quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:15 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Ik begin nu toch wel aan je te twijfelen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat zijn de meeste wannabe Ajax hooligans die een seizoenskaart van papa's centjes hebben gekregenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:15 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik zeg eerlijk dat ik 15 ben
Mentally chalenged agewise PERSON. Thank youquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:13 schreef -Beer- het volgende:
[..]
O jezus, sorry. Ik wist niet dat te maken hadden met een 35+ster in dit topic
Ik ben bijna 30quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mentally chalLenged agewise PERSON. Thank you
Tuurlijk, neem ik een selectie incontinentiematriaal mee, ben ik jouw incontinentiedamequote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:22 schreef santax het volgende:
[..]
Ik ben bijna 30Wil je op mijn feestje komen?
Ik blijf toch de hele nacht wakker, voor zonsopkomst ben dan wel weg; lekker fotowenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:25 schreef santax het volgende:
laat me niet alleen op dit uur in dit topic aub ...
Komt het door de leeftijd dat ik opgewonden raak van die gedachtequote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
Tuurlijk, neem ik een selectie incontinentiematriaal mee, ben ik jouw incontinentiedame![]()
Al men spullen van Ajax betaal ik dan nog wel zelfquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:19 schreef MrTycho het volgende:
[..]
Ja dat zijn de meeste wannabe Ajax hooligans die een seizoenskaart van papa's centjes hebben gekregen
OMMFG!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:36 schreef afcajos het volgende:
Een foto van TS en zijn maten gevonden op zn hyves
[ afbeelding ]
TS is die met het GSUS shirt
Hahaha die foto is zo geniaal, ik denk dat ik m op een mok laat drukken.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:36 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
Verkeerde smileys zijn kankerquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:02 schreef deepart het volgende:
OEE daar sittie op un padderstoel... WIP WAP WIP WAP>>> Met je bloedkop![]()
Wtf is er met die 2de van rechts met zijn hoofd gebeurd ?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:36 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |