Jij hebt er ook geen acht jaar gewoond, miemel.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Gaat heen, ik wíl niet eens meer op die kaart staan.
2 jaar Mijnsherenlaan (met 20 negers op de verdieping boven je) en 5 jaar Dordtselaan is me anders ook niet in de koude kleren gaan zittenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:32 schreef Duvel het volgende:
[..]
Jij hebt er ook geen acht jaar gewoond, miemel.
Vier jaar DL slechts.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
2 jaar Mijnsherenlaan (met 20 negers op de verdieping boven je) en 5 jaar Dordtselaan is me anders ook niet in de koude kleren gaan zitten
Er zit "gay" in de URL, dus mijn werk blokkeert het plaatje. Maar dat is niet erg denk ik.quote:
Meer dit idee:quote:
WTF? Homofobe werkgever.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Er zit "gay" in de URL, dus mijn werk blokkeert het plaatje. Maar dat is niet erg denk ik.
Ach, tien minuten metro en 8 minuten trein, of 25 minuten metro ..quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:14 schreef babsjuh het volgende:
Prinsenland hier, vlak bij metrostation Schenkel.
Idd rustig wonen, maar ver van het Centrum kan ik het nou niet bepaald noemen eigenlijk. Goede voorzieningen, goede scholen, Alexandrium is dichtbij genoeg om er makkelijk even heen te kunnen maar ver weg genoeg om er geen last van te hebben. Goede uitvalswegen, goed OV.
Maar wat mij het meest aanspreekt is de opzet van (dit deel van) de wijk: ruim, veel water, veel natuur.
Waar je niet moet zitten kan ik je zo eigenlijk niet vertellen. Ben hier 10 jaar geleden terecht gekomen omdat m'n vriend hier al woonde, en 't bevalt gewoon goed.
Knap he, zit GPS inquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:49 schreef Fugie het volgende:
heuj, ik ben van de kaart
klopte ook wel de afgelopen 5 dagen
Gall & Gall toch?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor Heiden6, onze wijnkoeler (althans, een zelfde soort). Perfect ding
Ik wilde het niet postenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:46 schreef Isegrim het volgende:
Bijna hetzelfde, er zit ook een '&' in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |