quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:20 schreef -Beer- het volgende:
Ach zie het maar zo TS, geen enkele meid is op zoek naar een 16 jarige in de Paradiso. Dus zo erg is het niet!
De eerste zestienjarige die een fatsoenlijke baard kan laten groeien moet nog geboren worden. En met zo'n pluisje op je kin lijkt je niet alleen jong maar ook nog eens zielig.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:20 schreef Schunckelstar het volgende:
laat je baard staan,dan lijkt het iig nog wat ouder
Volgens mij begrijp ik je verkeerd. Vertel je ons nu dat je op 16 jarige jongens valt?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:21 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ik kijk echt wel op als ik 16-jarige zie lopen daar, begrijp me niet verkeerd hoor maar, ik kijk echt wel op als ik 16-jarige zie lopen daar
Wow - originaliteit spat er van afquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:25 schreef santax het volgende:
Zeg jongeman, zou jij niet al lang in bed moeten liggen nu
Nou, hij kijkt op, dus waarschijnlijk zit hij al met een leuter in z'n giechel op dat momentquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:24 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp ik je verkeerd. Vertel je ons nu dat je op 16 jarige jongens valt?
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nou, hij kijkt op, dus waarschijnlijk zit hij al met een leuter in z'n giechel op dat moment
Dank u, dat hoor ik vakerquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:27 schreef MrTycho het volgende:
[..]
Wow - originaliteit spat er van af
gelukkig hoop je dat je mij verkeerd begrijpt (ga ik van uitquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:24 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp ik je verkeerd. Vertel je ons nu dat je op 16 jarige jongens valt?
UVT.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:26 schreef remlof het volgende:
Moet ie naar PUB of toch maar naar R&P?
Hij hoopt dat de uitsmijters hem net zoals de meiden niet zien staan?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:32 schreef behangplakker het volgende:
Je weet dat je niet binnenkomt en je weet ook dat je je keihard schaamt als je zo terug moet lopen, waarom probeer je het nog
ja, midden op de dansvloer van de paradiso, ik wil ook dat mensen van mij opkijkenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nou, hij kijkt op, dus waarschijnlijk zit hij al met een leuter in z'n giechel op dat moment
Misschien kan hij tussen de benen door kruipenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:34 schreef santax het volgende:
[..]
Hij hoopt dat de uitsmijters hem net zoals de meiden niet zien staan?
Hij zou de ring moeten gebruiken, maarja dan wordt Gandalf boosquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:34 schreef santax het volgende:
[..]
Hij hoopt dat de uitsmijters hem net zoals de meiden niet zien staan?
Stond je ook niet vooraan toen God de centimeters in lengterichting uitdeelde dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:36 schreef Kali-Mist1 het volgende:
maare, dit topic gaat niet over mij hoor, ben al iets ouder dan 16...
* Kali-Mist1 voelt zich aangevallen en kan daar niet mee omgaan
whehe, hij kan er niet mee omgaan.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:36 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Eigenlijk viel dat gedeelte dat ik me schaam wel mee, beetje het verhaal aandikkenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:32 schreef behangplakker het volgende:
Je weet dat je niet binnenkomt en je weet ook dat je je keihard schaamt als je zo terug moet lopen, waarom probeer je het nog
Jij verveelt je gewoon, dat is heel iets andersquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:36 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Laat me raden... je hebt je lengte ook aangedikt?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:38 schreef MrTycho het volgende:
[..]
Eigenlijk viel dat gedeelte dat ik me schaam wel mee, beetje het verhaal aandikken
waarvan akte!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:38 schreef -Beer- het volgende:
[..]
whehe, hij kan er niet mee omgaan.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:39 schreef santax het volgende:
[..]
Laat me raden... je hebt je lengte ook aangedikt?
Tuurlijk.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:39 schreef santax het volgende:
[..]
Laat me raden... je hebt je lengte ook aangedikt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blog: http://tychography.blogspot.com
[ Bericht 9% gewijzigd door Emimich op 07-08-2008 02:51:34 ]
Je ava is bij mij een rood kruisje, mijn computer is normaal goed, dus wil je hem voor mij veranderen?quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:43 schreef Emimich het volgende:
[ afbeelding ]
Je ziet er ook niet bepaald als 18 uit TS!![]()
Hij is al wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:43 schreef Emimich het volgende:
[ afbeelding ]
Je ziet er ook niet bepaald als 18 uit TS!![]()
Zeg ik toch ook niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb max. 5 regels nodig.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:38 schreef santax het volgende:
[..]
Stond je ook niet vooraan toen God de centimeters in lengterichting uitdeelde dan?
Want dan moet je het niet aantrekken. Kijk wat Bart de Graaf heeft gedaan voor hij stierf met 37
idd....dus ga ik mij toeleggen op zelfspot, moet toch wat he, zo in je nacht!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jij verveelt je gewoon, dat is heel iets anders
Doet me goed te horen! Hoever ben je al met je tv-zender?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:50 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
dan heb ik nog paar jaar te gaan, gelukkig!!
hij is het volgens mij nog een keer proberen, noodlanding toch vanavond??quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:54 schreef behangplakker het volgende:
TS komt de discussie niet afmaken![]()
Als 16-jarige is het toch stoer om een nachtleven te hebben?
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:54 schreef behangplakker het volgende:
TS komt de discussie niet afmaken![]()
Als 16-jarige is het toch stoer om een nachtleven te hebben?
Thnx!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:47 schreef santax het volgende:
Oh toch niet.
@TS Nette foto's! Moet je mee doorgaan
Edit: Hele nette zelfs, die van de stoel en de kat springt er echt uit! Maar ook die van jezelf vind ik sterk
Voorlopig veel groente eten en op tijd naar bedquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:55 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
hij is het volgens mij nog een keer proberen, noodlanding toch vanavond??
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:20 schreef -Beer- het volgende:
Ach zie het maar zo TS, geen enkele meid is op zoek naar een 16 jarige in de Paradiso. Dus zo erg is het niet!
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:58 schreef MrTycho het volgende:
[..]
Voorlopig veel groente eten en op tijd naar bed
Nee maar er zijn zo facking veel meisjes van 13 t/m 17 daar hoor. Van die sletjes die zich graag laten neuken door grote jongens.quote:
Het voedingscentrum van voedsel en voeding enzo vinden van welquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:00 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
wordt je echt niet sneller 18 van hoor...
Well, that rules you outquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:01 schreef MrTycho het volgende:
[..]
Nee maar er zijn zo facking veel meisjes van 13 t/m 17 daar hoor. Van die sletjes die zich graag laten neuken door grote jongens.
13quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:01 schreef MrTycho het volgende:
[..]
Nee maar er zijn zo facking veel meisjes van 13 t/m 17 daar hoor. Van die sletjes die zich graag laten neuken door grote jongens.
Roermond!!!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:03 schreef santax het volgende:
neh maar serieus TS, kruip eens op schoot bij ome santax.
Ik zal je wat leren dat je nu als onzin zult afdoen maar later als je groot bent en ook okselhaar enzo hebt zul je het begrijpen en wellicht op jouw beurt als je ouder bent aan nieuwe MrTycho doorgeven, die zich er ook niets van zal aantrekken.
Kijk, je bent dus 16.
Er is een heel mooi tijdsbestek in je leven.
Dat je kroegen in mag en jeugddiscotheken van 14-18 jaar... Daarna mag je vanaf je 18-21 ste de foute 'discotheken' in, en dan vanaf je 21ste als je beetje bekend bent met de gevaren van het stappen en je hersenen volledig ontwikkeld zijn mag je de echt leuke clubs en feesten binnen. Althans... dat denk je... Maar zodra je 30 bent weet je plotseling weer hoe leuk dat ontdekken van alles was enzoen moet je dan eens proberen om als vent van 30 een jongerendisco binnen te komen. 2 keer gedaan. De eerste keer kreeg ik 2 maanden voorwaardelijk en de 2de keer een half jaar
en in mijn nieuwe buurtje in roermond moeten ze me ook al niet daardoor.
Dus geniet ervan nu het nog kan
Hoe kan hij er nou van genieten als hij niet es binnenkortquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:03 schreef santax het volgende:
neh maar serieus TS, kruip eens op schoot bij ome santax.
Ik zal je wat leren dat je nu als onzin zult afdoen maar later als je groot bent en ook okselhaar enzo hebt zul je het begrijpen en wellicht op jouw beurt als je ouder bent aan nieuwe MrTycho doorgeven, die zich er ook niets van zal aantrekken.
Kijk, je bent dus 16.
Er is een heel mooi tijdsbestek in je leven.
Dat je kroegen in mag en jeugddiscotheken van 14-18 jaar... Daarna mag je vanaf je 18-21 ste de foute 'discotheken' in, en dan vanaf je 21ste als je beetje bekend bent met de gevaren van het stappen en je hersenen volledig ontwikkeld zijn mag je de echt leuke clubs en feesten binnen. Althans... dat denk je... Maar zodra je 30 bent weet je plotseling weer hoe leuk dat ontdekken van alles was enzoen moet je dan eens proberen om als vent van 30 een jongerendisco binnen te komen. 2 keer gedaan. De eerste keer kreeg ik 2 maanden voorwaardelijk en de 2de keer een half jaar
en in mijn nieuwe buurtje in roermond moeten ze me ook al niet daardoor.
Dus geniet ervan nu het nog kan
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:08 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hoe kan hij er nou van genieten als hij niet es binnenkort
Ja, Hallo, er zijn gewoon nog vrouwen wakker hehquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:04 schreef -Beer- het volgende:
[..]
13Het is een oneerlijke wereld. Vrouwen zijn straks een stuk eerder lelijk dan mannen. Dus zij moeten wel op hun 13e beginnen, dan kunnen ze nog net 15 a 20 jaar mee pakken. Wij daarentegen hebben nog een heel leven voor ons.
Ja.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:10 schreef santax het volgende:
[..]
Ps(sst) ben je echt zo klein en jongensachtig als je zegt?
En dan ?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:09 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Hij kan in ieder geval de chicks in de rij checken.
O jezus, sorry. Ik wist niet dat te maken hadden met een 35+ster in dit topicquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, Hallo, er zijn gewoon nog vrouwen wakker hehMet je leven enzo, pfffff, vermoeiend gedoe.
Zal ome santax eens regelen dat jij een keertje backstage bij gayadiso binnen mag? Via de achterdeur zeg maarquote:
Ik zeg eerlijk dat ik 15 benquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:55 schreef santax het volgende:
[..]
13... hij gaf al eerder toe gelogen te hebben over zaken die hij als feiten presenteerde in zijn OP. We kunnen niets anders dan concluderen dat TS ook over leeftijd heeft gelogen. HelaasNiet elke TS kun je zomaar vertrouwen, dat blijkt maar weer
![]()
Ik begin nu toch wel aan je te twijfelenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:13 schreef santax het volgende:
[..]
Zal ome santax eens regelen dat jij een keertje backstage bij gayadiso binnen mag? Via de achterdeur zeg maar![]()
Ben jij de TS dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:15 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik zeg eerlijk dat ik 15 ben
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:15 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Ik begin nu toch wel aan je te twijfelen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat zijn de meeste wannabe Ajax hooligans die een seizoenskaart van papa's centjes hebben gekregenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:15 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik zeg eerlijk dat ik 15 ben
Mentally chalenged agewise PERSON. Thank youquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:13 schreef -Beer- het volgende:
[..]
O jezus, sorry. Ik wist niet dat te maken hadden met een 35+ster in dit topic
Ik ben bijna 30quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mentally chalLenged agewise PERSON. Thank you
Tuurlijk, neem ik een selectie incontinentiematriaal mee, ben ik jouw incontinentiedamequote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:22 schreef santax het volgende:
[..]
Ik ben bijna 30Wil je op mijn feestje komen?
Ik blijf toch de hele nacht wakker, voor zonsopkomst ben dan wel weg; lekker fotowenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:25 schreef santax het volgende:
laat me niet alleen op dit uur in dit topic aub ...
Komt het door de leeftijd dat ik opgewonden raak van die gedachtequote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
Tuurlijk, neem ik een selectie incontinentiematriaal mee, ben ik jouw incontinentiedame![]()
Al men spullen van Ajax betaal ik dan nog wel zelfquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:19 schreef MrTycho het volgende:
[..]
Ja dat zijn de meeste wannabe Ajax hooligans die een seizoenskaart van papa's centjes hebben gekregen
OMMFG!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:36 schreef afcajos het volgende:
Een foto van TS en zijn maten gevonden op zn hyves
[ afbeelding ]
TS is die met het GSUS shirt
Hahaha die foto is zo geniaal, ik denk dat ik m op een mok laat drukken.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:36 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
Verkeerde smileys zijn kankerquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:02 schreef deepart het volgende:
OEE daar sittie op un padderstoel... WIP WAP WIP WAP>>> Met je bloedkop![]()
Wtf is er met die 2de van rechts met zijn hoofd gebeurd ?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:36 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |