goed om te weten dat schiedam eerst onderlooptquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, een beetje tegen de grens aan.
Valt ook wel mee. De Spaanse Polder stond ook blank toen ik er doorheen ging eerder vanavond..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:10 schreef Fugie het volgende:
[..]
goed om te weten dat schiedam eerst onderloopt
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat was toevallig wel de eerste waar ik aan dacht.Maar die is niet groen.
Het heeft daar volgens mij net zo hard gegoten. Ik ben blij dat ik de honden net tussen 2 buien door aan het uitlaten was.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Ons pandje op 16 hoven liep bijna onder water vanmiddag
Vandaag ben ik inderdaad even iets minder blij met mijn benedenwoning met souterrain.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:52 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben blij dat ik op de derde verdieping zit.
* TJDoornbos pakt de brandslangquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:52 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben blij dat ik op de derde verdieping zit.
Kan jij mij de tick uitleggen om WTF voorsteachteren te schrijven?quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Kan jij mij de tick uitleggen om WTF voorsteachteren te schrijven?Het duikt de laatste tijd steeds vaker op
Net als LEPEL en LULquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
LOL (=LOL achterstevoren)
FTW = For the win!
PARTERRETRAP FTW!!!1oneoneeinzquote:
Ik durfde het niet direct aan je te vertellen, maar ik heb er geen zin meer in, sorry.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:58 schreef Koewam het volgende:
Serieus me scharrel gaat offline als ik online kom, was dat voor bullshit
Dan maar via Fokquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik durfde het niet direct aan je te vertellen, maar ik heb er geen zin meer in, sorry.
De Delfse Poort, sowieso.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:27 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Dan maar via Fok.
Ahhh wat is het heerlijk om 's avonds laat terug te komen in Rotterdam en over die flashy glitter-trappen-verhoging op CS te lopen en dan links de Milleniumtoren en de Delfse Poort te zien![]()
![]()
Ja, dat is zeker zo. Echt jammer dat ze in het bekende centrum van Rotterdam niet de moeite nemen om terrasjes enzo te bouwen, die wat langer open blijven, zou de lijnbaan en koopgoot en die omgeving een stuk gezelliger maken. De echte Rotterdammers weten waar ze moeten zijn, maar aangezien de gemiddelde provinciaal niet verder kijkt dan de Lijnbaan, hou je ze ook niet echt vast.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:32 schreef Koewam het volgende:
Rotterdam vind ik echt een heel mooie stad! Jammer dat het altijd om half 6 al is uitgestorven en de lijnbaan steeds verder verpauperd.
Staat toch ook op het lijstje voor de weder-wederopbouw?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:35 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker zo. Echt jammer dat ze in het bekende centrum van Rotterdam niet de moeite nemen om terrasjes enzo te bouwen, die wat langer open blijven, zou de lijnbaan en koopgoot en die omgeving een stuk gezelliger maken. De echte Rotterdammers weten waar ze moeten zijn, maar aangezien de gemiddelde provinciaal niet verder kijkt dan de Lijnbaan, hou je ze ook niet echt vast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |