abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76923838
Even voor de goede orde:

Beide partijen vechten het maar per PM uit of hoe jullie dan ook contact hebben. FOK! is er in elk geval niet de plaats voor.

Verder ben ik niet onder de indruk van dreigementen met rechtzaken en wat dan ook. (wat mij per PM bereikt )

Verder berichten hierover worden verwijderd en genote.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_76924475
edit + note

[ Bericht 97% gewijzigd door Five_Horizons op 17-01-2010 15:53:38 ]
  zondag 17 januari 2010 @ 15:43:09 #153
251588 JuiceJuice
What the fuck is this shit?
pi_76926145
quote:
Op zondag 17 januari 2010 15:06 schreef guest008 het volgende:

[..]

Thoorn.nl moet binnenkort voor de rechter verschijnen, dus het op FOK.nl plaatsen van verdere informatie is overbodig geworden.
Wij hebben u in ieder geval op de hoogte gesteld dat er met deze dienst 'iets' niet in orde is.
ik heb nog nooit problemen gehad
  zondag 17 januari 2010 @ 16:18:59 #154
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_76927581
quote:
Op zondag 17 januari 2010 15:06 schreef guest008 het volgende:
edit + note
En je meldt je speciaal aan hiervoor? Misschien een jaloerse concurrent? En anders mag je best wat meer informatie geven.

Ik heb meermalen gebruik gemaakt van Thoorn.nl en kreeg toen keurig mijn geld uitbetaald. Binnen 1-2 dagen zelfs al, dus wat dat betreft heeft die snotneus (:D) zijn zaken keurig voor elkaar. De laatste keer is een paar maanden terug, dus ik weet niet hoe het nu allemaal in elkaar steekt natuurlijk.

Jonge ondernemens
Hebben jullie me een beetje gemist?
pi_76927749
quote:
Op zondag 17 januari 2010 16:18 schreef nachtdier3 het volgende:

[..]

En je meldt je speciaal aan hiervoor? Misschien een jaloerse concurrent? En anders mag je best wat meer informatie geven.

Ik heb meermalen gebruik gemaakt van Thoorn.nl en kreeg toen keurig mijn geld uitbetaald. Binnen 1-2 dagen zelfs al, dus wat dat betreft heeft die snotneus (:D) zijn zaken keurig voor elkaar. De laatste keer is een paar maanden terug, dus ik weet niet hoe het nu allemaal in elkaar steekt natuurlijk.

Jonge ondernemens
Via een PM wil ik je best wat meer info geven.
Van (bevriende?) moderator mocht ik niks openbaren via het forum
pi_76927774
quote:
Op zondag 17 januari 2010 15:43 schreef JuiceJuice het volgende:

[..]

ik heb nog nooit problemen gehad
PM me voor meer info
  zondag 17 januari 2010 @ 16:34:06 #157
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_76928206
pm verstuurd. Ben benieuwd wat er mis is want mijn ervaringen waren zoals gezegd altijd positief.
Hebben jullie me een beetje gemist?
pi_77952762
Even voor de goede orde, omdat er toch veel vragen over komen:

Bovenstaand persoon heeft met een abonnement dat net in gebruik was voor een groot bedrag naar onze betaallijn gebeld, en heeft tot op heden de bijbehorende telefoonrekening niet betaald. De klant heeft dus een grote betalingsachterstand bij de provider.

De provider heeft dan ook bepaald dat de klant pas uitbetaald kan worden zodra deze de telefoonrekening heeft betaald.

Als betrokkene eerst netjes zijn telefoonrekening betaalt dan volgt de uitbetaling vanzelf.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 14:59:42 #159
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_77954462
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:52 schreef Thoorn.nl het volgende:
De provider heeft dan ook bepaald dat de klant pas uitbetaald kan worden zodra deze de telefoonrekening heeft betaald.
Eigenlijk is dit heel dubieus van de provider, tenslotte zou dit risico volledig bij de provider moeten liggen, en niet bij derden, in dit geval Thoorn.
censuur :O
  zaterdag 13 februari 2010 @ 17:10:19 #160
78918 SeLang
Black swans matter
pi_77958288
Ik doe nu al bijna 3 jaar met hetzelfde prepaid beltegoed van £15
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_78613587
Ik heb alleen positieve ervaringen met Thoorn.nl.

Reageert altijd direkt op emails en de service is echt uitstekend.
Uitbetaling is ook snel en goed.
who cares :-)
pi_82829416
Ik lees de berichten over incasseren van beltegoed vandaag voor het eerst!
Heb een vraag aan Thoorn.nl
Ik heb een abonnement bij Simpel.nl 200 minuten voor 5 euro met 10 gratis sms-jes per maand.
Bellen naar 0900-nummer valt buiten de bundel. Dus cashen per sms is dan de aangewezen manier.
Kun je me uitleggen hoe het dan in zijn werk gaat?
  dinsdag 15 juni 2010 @ 13:05:39 #163
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_82830579
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 12:40 schreef beltweinig het volgende:
Ik lees de berichten over incasseren van beltegoed vandaag voor het eerst!
Heb een vraag aan Thoorn.nl
Ik heb een abonnement bij Simpel.nl 200 minuten voor 5 euro met 10 gratis sms-jes per maand.
Bellen naar 0900-nummer valt buiten de bundel. Dus cashen per sms is dan de aangewezen manier.
Kun je me uitleggen hoe het dan in zijn werk gaat?
De kosten zijn voor SMSjes die jij ontvangt... Buiten je bundel.
censuur :O
pi_82856544
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 12:40 schreef beltweinig het volgende:
Ik lees de berichten over incasseren van beltegoed vandaag voor het eerst!
Heb een vraag aan Thoorn.nl
Ik heb een abonnement bij Simpel.nl 200 minuten voor 5 euro met 10 gratis sms-jes per maand.
Bellen naar 0900-nummer valt buiten de bundel. Dus cashen per sms is dan de aangewezen manier.
Kun je me uitleggen hoe het dan in zijn werk gaat?
Daarmee gaat het niet.
pi_82857205
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 12:40 schreef beltweinig het volgende:
Ik lees de berichten over incasseren van beltegoed vandaag voor het eerst!
Heb een vraag aan Thoorn.nl
Ik heb een abonnement bij Simpel.nl 200 minuten voor 5 euro met 10 gratis sms-jes per maand.
Bellen naar 0900-nummer valt buiten de bundel. Dus cashen per sms is dan de aangewezen manier.
Kun je me uitleggen hoe het dan in zijn werk gaat?
Indien je een vraag direct aan Thoorn.nl hebt gericht, kan je beter contact opnemen via het contactformulier: http://www.thoorn.nl/contact/. Dan krijg je sneller antwoord.

Rekent je abonnement met belminuten i.p.v. beltegoed, dan vallen de kosten altijd buiten de bundel, en is het beltegoed cashen niet mogelijk. Bij jou is dit dus het geval; de provider rekent met belminuten en hoeveelheid SMSjes. Beltegoed cashen kan alleen als de provider ook echt adverteert met "zoveel beltegoed per maand". Een voorbeeld hiervan zijn bijvoorbeeld prepaid-kaarten en T-Mobile Flex, een abonnement dat nu niet meer afgesloten kan worden. Daar kon je dan per maand een vast bedrag aan beltegoed inkopen. 11 januari 2010 is dit abonnement afgeschaft, dus de laatste bellers van dit type abonnement zullen er tot maximaal 11 januari 2012 zijn.

De meeste providers rekenen dan ook met belminuten, omdat ze zo op een makkelijke manier het beltegoed cashen tegen kunnen gaan.
pi_82867450
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 22:11 schreef Thoorn.nl het volgende:

[..]
Een voorbeeld hiervan zijn bijvoorbeeld prepaid-kaarten en T-Mobile Flex, een abonnement dat nu niet meer afgesloten kan worden. Daar kon je dan per maand een vast bedrag aan beltegoed inkopen. 11 januari 2010 is dit abonnement afgeschaft, dus de laatste bellers van dit type abonnement zullen er tot maximaal 11 januari 2012 zijn.

Er blijven T-mobile Flex gebruikers net zolang totdat zij een ander abonnement kiezen. Mijn Flex (2-jr) liep afgelopen april af en loopt nu nog steeds gewoon door, totdat ik ooit een keuze voor een ander abonnement ga maken. Ik heb in mei nog beltegoed laten uitbetalen (ja, ja via Thoorn.nl ).
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
pi_83883082
Alle betaallijnen zijn geblokkeerd bij Thoorn.nl

Misschien dat de SMS-lijnen nog werken, maar daar vind ik de uitbetaling te weinig. Ik heb trouwens even een berekening gemaakt van Thoorn.nl wat het meeste opbrengt:

Bellen per gesprek: rendement
Alternatief 1 60,14%
Alternatief 2 58,04%
Alternatief 3 57,81%

Bellen per minuut:
Alternatief 1 48,39%
Alternatief 2 45,16%

Via SMS'en 38,67%

Mijn vraag is.... zijn er nog andere alternatieven?

Edit: Disclaimer. Ik ben uitgegaan van een Flex 30 abonnement, waarbij je 0,13 per minuut betaalt. Een gesprek korter dan een minuut wordt toch berekend als een minuut.
pi_83965417
Het blijkt dat andere T-Mobile Flex klanten nog wel naar de betaalnummers kunnen bellen.

Het ziet er dus naar uit dat T-Mobile per individuele klant 0900-nummers blokkeert (dat doen ze soms als bijvoorbeeld iemand er veelvuldig naartoe belt). Dat verklaart waarom alle betaalnummers zijn geblokkeerd, ook andere 0900-nummers zullen waarschijnlijk niet te bellen zijn.

Het schijnt klanten gelukt te zijn na contact met de klantenservice de blokkade opgeheft te kunnen krijgen.

Als het niet lukt om de 0900-nummerblokkade opgeheft te krijgen, is cashen via SMS het enige alternatief.

Een aantal T-Mobile Flex klanten meldden dat T-Mobile bij een 0900-nummer van 1,30 euro per gesprek slechts 5 cent providerkosten in rekening bracht (en dus niet de volledige eerste minuut). Ik kan echter niet bevestigen of dit voor elke klant geldt, maar dat zou het cashen wat voordeliger maken.

[ Bericht 15% gewijzigd door Sjeen op 13-07-2010 22:32:11 ]
pi_83995898
Bedankt voor je uitstekende reactie. Ik weet niet of het zo handig is als ik naar de klantenservice bel om te vragen of ze de blokkering willen opheffen. Ik heb inderdaad meerdere abonnementen volledig weggecashed, dus ik snap wel dat ze dat niet leuk vinden.

Van de andere kant, het stond in het contract dat betaalnummers uit de bundel gingen, dus ik heb er eigenlijk gewoon recht op!
pi_84023240
Het is altijd de moeite waard om het te proberen. Wellicht zullen ze er wel wat vragen over stellen, maar zoals je zelf al zegt, heb je gewoon het recht erop om betaalnummers te kunnen bellen.
pi_87209270
Ik heb nog eens geprobeerd om de blokkering op te heffen. Dat gaat schijnbaar niet, omdat in de algemene voorwaarden staat dat Tmobile het recht heeft om bepaalde servicenummers te blokkeren.

Dat wordt dus cashen per SMS denk ik!
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 01:38:38 #172
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_88092732
wel interessant nog steeds...
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_93883710
Wellicht is er een nieuwe topic, maar deze heb ik dan niet gezien; is er een goed alternatief voor mensen met een T-Mobile Relax abonnement? Ik heb er nog 70 euro staan en dat wil ik graag cashen.
  woensdag 9 maart 2011 @ 23:38:44 #174
289399 pleinsud
two-star town
pi_93886511
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:47 schreef Niesl het volgende:
Wellicht is er een nieuwe topic, maar deze heb ik dan niet gezien; is er een goed alternatief voor mensen met een T-Mobile Relax abonnement? Ik heb er nog 70 euro staan en dat wil ik graag cashen.
Bellen naar 090xx-nummers bij een Relax abonnement vallen altijd buiten de bundel. Alleen bij een Flex abonnement niet.
pi_93888921
Klopt, vandaar ook dat ik op zoek ben naar een alternatief...
pi_93890272
is er niet anders zou je rijk kunnen worden van goedkope sim only's :P
  donderdag 10 maart 2011 @ 01:51:18 #177
225239 AapjeAapje
ik maak kuttopics.
pi_93891214
Kan dit met een Vodafone Bel+SMS+Web abonnement? Ik vind in de tarievendinges wel dat SMS'jes naar shortcodes buiten je bundel vallen, maar over 0909 lees ik behalve "zoveel cent voor vodafone + service nummer tarief" niks terug.

[ Bericht 65% gewijzigd door AapjeAapje op 10-03-2011 01:57:14 ]
h
pi_93898291
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2010 15:43 schreef JuiceJuice het volgende:

[..]

ik heb nog nooit problemen gehad
Ik ook niet, betaalde snel en netjes uit.
pi_94288565
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:14 schreef fespo het volgende:
is er niet anders zou je rijk kunnen worden van goedkope sim only's :P
Ook het sms'en werkt niet? Ik heb namelijk een Relax abonnement met 166 euro beltegoed... Dit wil ik graag cashen...
pi_94304826
mocht je nog van je beltegoed afmoeten, stuur me even een pm, of is het niet de bedoeling dat IK er aan verdien? >:O
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')