Dat gaat niet uit je bundel volgens mij, dus daar schiet je niets mee op.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:50 schreef UncleSam het volgende:
Je kan ook alles uitgeven aan van die sms spellen op televisie. Misschien dat je nog een grote prijs wint. Of je kapot smsen naar radio zenders en concertkaartjes winnen.
gaat het wel maar dat wil ik niet, ik wil gewoon zoveel mogelijk terug in m'n portemonnee.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat gaat niet uit je bundel volgens mij, dus daar schiet je niets mee op.
oud tipoc, dat is allang niet meer actueel; bovendien ben ik benieuwd naar ervaringen van mensen kort geleden, ook om betrouwbaarheid te kunnen bepalen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:52 schreef UncleSam het volgende:
Nog een topic hierover: Beltegoed uitbetalen
je motief is wel heel erg doorzichtigquote:
die ziet er interessant uit; wellicht zet ik zelf wel zo'n dienst opquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:59 schreef UncleSam het volgende:
1.30 -> 85ct - http://www.mollie.nl/
Ja, en dat werkt prima. Mijn vriend gebruikte die eerder altijd (volgens mij nog steeds). Zelf zou ik ook Mollie aangeraden hebben.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:08 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
die ziet er interessant uit; wellicht zet ik zelf wel zo'n dienst op![]()
iemand ervaringen mee?
dankzij deze vond ik ook targetpay (zelfde tarief); maar nergens op die website van zaypay staat vermeld hoe snel ze uitbetalenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:22 schreef benfunky het volgende:
www.zaypay.com is ook een goede... Hoogste uitbetalingen ooit, namelijk: ¤ 0,94 excl. BTW per call.
gaat het er niet om dat degene die zijn beltegoed wil cashen dit op een zo gunstig mogelijke manier kan doen? Als je een andere optie hebt die meer uitbetaald zou ik daar voor kiezen. ik draag alleen een optie aan die meer uit zou kunnen betalen dan de eerder genoemde opties. lijkt mij dat ts op basis van die gegevens prima zijn eigen keuze kan maken.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:42 schreef UncleSam het volgende:
Volgens mij heb jij iets teveel aandelen in dat bedrijf, dat dit gerust spam is te noemen.
doe gerust geen moeite, ik haal per definitie bonusreferrals uit urls voor ik aan iets dergelijks meedoe (en als het even kan maak ik zelf een business account aan).quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:15 schreef 81Renrew het volgende:
[..]
gaat het er niet om dat degene die zijn beltegoed wil cashen dit op een zo gunstig mogelijke manier kan doen? Als je een andere optie hebt die meer uitbetaald zou ik daar voor kiezen. ik draag alleen een optie aan die meer uit zou kunnen betalen dan de eerder genoemde opties. lijkt mij dat ts op basis van die gegevens prima zijn eigen keuze kan maken.
iemand nog ervaring met zaypay / targetpay ?quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:59 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
dankzij deze vond ik ook targetpay (zelfde tarief); maar nergens op die website van zaypay staat vermeld hoe snel ze uitbetalen
ervaring mee?
ironisch trouwens dat dit bedrijf dezelfde directeur heeft als mollie.nl
Voor sms diensten moet je het niet doen. Het duurde bij mij maar liefst 5 maanden voordat ik het geld kreeg uitbetaald. (telefoondiensten weet ik niet)quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:25 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
iemand nog ervaring met zaypay / targetpay ?
nee het gaat mij ook gewoon om telefonie, sms kan inderdaad maanden duren.quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:21 schreef greatchampion het volgende:
[..]
Voor sms diensten moet je het niet doen. Het duurde bij mij maar liefst 5 maanden voordat ik het geld kreeg uitbetaald. (telefoondiensten weet ik niet)
Voor telefoniediensten gebruik ik ringtonio.
Je kan ook die 'test' dingen gebruiken. Werkt prima. Hoef je geen site oid voor te bouwen.quote:Op maandag 24 november 2008 20:36 schreef RemcoDelft het volgende:
Zoals al genoemd: Mollie! Gewoon een eigen account maken op je "eigen website" en via dat ding bellen.
Nee, servicenummer komen extra op je rekeningen. Dus dat gaat niet lukken.quote:Op woensdag 3 december 2008 00:32 schreef scaloni het volgende:
beltegoed cashen.. geldt dat ook voor een iPhone abbo, waarmee ik nooit bel.. ik heb ongelooflijk veel belminuten op dit momen.t
oja, ja, ging wat mis met abo's waardoor 't langer liep; uiteindelijk ca. 962,= beltegoed gecashed met 1,03 tegen de 1,30 euro beltikken; geen slechte deal als je bedenkt dat ik maar de helft betaald heb daarvoor en dus netto erop verdiend hebquote:Op donderdag 11 december 2008 16:23 schreef t-8one het volgende:
Zeg TS is het nog een beetje gelukt?
1,03? post maar eens snel waar dat wasquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:56 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
oja, ja, ging wat mis met abo's waardoor 't langer liep; uiteindelijk ca. 962,= beltegoed gecashed met 1,03 tegen de 1,30 euro beltikken; geen slechte deal als je bedenkt dat ik maar de helft betaald heb daarvoor en dus netto erop verdiend heb![]()
![]()
via molly geregelde dealeraccount; BTW krijg je ook uitbetaald als je een BTW nummer hebt.quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:53 schreef Hugo__Boss het volgende:
[..]
1,03? post maar eens snel waar dat was
Helaas zijn onze providers vergeten de sms diensten te blokkerenquote:Op dinsdag 25 november 2008 04:49 schreef Nord1n het volgende:
Hallo,
Heb een vraagje ik heb ongeveer 20simkaarten nieuw in verpakking met 10euro beltegoed elk had ze een keer voor 1euro per stuk gekocht en ze zijn niet gestolen gewoon eerlijke nummers die je kan gebruiken. Dus ik zou ook die simkaarten kunnen activeren en via www.beltegoedover.nl al me geld laten storten op me rekening dan maak ik ook nog een mooie winst. Maar mijn vraag is dus hoeveel kost zo een gesprek op die website? Er staat 1.30 per gesprek en daarbij komen nog kosten bij van je mobiele telefoon. Ik neem aan dat je niet langer dan een minuut aan de lijn bijft dus hoeveel gaat er ongeveer na een gesprek weg van je beltegoed? Ik denk 2euro dat is dus min de 1.30 en overige kosten.. klopt dit?
Groetjes
sms'jes kunnen tot meer dan een jaar later pas worden uitbetaald; check maar wat targetpay en mollie erover schrijven.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:16 schreef KrokoKrokoKo het volgende:
[..]
Helaas zijn onze providers vergeten de sms diensten te blokkerenKAn je niet bellen, probeer te smsen!
Mollie zegt: 14 weken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 02:56 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
sms'jes kunnen tot meer dan een jaar later pas worden uitbetaald; check maar wat targetpay en mollie erover schrijven.
Nee, ik begrijp niet hoeveel minuten ik nu kan cashen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:59 schreef Thunder0x het volgende:
kan je niet rekenen?
0quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:14 schreef thijsltc het volgende:
[..]
Nee, ik begrijp niet hoeveel minuten ik nu kan cashen.
Google indexeert Fok! toch om het uur?quote:Op maandag 12 januari 2009 00:27 schreef beltegoedover het volgende:
je zal ook nergens een negatieve ervaring over ons vinden op internet.
Ook als ze hun site spammen om er zelf beter van te worden?quote:Op maandag 12 januari 2009 00:36 schreef beltegoedover het volgende:
tja... moet ik daar nou op gaan reageren....
op de meeste fora zijn mensen wel blij als er een eigenaar langs komt waar wat vragen aan gesteld kunnen worden.
Hoeveel krijg ik voor 300 belminuten en 300 smsjes?quote:Op maandag 12 januari 2009 00:51 schreef beltegoedover het volgende:
als ik echt wilde spammen dan had ik hem tussen neus en lippen wel genoemd, terwijl ik me had aangemeld onder een andere naam, maargoed ik heb de linkjes er al afgehaald... wilde slechts behulpzaam zijn
bij welk netwerk zit je en wat is de naam van het abboquote:Op maandag 12 januari 2009 09:35 schreef thijsltc het volgende:
[..]
Hoeveel krijg ik voor 300 belminuten en 300 smsjes?
Telfort simonly abonnement.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:26 schreef beltegoedover het volgende:
[..]
bij welk netwerk zit je en wat is de naam van het abbo
bij telfort worden de kosten voor het bellen naar 090x nummers buiten je bundel afgerekend,quote:
Ben benieuwd, ben het aan het testen.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:59 schreef Thunder0x het volgende:
ga naar thoorn imo, snelle uitbetaling en van de 1.30 die je betaald krijg je er 85 cent voor terug.
En nee ik ben niet de eigenaar van die site, alleen een tevreden klant
Gisteren op de site aangegeven dat het bedrag uitbetaald mocht worden, nu al binnenquote:Op maandag 12 januari 2009 17:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ben benieuwd, ben het aan het testen.
Mollie werkt nog steedsquote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:30 schreef nachtdier3 het volgende:
Even een megakick!
Orange wordt t-mobile, dus ik moet mn btg gaan cashen. Iemand nog recente ervaringen met het cashen van beltegoed?
Bij orange / t-homo zelf?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:30 schreef nachtdier3 het volgende:
Even een megakick!
Orange wordt t-mobile, dus ik moet mn btg gaan cashen. Iemand nog recente ervaringen met het cashen van beltegoed?
Je kunt op de site zien wat je resterende tegoed is en wat de extra kosten zijn, en tot welk tijdstip van we welke dag dat is verwerkt. Als ik dat mag geloven was het gratis... ik vertrouw daar niet op.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:49 schreef RemcoDelft het volgende:
Kan je je resterende tegoed niet opvragen?
Ik zie zelfs dit staan:quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:25 schreef heiden6 het volgende:
https://www.t-mobile.nl/p(...)/prijslijst-flex.pdf
Hieruit haal ik nergens dat 09xx-nummers niet uit de bundel betaald worden, maar je weet het nooit met die telecombedrijven.
Verderop in document staan de prijzen, maar er staat nergens dat het apart wordt gerekend, en aangezien dit een product is waarbij 'alles uit dezelfde bundel gaat', vind ik dat je dan aan moet kunnen nemen dat het erin zit tenzij anders aangegeven. Maar goed, heb geen zin in gezeik of discussies met T-Mobile dus ik wacht wel even af.quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:59 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Ik zie zelfs dit staan:
Voor bellen in, naar en vanuit het buitenland en bellen naar betaalde servicenummers gelden andere tarieven en voorwaarden.
Er staat nergens wat die voorwaarden zijn, maar ik kan mijn voorstellen dat beltegoed cash nummers niet uit de bundel gaan.
Waar baseer je je op?quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:25 schreef Thunder0x het volgende:
Gaat gewoon uit je bundel. Maar vergeet de extra kosten voor het gebruik van je mobiele telefoon niet
Gebruikerservaring.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:19 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Waar baseer je je op?![]()
Dat wordt ingecalculeerd, maar is niet zo veel.
Dat wordt inderdaad zo gepresenteerd, maar vaak zitten er allerlei haken en ogen aan. Ik heb zelf bij T-Mobile gewerkt en daar wist niemand het toentertijd met zekerheid te zeggen. Daarnaast heb ik ook bij KPN gewerkt, waar toen KPN Mobiel werd verkocht als 'alles uit een bundel', en daar gold/geldt ook een uitzondering voor 09xx-nummers.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:27 schreef Hugo__Boss het volgende:
Gaat uit je bundel, dat is nou het hele idee van Flex...
Wat is het bedrag dat je per minuut krijgt?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:25 schreef TMoose het volgende:
Ik heb net een poging gedaan bij www.buy2gether.eu
Daar hoef je maar 1 keer te bellen, en zolang de verbinding in stand gehouden wordt blijf je cashen. Morgen eens kijken of het, zoals op de site vermeld staat, ook daadwerkelijk van mijn flex tegoed is afgegaan
Waarom logt mijn schoonzus zich niet uit op mijn PC? Bovenstaande reactie is dus van mij.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:35 schreef BabySis het volgende:
Ik kan bevestigen dat bij mij alles uit de bundel is gegaan (T-Mobile Flex-abonnement), heb zojuist mijn factuur binnen. Zowel de 0909-nummers als de 0900-nummers zijn uit de bundel gehaald. Ik heb nu nog 180 euro tegoed over, flink cashen dus.
300 is niks, zie mijn vorige actie:quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:41 schreef nachtdier3 het volgende:
Ik word een beetje moe van het bellen. Nog 300 telefoontjes te gaan, dankzij dat kut-Orange dat het btg niet meer laat behouden als je naar pp wilt
quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:56 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
oja, ja, ging wat mis met abo's waardoor 't langer liep; uiteindelijk ca. 962,= beltegoed gecashed met 1,03 tegen de 1,30 euro beltikken; geen slechte deal als je bedenkt dat ik maar de helft betaald heb daarvoor en dus netto erop verdiend heb![]()
![]()
de enige resterende vraag is dan dus of je meer of minder dan ik hebt weten terug te vangenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:09 schreef nachtdier3 het volgende:
Klopt inderdaad. Ik heb als reactie op mn vraag in dit topic een PM'tje van degene achter thoorn.nl gekregen met wat uitleg. Geld was trouwens binnen 1 dag gestort. Wat dat betreft is thoorn.nl makkelijk en betrouwbaar ook wel
Bedankt voor je aanbeveling. Ben je altijd zo'n spamhoer?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:08 schreef saffie09 het volgende:
Heb via die www.buy2gether.eu mijn T-Mobile flex beltegoed al een tijdje opgebeld en het handige is eigenlijk wel dat ik in 1 x bellen tot 26 euro krijg, hoe lang ik bel per keer bepaal ik daar ook zelf, het wordt bij elkaar opgeteld. De verbinding verbreekt uiteindelijk wel na 40 euro per keer. Hoefde me ook nergens te registreren, telefoonnummer mailen op de site na het bellen is al voldoende. Betalen uit binnen 15 dagen met Paypal en zijn toch wel de betere uitbetalingen daar en door Paypal behoorlijk anoniem, krijg ik daar achteraf ook geen ge***k mee. Ja bevalt goed'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:20 schreef Thoorn.nl het volgende:
Haha, het viel mij ook al op, hij had zich speciaal hiervoor geregistreerd.je naam, you have to be kidding, right?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sinds wanneer kun je überhaupt nog beltegoed via 0900 opbranden bij providers, behalve bij t-mobile flex? ik dacht dat dat allang niet meer kon omdat 0900 uitgesloten was van beltegoed bij veel bedrijven.Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
Kan dus jammer genoeg geen beltegoed cashen met een relax abonnementquote:# Voor het bellen naar servicenummers uit de reeks 0900, 0906, 0909 en nummerinformatiediensten beginnend met de cijfers 18 betaal je het tarief van het betreffende servicenummer (per minuut of per oproep, afhankelijk van de gekozen informatiedienst) plus het verkeerstarief van T-Mobile. Dit betreft een tarief buiten de bundel. Het verkeerstarief loopt door als je wordt doorverbonden door een nummerinformatiedienst beginnend met de cijfers 18.
Voor Relax -abonnementen bedraagt het verkeerstarief buiten de bundel ¤ 0,25 per minuut.p
Dat kan inderdaad, maar dan vervalt wel je opgebouwde tegoed.quote:Op maandag 7 september 2009 02:18 schreef Weekdier het volgende:
maar als het goed is, kun je je relax abonnement omzetten in een flex. ALthans, dat kon eerst wel.
quote:Op maandag 7 september 2009 11:27 schreef Weekdier het volgende:
Blijven die minuten bij zo;n relax abonnement dan ook staan?
quote:Op maandag 7 september 2009 08:38 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad, maar dan vervalt wel je opgebouwde tegoed.
Al uitbetaald gekregen?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:25 schreef TMoose het volgende:
Ik heb net een poging gedaan bij www.buy2gether.eu
Daar hoef je maar 1 keer te bellen, en zolang de verbinding in stand gehouden wordt blijf je cashen. Morgen eens kijken of het, zoals op de site vermeld staat, ook daadwerkelijk van mijn flex tegoed is afgegaan
10/14*100%=71,42% betalen van je beltegoed...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:11 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
Is dit nog interessant nu Telfort zo'n 40% extra opwaardeer tarief heeft? 10 euro opwaarderen --> 14 euro op je btg.
Ik zie dat er nu nog volop mensen mee bezig zijn, die zijn wellicht wat handiger met de bedragen/voorwaardes.
nee.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:17 schreef botterfly het volgende:
Weet iemand te vertellen hoe het zit met Vodafone? Gaat het daar uit de bundel?
Weet je dat zeker? Want op de website van Vodafone staat het niet duidelijk aangegeven. Of heb je er ervaring mee dat het bij Vodafone buiten de bundel valt?quote:
Rekening bekeken en 0900-nummers vallen volledig buiten de bundel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:35 schreef Thoorn.nl het volgende:
Bij Vodafone Prepaid valt het sowieso nog wel binnen de belbundel.
[..]
Weet je dat zeker? Want op de website van Vodafone staat het niet duidelijk aangegeven. Of heb je er ervaring mee dat het bij Vodafone buiten de bundel valt?
Overigens is het altijd zelf te testen door één keer naar een 0900-nummer te bellen, en dan te kijken of je extra kosten hebt gemaakt, of dat het gewoon van je bundel af is gegaan. Als de kosten van je bundel af zijn gegaan, vallen 0900-nummers dus wel gewoon binnen je belbundel.
Ook geen SMS uit de bundel bij Vodafone... en bij prepaid zijn de nummers ook erg vaak geblokkeerdquote:Op zondag 1 november 2009 15:53 schreef Thoorn.nl het volgende:
Dat is jammer inderdaad.
Wellicht dat cashen via SMS nog mogelijk is, aangezien ik bij enkele klanten hebt gehoord dat SMS wel binnen de bundel valt, en 0900-nummers niet. Echter schat ik de kans niet heel groot.
Hmm, vreemd, ik heb tot nu toe alleen goede ervaringen met de website, altijd binnen een werkdag uitbetaald gekregen en de site werkt perfect.quote:
ik heb nog nooit problemen gehadquote:Op zondag 17 januari 2010 15:06 schreef guest008 het volgende:
[..]
Thoorn.nl moet binnenkort voor de rechter verschijnen, dus het op FOK.nl plaatsen van verdere informatie is overbodig geworden.
Wij hebben u in ieder geval op de hoogte gesteld dat er met deze dienst 'iets' niet in orde is.
En je meldt je speciaal aan hiervoor? Misschien een jaloerse concurrent? En anders mag je best wat meer informatie geven.quote:
Via een PM wil ik je best wat meer info geven.quote:Op zondag 17 januari 2010 16:18 schreef nachtdier3 het volgende:
[..]
En je meldt je speciaal aan hiervoor? Misschien een jaloerse concurrent? En anders mag je best wat meer informatie geven.
Ik heb meermalen gebruik gemaakt van Thoorn.nl en kreeg toen keurig mijn geld uitbetaald. Binnen 1-2 dagen zelfs al, dus wat dat betreft heeft die snotneus (:D) zijn zaken keurig voor elkaar. De laatste keer is een paar maanden terug, dus ik weet niet hoe het nu allemaal in elkaar steekt natuurlijk.
Jonge ondernemens
PM me voor meer infoquote:Op zondag 17 januari 2010 15:43 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
ik heb nog nooit problemen gehad
Eigenlijk is dit heel dubieus van de provider, tenslotte zou dit risico volledig bij de provider moeten liggen, en niet bij derden, in dit geval Thoorn.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:52 schreef Thoorn.nl het volgende:
De provider heeft dan ook bepaald dat de klant pas uitbetaald kan worden zodra deze de telefoonrekening heeft betaald.
De kosten zijn voor SMSjes die jij ontvangt... Buiten je bundel.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:40 schreef beltweinig het volgende:
Ik lees de berichten over incasseren van beltegoed vandaag voor het eerst!
Heb een vraag aan Thoorn.nl
Ik heb een abonnement bij Simpel.nl 200 minuten voor 5 euro met 10 gratis sms-jes per maand.
Bellen naar 0900-nummer valt buiten de bundel. Dus cashen per sms is dan de aangewezen manier.
Kun je me uitleggen hoe het dan in zijn werk gaat?
Daarmee gaat het niet.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:40 schreef beltweinig het volgende:
Ik heb een abonnement bij Simpel.nl 200 minuten voor 5 euro met 10 gratis sms-jes per maand.
Bellen naar 0900-nummer valt buiten de bundel. Dus cashen per sms is dan de aangewezen manier.
Indien je een vraag direct aan Thoorn.nl hebt gericht, kan je beter contact opnemen via het contactformulier: http://www.thoorn.nl/contact/. Dan krijg je sneller antwoord.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:40 schreef beltweinig het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:11 schreef Thoorn.nl het volgende:
[..]
Een voorbeeld hiervan zijn bijvoorbeeld prepaid-kaarten en T-Mobile Flex, een abonnement dat nu niet meer afgesloten kan worden. Daar kon je dan per maand een vast bedrag aan beltegoed inkopen. 11 januari 2010 is dit abonnement afgeschaft, dus de laatste bellers van dit type abonnement zullen er tot maximaal 11 januari 2012 zijn.
Bellen naar 090xx-nummers bij een Relax abonnement vallen altijd buiten de bundel. Alleen bij een Flex abonnement niet.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:47 schreef Niesl het volgende:
Wellicht is er een nieuwe topic, maar deze heb ik dan niet gezien; is er een goed alternatief voor mensen met een T-Mobile Relax abonnement? Ik heb er nog 70 euro staan en dat wil ik graag cashen.
Ik ook niet, betaalde snel en netjes uit.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:43 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
ik heb nog nooit problemen gehad
Ook het sms'en werkt niet? Ik heb namelijk een Relax abonnement met 166 euro beltegoed... Dit wil ik graag cashen...quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:14 schreef fespo het volgende:
is er niet anders zou je rijk kunnen worden van goedkope sim only's
En wat wil je ermee gaan doen dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:49 schreef spiedermann het volgende:
mocht je nog van je beltegoed afmoeten, stuur me even een pm, of is het niet de bedoeling dat IK er aan verdien?
Ik heb een Relax abonnement, dus 0900-nummers vallen buiten mijn bundel. Dit is tevens zo bij de meeste andere abonnementen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:36 schreef Hi_flyer het volgende:
Andere optie: registreer je eigen 0900-nr voor een maand a ¤45, bel er je tegoed heen en je hebt zomaar een rendement van 90%......
Ik ben benieuwd hoe je aan dit rendement komt. Aan de 45 euro per maand te horen, vermoed ik dat je op deze website doelt. Daar staat aangegeven dat ze een uitbetaling hanteren van 97 cent excl. BTW van de 1,30 euro. Dat is ongeveer 75%. Echter is dat niet alles, want daaronder staat nog een tabel "Verkeerskosten nummerhouder", die de nummerhouder moet betalen als er naar het nummer toe gebeld wordt. Een starttik van 2,5 cent + per minuut 6 cent = 8,5 cent. Dat van de uitbetaling van 97 cent afgehaald, komt het uit op een resterende uitbetaling van 88,5 cent. Dat is een rendement van 68%. Dan nog de providerkosten meegerekend van ongeveer 10 cent per minuut (afhankelijk van het abonnement) resteert er nog een rendement van 60%. Overigens betaal je bij de hierboven aangegeven website nog 120 euro aansluitkosten.quote:Andere optie: registreer je eigen 0900-nr voor een maand a ¤45, bel er je tegoed heen en je hebt zomaar een rendement van 90%......
Bij sommige relax abo's vallen zelfs de 0800 nummers buiten de bundel!quote:Op zondag 20 maart 2011 18:03 schreef annelore91 het volgende:
[..]
Ik heb een Relax abonnement, dus 0900-nummers vallen buiten mijn bundel. Dit is tevens zo bij de meeste andere abonnementen.
Joh gek he, 0800 nummers zijn gratis.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:20 schreef botterfly het volgende:
[..]
Bij sommige relax abo's vallen zelfs de 0800 nummers buiten de bundel!
Ja idd, stom! NIet alleen 088 maar ook 085 en 084 vallen buiten de bundel en moet je bovenop je bundel betalen!quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:21 schreef Chinless het volgende:
[..]
Joh gek he, 0800 nummers zijn gratis.
Maar 088 nummers (voice over IP nummers) zijn inderdaad ook uitgesloten van de bundel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |