Jij hebt er ook geen acht jaar gewoond, miemel.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Gaat heen, ik wíl niet eens meer op die kaart staan.
2 jaar Mijnsherenlaan (met 20 negers op de verdieping boven je) en 5 jaar Dordtselaan is me anders ook niet in de koude kleren gaan zittenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:32 schreef Duvel het volgende:
[..]
Jij hebt er ook geen acht jaar gewoond, miemel.
Vier jaar DL slechts.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
2 jaar Mijnsherenlaan (met 20 negers op de verdieping boven je) en 5 jaar Dordtselaan is me anders ook niet in de koude kleren gaan zitten
Er zit "gay" in de URL, dus mijn werk blokkeert het plaatje. Maar dat is niet erg denk ik.quote:
Meer dit idee:quote:
WTF? Homofobe werkgever.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Er zit "gay" in de URL, dus mijn werk blokkeert het plaatje. Maar dat is niet erg denk ik.
Ach, tien minuten metro en 8 minuten trein, of 25 minuten metro ..quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:14 schreef babsjuh het volgende:
Prinsenland hier, vlak bij metrostation Schenkel.
Idd rustig wonen, maar ver van het Centrum kan ik het nou niet bepaald noemen eigenlijk. Goede voorzieningen, goede scholen, Alexandrium is dichtbij genoeg om er makkelijk even heen te kunnen maar ver weg genoeg om er geen last van te hebben. Goede uitvalswegen, goed OV.
Maar wat mij het meest aanspreekt is de opzet van (dit deel van) de wijk: ruim, veel water, veel natuur.
Waar je niet moet zitten kan ik je zo eigenlijk niet vertellen. Ben hier 10 jaar geleden terecht gekomen omdat m'n vriend hier al woonde, en 't bevalt gewoon goed.
Knap he, zit GPS inquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:49 schreef Fugie het volgende:
heuj, ik ben van de kaart
klopte ook wel de afgelopen 5 dagen
Gall & Gall toch?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor Heiden6, onze wijnkoeler (althans, een zelfde soort). Perfect ding
Ik wilde het niet postenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:46 schreef Isegrim het volgende:
Bijna hetzelfde, er zit ook een '&' in.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor Heiden6, onze wijnkoeler (althans, een zelfde soort). Perfect ding
guitig is wel het goede woord jaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:10 schreef WHATSHESAID het volgende:
Een guitig winkeltje met allerhande keukengerei, gedroogde en verse kruiden en wat kleine tuinartikelen.
wie wat waarheen?quote:
Minder goed bed dus.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:19 schreef littledrummergirl het volgende:
komt er net ( na twee weken bellen en wachten) eindelijk iemand van beter bed om ons kapotte bed te fixen, hebben ze m niet doorgegeven dat hij onderdelen mee moest nemen, nu is ons bed dus nog niet gemaakt ( wel tijdelijk even in elkar geschroefd mja ) beter bed
![]()
Als ik uit m'n depressie ben.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Oh nee.Onze enige echte Fok-negert vertrekt uit Roffa?
Wanneer kom je eten dan?
zoiets als oil & vinegar dus ?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:10 schreef WHATSHESAID het volgende:
Een guitig winkeltje met allerhande keukengerei, gedroogde en verse kruiden en wat kleine tuinartikelen.
niet helemaal, de dille en kamille heeft meer keukegerei enzo, twintig maten lepels, schepjes, eierdopjes ectquote:
Hema heeft regelmatig dergelijke zooi voor een tientje!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:34 schreef Koewam het volgende:
Heeft iemand nog een goedkope broodrooster/tosti-ijzer over?
ah, hendig.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
niet helemaal, de dille en kamille heeft meer keukegerei enzo, twintig maten lepels, schepjes, eierdopjes ect. En serviezen, handdoeken en theedoeken, jam, wel heel leuk op zich
Waarom ga je dan ook weg?quote:
Wij hebben een hema strijkijzerquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:09 schreef Isegrim het volgende:
De broodrooster van de HEMA is inderdaad supertof.Die hebben wij ook.
En dat is meteen de enige keer dat jullie 'm gebruikt hebben?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wij hebben een hema strijkijzer![]()
Daarmee hebben we de hoes om de strijkplank gestreken, dat moest bij het vastmaken
Nu.nlquote:Het regende vooral in Rotterdam
Uitgegeven: 7 augustus 2008 16:23
DE BILT - De zware buien die donderdag over Nederland zijn getrokken, hebben vooral in Rotterdam en omgeving huisgehouden. Tussen negen uur 's ochtends en drie uur 's middags mat het KNMI 44,6 milimeter hemelwater, zo liet een woordvoerster van het weerbureau in De Bilt weten.
NU.nl/Peter van Zetten
Een dergelijke hoeveelheid in zo'n korte tijd komt eens in de twee jaar voor.
Tijdens een van de buienpieken in Rotterdam viel binnen tien minuten tijd 10 millimeter regen. Ook dat komt ongeveer eens in de twee jaar voor, aldus het KNMI.
Vlissingen
Ook elders viel veel neerslag maar waren de hoeveelheden minder dan in Rotterdam. In Vlissingen stopte de regenmeter op 26,7 millimeter terwijl op vliegveld Valkenburg 39,7 werd gehaald.
Het aantal bliksemschichten was met op het hoogtepunt tweehonderd per vijf minuten niet extreem, aldus de zegsvrouw van het KNMI.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:10 schreef Isegrim het volgende:
Dat klinkt als: "Ik heb een auto die eigenlijk allang niet meer APK-waardig is, maar voor een paar tientjes extra wilde deze garage 'm wel goedkeuren".
het is: 'deze auto is oud (15 jaar inmiddels, 264000 km) en wordt stelselmatig mishandelt (6000 toeren met koude motor, olie lekt in de koelvloeistof, uitlaat rammelt etc etc)'quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:10 schreef Isegrim het volgende:
Dat klinkt als: "Ik heb een auto die eigenlijk allang niet meer APK-waardig is, maar voor een paar tientjes extra wilde deze garage 'm wel goedkeuren".
is dit geen rotterdam dan herr Jeroen?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik dacht dat TJdoornbos ook in Rotterdam woonde![]()
op dat zoomniveau komt Gouda er onderhand ook op te staan
Kan ik niet helpen dat die kaartjes zo kut zijnquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Water is weer opgedroogd
-edit- Ongetwijfeld nog wel, maar ik heb het zoomniveau er voor aan moeten passen!
nacht? Het was gewoon GROEN!!! niet grijs nee GROEN !!!!! :Squote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:13 schreef junkiexp het volgende:
Tering weer zeg vanmorgen, leek wel nacht.
Dat was toevallig wel de eerste waar ik aan dacht.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:32 schreef TJDoornbos het volgende:
Heiden ik wou die meiden laten zoeken
Kermit Erasmus held van Feyenoord
Alsof groene kikkers belangrijker zijn. Racist.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat was toevallig wel de eerste waar ik aan dacht.Maar die is niet groen.
goed om te weten dat schiedam eerst onderlooptquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, een beetje tegen de grens aan.
Valt ook wel mee. De Spaanse Polder stond ook blank toen ik er doorheen ging eerder vanavond..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:10 schreef Fugie het volgende:
[..]
goed om te weten dat schiedam eerst onderloopt
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat was toevallig wel de eerste waar ik aan dacht.Maar die is niet groen.
Het heeft daar volgens mij net zo hard gegoten. Ik ben blij dat ik de honden net tussen 2 buien door aan het uitlaten was.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Ons pandje op 16 hoven liep bijna onder water vanmiddag
Vandaag ben ik inderdaad even iets minder blij met mijn benedenwoning met souterrain.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:52 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben blij dat ik op de derde verdieping zit.
* TJDoornbos pakt de brandslangquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:52 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben blij dat ik op de derde verdieping zit.
Kan jij mij de tick uitleggen om WTF voorsteachteren te schrijven?quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Kan jij mij de tick uitleggen om WTF voorsteachteren te schrijven?Het duikt de laatste tijd steeds vaker op
Net als LEPEL en LULquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
LOL (=LOL achterstevoren)
FTW = For the win!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |