quote:Op maandag 7 september 2009 11:27 schreef Weekdier het volgende:
Blijven die minuten bij zo;n relax abonnement dan ook staan?
quote:Op maandag 7 september 2009 08:38 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad, maar dan vervalt wel je opgebouwde tegoed.
Al uitbetaald gekregen?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:25 schreef TMoose het volgende:
Ik heb net een poging gedaan bij www.buy2gether.eu
Daar hoef je maar 1 keer te bellen, en zolang de verbinding in stand gehouden wordt blijf je cashen. Morgen eens kijken of het, zoals op de site vermeld staat, ook daadwerkelijk van mijn flex tegoed is afgegaan
10/14*100%=71,42% betalen van je beltegoed...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:11 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
Is dit nog interessant nu Telfort zo'n 40% extra opwaardeer tarief heeft? 10 euro opwaarderen --> 14 euro op je btg.
Ik zie dat er nu nog volop mensen mee bezig zijn, die zijn wellicht wat handiger met de bedragen/voorwaardes.
nee.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:17 schreef botterfly het volgende:
Weet iemand te vertellen hoe het zit met Vodafone? Gaat het daar uit de bundel?
Weet je dat zeker? Want op de website van Vodafone staat het niet duidelijk aangegeven. Of heb je er ervaring mee dat het bij Vodafone buiten de bundel valt?quote:
Rekening bekeken en 0900-nummers vallen volledig buiten de bundel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:35 schreef Thoorn.nl het volgende:
Bij Vodafone Prepaid valt het sowieso nog wel binnen de belbundel.
[..]
Weet je dat zeker? Want op de website van Vodafone staat het niet duidelijk aangegeven. Of heb je er ervaring mee dat het bij Vodafone buiten de bundel valt?
Overigens is het altijd zelf te testen door één keer naar een 0900-nummer te bellen, en dan te kijken of je extra kosten hebt gemaakt, of dat het gewoon van je bundel af is gegaan. Als de kosten van je bundel af zijn gegaan, vallen 0900-nummers dus wel gewoon binnen je belbundel.
Ook geen SMS uit de bundel bij Vodafone... en bij prepaid zijn de nummers ook erg vaak geblokkeerdquote:Op zondag 1 november 2009 15:53 schreef Thoorn.nl het volgende:
Dat is jammer inderdaad.
Wellicht dat cashen via SMS nog mogelijk is, aangezien ik bij enkele klanten hebt gehoord dat SMS wel binnen de bundel valt, en 0900-nummers niet. Echter schat ik de kans niet heel groot.
Hmm, vreemd, ik heb tot nu toe alleen goede ervaringen met de website, altijd binnen een werkdag uitbetaald gekregen en de site werkt perfect.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |