De zojuist aangepaste variant?quote:
De nummertjes updaten en laatste topic er bij plaatsen natuurlijk.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Nu weet ik nog niet wat ik beroerd doe in het topicDe afbeeldingen heeft de vorige TS al verkeerd gedaan
In "mijn topic" werkten ze anders.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Nu weet ik nog niet wat ik beroerd doe in het topicDe afbeeldingen heeft de vorige TS al verkeerd gedaan
Iedereen die Jeroen heet moet vanaf nu zijn SOFI-nummer BSN er bij posten!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:49 schreef TJDoornbos het volgende:
Owja Jeroen was het................Jezus man bijna iedereen die ik ken en die man is heet Jeroen!
Je bent een held!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Nee hoorSommige wel, maar diezelfde 2 ook niet
die heb ik nu gefixed
Top Plan!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Iedereen die Jeroen heet moet vanaf nu zijn SOFI-nummer BSN er bij posten!
We zijn allemaal erg blij dat je niet alleen kots-smileys post, maar ook in je post uitgebreid aangeeft wat er aan schort en hoe dat beter kan.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:57 schreef Asgard het volgende:@ kaart (ookal is het al vaker ter sprake gekomen)
Daarom boycot ik, als Rotterdammer in hart en nieren, dit topic ook.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
We zijn allemaal erg blij dat je niet alleen kots-smileys post, maar ook in je post uitgebreid aangeeft wat er aan schort en hoe dat beter kan.
Mijn huis valt net buiten het kaartje!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Zuid mist Veel fokkers staan er niet op
"Mijn kaarten"quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
weet iemand hoe je naar hartelust dingen kan plakken op een googlemaps kaart?
Ik zag het, maar ik doe het denk ik met google earthquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:09 schreef Alicey het volgende:
Oftewel, adres zoeken en dan "Opslaan in mijn kaarten". Daar heb je dan de optie om te bepalen op welke kaart, hoe het er uit ziet en of de kaart publiek is of alleen voor jou zichtbaar.
Als het daarmee ook kan allicht makkelijker.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik zag het, maar ik doe het denk ik met google earth
Homo's zijn geen wijven, maar ze vallen wel op mannen en dus moeten ze roze.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hoezo, zijn homo's wijven? En hoe moeten Bi's er dan op komen? Paars?
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Mn plaatje staat er trouwens
In de Maas.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
En mooier imho![]()
Aangezien Isegrim en Heiden6 op de oude kaart stonden en ik hun huis op de kaart wel weet aan te wijzen, zet ik die er ook gewoon weer op![]()
Waar zullen we duvel en xcuz_me plaatsen, in de maas of ergens in de petroleumhaven ofzo?
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Mn plaatje staat er trouwens
Homo's en lesbeau's zouden we met een roze punaise kunnen doen. Wat bi's dan moeten worden weet ik ook niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Homo's zijn geen wijven, maar ze vallen wel op mannen en dus moeten ze roze.Bi's in paars lijkt me een prima plan.
En pedo's dan?
die moeteneen net iets andere roze moeten krijgen!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 07:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Homo's en lesbeau's zouden we met een roze punaise kunnen doen. Wat bi's dan moeten worden weet ik ook niet.
We verdienen toch minstens één keer op de Dordtselaan te worden neergezet, voor al die jaren dat we er wel woonden, maar niemand de moeite deed de kaart aan te passen!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Waar zullen we duvel en xcuz_me plaatsen, in de maas of ergens in de petroleumhaven ofzo?
Je welverdiende straf.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kom je 1x niet op een meet, word je gelijk uit de OP gemieterd.
Gaat heen, ik wíl niet eens meer op die kaart staanquote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:12 schreef Duvel het volgende:
[..]
We verdienen toch minstens één keer op de Dordtselaan te worden neergezet, voor al die jaren dat we er wel woonden, maar niemand de moeite deed de kaart aan te passen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |