 65 jaar geleden
Walgelijk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wie dan niet?
Het is bijna 65 jaar geleden
Oke! Zal het niet meer doen! Excuses aan iedereenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je kan het gewoon niet maken.
Watte?quote:
quote:
Jij had anders vanavond wel een lachkick op live van een kleine 10 minuten vanwege die afbeelding.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:35 schreef Gamedemon het volgende:
Aquila, gelieve niet meer dit soort plaatjes posten.. niet iedereen vind het grappig
lijkt wel net of ik naar een oma kijk in een hippe versace jurkquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwe footage Mercenaries 2:
http://xbox360.ign.com/do(...)trolboat_081208.html
Z'n IQ in elk geval wel.quote:
Overdrijven is ook een vak...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:13 schreef Def1987 het volgende:
[..]
lijkt wel net of ik naar een oma kijk in een hippe versace jurk
vlak voor een vijand staan en dan in alle rust je sniper tevoorschijn halen en een headshot geven. Gameplay uit de jaren 80 met de graphics van nu.
Origineel hoor.quote:
Je moest wel even lachen toen je dat plaatje zag.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je kan het gewoon niet maken.
quote:
Die punten zijn helaas niet regiovrij!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:10 schreef Slappy het volgende:
Waar haal julie die microsoft points?En zijn die net zoals live abo regiovrij?
Goede keuze voor wat?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:56 schreef Edwinuss het volgende:
Trouwens :
[ afbeelding ]
WAT een goede keuze
Als je amerikaans account hebt (wat ik heb). kun je op microsoftpointsxbox.com kost 1600 points 14 euro en 4000 32 euro.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:10 schreef Slappy het volgende:
Waar haal julie die microsoft points?En zijn die net zoals live abo regiovrij?
Hoe bedoel je een amerikaanse? ik heb wel gewoon 3 tags ook een amerikaanse toen voor demo's altijd maar nu is dat toch allemaal geblokt? of is dat alleen voor films enzo?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als je amerikaans account hebt (wat ik heb). kun je op microsoftpointsxbox.com kost 1600 points 14 euro en 4000 32 euro.
Maar op ebay kun je voor alle regio's leuke dealtjes vinden.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:26 schreef _GdR_ het volgende:
nu ben ik benieuwd welk plaatje jullie bedoelen enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |