quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:10 schreef Isegrim het volgende:
Dat klinkt als: "Ik heb een auto die eigenlijk allang niet meer APK-waardig is, maar voor een paar tientjes extra wilde deze garage 'm wel goedkeuren".
het is: 'deze auto is oud (15 jaar inmiddels, 264000 km) en wordt stelselmatig mishandelt (6000 toeren met koude motor, olie lekt in de koelvloeistof, uitlaat rammelt etc etc)'quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:10 schreef Isegrim het volgende:
Dat klinkt als: "Ik heb een auto die eigenlijk allang niet meer APK-waardig is, maar voor een paar tientjes extra wilde deze garage 'm wel goedkeuren".
is dit geen rotterdam dan herr Jeroen?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik dacht dat TJdoornbos ook in Rotterdam woonde![]()
op dat zoomniveau komt Gouda er onderhand ook op te staan
Kan ik niet helpen dat die kaartjes zo kut zijnquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Water is weer opgedroogd
-edit- Ongetwijfeld nog wel, maar ik heb het zoomniveau er voor aan moeten passen!
nacht? Het was gewoon GROEN!!! niet grijs nee GROEN !!!!! :Squote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:13 schreef junkiexp het volgende:
Tering weer zeg vanmorgen, leek wel nacht.
Dat was toevallig wel de eerste waar ik aan dacht.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:32 schreef TJDoornbos het volgende:
Heiden ik wou die meiden laten zoeken
Kermit Erasmus held van Feyenoord
Alsof groene kikkers belangrijker zijn. Racist.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat was toevallig wel de eerste waar ik aan dacht.Maar die is niet groen.
goed om te weten dat schiedam eerst onderlooptquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, een beetje tegen de grens aan.
Valt ook wel mee. De Spaanse Polder stond ook blank toen ik er doorheen ging eerder vanavond..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:10 schreef Fugie het volgende:
[..]
goed om te weten dat schiedam eerst onderloopt
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat was toevallig wel de eerste waar ik aan dacht.Maar die is niet groen.
Het heeft daar volgens mij net zo hard gegoten. Ik ben blij dat ik de honden net tussen 2 buien door aan het uitlaten was.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Ons pandje op 16 hoven liep bijna onder water vanmiddag
Vandaag ben ik inderdaad even iets minder blij met mijn benedenwoning met souterrain.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:52 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben blij dat ik op de derde verdieping zit.
* TJDoornbos pakt de brandslangquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:52 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben blij dat ik op de derde verdieping zit.
Kan jij mij de tick uitleggen om WTF voorsteachteren te schrijven?quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Kan jij mij de tick uitleggen om WTF voorsteachteren te schrijven?Het duikt de laatste tijd steeds vaker op
Net als LEPEL en LULquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
LOL (=LOL achterstevoren)
FTW = For the win!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |