abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41506741
Bestaat er een site/service die het mogelijk maakt tegen een geringe percentage je beltegoed uit te betalen ?? Ik heb een beltegoed gespaard van 300 euro en gezien ik terug wil stappen naar een prepaid wil ik op een of andere manier het geld weer terug zien te krijgen.
pi_41506753
Eh ben bang van niet, maar ben wel benieuwd eigenlijk!
Trots van het Noorden!
pi_41506937
Ik ben ook benieuwd, een kennis van mij heeft nog 2x een simkaart met ruim 350 euro.
Dus eigenlijk TVP
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  dinsdag 5 september 2006 @ 09:01:41 #4
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_41507044
Afaik bestaat het idd wel, maar ik zou zo niet weten waar precies.. je belt dan een duur servicenummer en een deel van het geld krijg je terug. Providers zijn er trouwens heel erg niet blij mee, maar dat is iets anders.
Vampire Romance O+
pi_41507126
ook tvpt
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_41507135
er is toch een nummer die bel je dan en dan krijg je het geld op je bankrekening??
pi_41507136
hehe .. http://www.google.nl/search?hl=nl&q=beltegoed+uitbetalen&meta= ,

samenvatting met BTW-nummer kan je ¤ 1,00 van ¤ 1,30 terugkrijgen , particulieren krijgen geen btw en krijgen ¤0,84 van ¤ 1,30
pi_41507711
ik vind 84 cent van 1,30 wel een behoorlijke afschrijving. En als je nu met die betaal spelletjes gaat meedoen op internet en daar je saldo per sms omhoog knalt en dan laat uitbetalen ?? Of trappen die er niet in ??
pi_41507755
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 08:41 schreef Mister.Ed het volgende:
Bestaat er een site/service die het mogelijk maakt tegen een geringe percentage je beltegoed uit te betalen ?? Ik heb een beltegoed gespaard van 300 euro en gezien ik terug wil stappen naar een prepaid wil ik op een of andere manier het geld weer terug zien te krijgen.
je hebt wel internet winkels waar je via je gsm kan betalen

Heel handig voor mij, want per 10euro herladen krijg ik 300 gratis smsjes
** Uw tekst hier voor slechts 5 euro per maand **
pi_41508179
ja kreeg net al de tip door dat ik bij de frs met m'n mobiel kon betalen. Moet ik alleen een account ofzo aanmaken. Wordt het dus tijd om eens te kijken welke dvd's ik nog op mijn verlanglijstje heb staan.

Het uitbetalen in cash is zo te zien een 'no done' bij Orange (mijn provider). Die schijnt dus al een lading aan nummers geblokkeerd te hebben voor hun klanten. (vraag me af of dat wel rechtsgeldig is).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')