Jij doet alles...quote:
WHuahahahahhahahaahhaaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:36 schreef afcajos het volgende:
Een foto van TS en zijn maten gevonden op zn hyves
[ afbeelding ]
TS is die met het GSUS shirt
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:44 schreef MrTycho het volgende:
[..]
WHuahahahahhahahaahhaa- dikke moeite doen hiero..maar nee dat ben ik niet, jammer voor je. Als je ffe met afcahoofd verder kijkt dan zie je dat er hier al een foto van mij was geplaatst
Kreeg op dat moment eine penis in zijn holquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:11 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtf is er met die 2de van rechts met zijn hoofd gebeurd ?
Door een bankschroef bewerkt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:11 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtf is er met die 2de van rechts met zijn hoofd gebeurd ?
Ja jij kan je baard nu gewoon laten staan als je het vervelend vindtquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:21 schreef Djeez het volgende:
Herkenbare klacht. Ik ben zelf 1m65 en altijd gezegend geweest met een babyface. Ben nu 28, maar moest me enkele jaren geleden nog identificeren voor het kopen van een kratje bier. Ik rijbewijs laten zien, bood ze verontschuldigingen aan. Ook in auto veelvuldig alles moeten laten zien.
Als ik achter kinderwagen met mijn dochter loop, zie je ze echt zo kijken van "Het zal d'r broer wel zijn, want anders is hij wel erg jong papa"
Das niet de reden, mocht je der reepen weet ze iig wie het wasquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:39 schreef GauloisesBlauw het volgende:
Ach, schaam je niet joh.. ik ben 23 en moet soms voor sigaretten of bier nog m'n legitimatie laten zien aan kassameisjes van 15
Dat heeft volgens mij ook met je uitstraling te maken. Als jij al bij de kassa komt met de gedachte van: "als ze nu maar niet om mijn ID gaat vragenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:39 schreef GauloisesBlauw het volgende:
Ach, schaam je niet joh.. ik ben 23 en moet soms voor sigaretten of bier nog m'n legitimatie laten zien aan kassameisjes van 15
Helemaal grappig als een gastje van 16 met een 'stoere blik' probeert wiet te kopenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:42 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dat heeft volgens mij ook met je uitstraling te maken. Als jij al bij de kassa komt met de gedachte van: "als ze nu maar niet om mijn ID gaat vragendan sta ik voor lul
" Vervolgens kom je met je onzekere kop bij de kassa en vragen ze om je ID
Oh dat is het echt niet hoor.. ben echt niet onzeker als ik peuken of zo ga halen.. 99/100 keer wordt er namelijk niets gevraagd, maar die ene keer kan zo'n 15 jarig meisje het niet laten.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:42 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dat heeft volgens mij ook met je uitstraling te maken. Als jij al bij de kassa komt met de gedachte van: "als ze nu maar niet om mijn ID gaat vragendan sta ik voor lul
" Vervolgens kom je met je onzekere kop bij de kassa en vragen ze om je ID
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:36 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
Hehe wie was die rechter ook alweer?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:36 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |