ik heb nog nooit problemen gehadquote:Op zondag 17 januari 2010 15:06 schreef guest008 het volgende:
[..]
Thoorn.nl moet binnenkort voor de rechter verschijnen, dus het op FOK.nl plaatsen van verdere informatie is overbodig geworden.
Wij hebben u in ieder geval op de hoogte gesteld dat er met deze dienst 'iets' niet in orde is.
En je meldt je speciaal aan hiervoor? Misschien een jaloerse concurrent? En anders mag je best wat meer informatie geven.quote:
Via een PM wil ik je best wat meer info geven.quote:Op zondag 17 januari 2010 16:18 schreef nachtdier3 het volgende:
[..]
En je meldt je speciaal aan hiervoor? Misschien een jaloerse concurrent? En anders mag je best wat meer informatie geven.
Ik heb meermalen gebruik gemaakt van Thoorn.nl en kreeg toen keurig mijn geld uitbetaald. Binnen 1-2 dagen zelfs al, dus wat dat betreft heeft die snotneus (:D) zijn zaken keurig voor elkaar. De laatste keer is een paar maanden terug, dus ik weet niet hoe het nu allemaal in elkaar steekt natuurlijk.
Jonge ondernemens
PM me voor meer infoquote:Op zondag 17 januari 2010 15:43 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
ik heb nog nooit problemen gehad
Eigenlijk is dit heel dubieus van de provider, tenslotte zou dit risico volledig bij de provider moeten liggen, en niet bij derden, in dit geval Thoorn.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:52 schreef Thoorn.nl het volgende:
De provider heeft dan ook bepaald dat de klant pas uitbetaald kan worden zodra deze de telefoonrekening heeft betaald.
De kosten zijn voor SMSjes die jij ontvangt... Buiten je bundel.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:40 schreef beltweinig het volgende:
Ik lees de berichten over incasseren van beltegoed vandaag voor het eerst!
Heb een vraag aan Thoorn.nl
Ik heb een abonnement bij Simpel.nl 200 minuten voor 5 euro met 10 gratis sms-jes per maand.
Bellen naar 0900-nummer valt buiten de bundel. Dus cashen per sms is dan de aangewezen manier.
Kun je me uitleggen hoe het dan in zijn werk gaat?
Daarmee gaat het niet.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:40 schreef beltweinig het volgende:
Ik heb een abonnement bij Simpel.nl 200 minuten voor 5 euro met 10 gratis sms-jes per maand.
Bellen naar 0900-nummer valt buiten de bundel. Dus cashen per sms is dan de aangewezen manier.
Indien je een vraag direct aan Thoorn.nl hebt gericht, kan je beter contact opnemen via het contactformulier: http://www.thoorn.nl/contact/. Dan krijg je sneller antwoord.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:40 schreef beltweinig het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:11 schreef Thoorn.nl het volgende:
[..]
Een voorbeeld hiervan zijn bijvoorbeeld prepaid-kaarten en T-Mobile Flex, een abonnement dat nu niet meer afgesloten kan worden. Daar kon je dan per maand een vast bedrag aan beltegoed inkopen. 11 januari 2010 is dit abonnement afgeschaft, dus de laatste bellers van dit type abonnement zullen er tot maximaal 11 januari 2012 zijn.
Bellen naar 090xx-nummers bij een Relax abonnement vallen altijd buiten de bundel. Alleen bij een Flex abonnement niet.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:47 schreef Niesl het volgende:
Wellicht is er een nieuwe topic, maar deze heb ik dan niet gezien; is er een goed alternatief voor mensen met een T-Mobile Relax abonnement? Ik heb er nog 70 euro staan en dat wil ik graag cashen.
Ik ook niet, betaalde snel en netjes uit.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:43 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
ik heb nog nooit problemen gehad
Ook het sms'en werkt niet? Ik heb namelijk een Relax abonnement met 166 euro beltegoed... Dit wil ik graag cashen...quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:14 schreef fespo het volgende:
is er niet anders zou je rijk kunnen worden van goedkope sim only's
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |