hij draait gewoon op de achtergrond mee...het is niet zo dat ik de hele dag naar het schermpje aan het staren benquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:19 schreef Bartleunen het volgende:
Kijk je daar zo de heledag naar? Kun je niet beter een goede film kijken?
Misschien kun je ze er nog inzettenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:21 schreef Schunckelstar het volgende:
ik zie trouwens dat de laatste 5 topics er niet bij staan in de OP
hij is echt prachtigquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:24 schreef methan het volgende:
[..]
visadelaar ?????
wat een beauty schunck!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2 weken terug ben ik op vakantie geweest in africa. Ik heb daar toch iets vreemds meegemaakt. Ik heb het toen opgenomen en HIER geupload! Wel even het geluid aanzetten he!quote:
die olifanten komen ook steeds vaker langsquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:19 schreef methan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
er waren er 3quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:37 schreef methan het volgende:
hoi Schunkelstar !
De zwijntjes zijn er zie ik.
Mooie plaatjes !!!
yepquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:47 schreef methan het volgende:
Voetbal aan het kijken ook?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:06 schreef senesta het volgende:
Ik heb het topic even in het fauna filter gezet
iddquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:29 schreef methan het volgende:![]()
![]()
![]()
Zag je dat, hij mist de toppen van zijn horentjes!!!!
[ afbeelding ]
Als je goed ziet,heeft het een kuife, en dan is het de "go away bird""quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:52 schreef Schunckelstar het volgende:
een duif,zo te zien![]()
[ afbeelding ]
weet wat geleerdquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:45 schreef methan het volgende:
[..]
Als je goed ziet,heeft het een kuife, en dan is het de "go away bird""
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:49 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
nou ja,dat lijkt toch wel een beetje op een duif
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:40 schreef Schunckelstar het volgende:
goeiemorgen![]()
hij zit er weer,de go away bird
[ afbeelding ]
ik zag het,maar wel jammer dat net bij de huldiging de verbinding weg vielquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:40 schreef methan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
en we hebben de eerste os medaille ( brons welswaar ) binnen
quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:24 schreef methan het volgende:
hallo!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wat heb ik een mooie vogel gemist zeg!
inderdaad moeilijk te zienquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:53 schreef Schunckelstar het volgende:
iets staat er te drinken,moeilijk te zien wat het is![]()
[ afbeelding ]
Ga naar www.africam.com en dan klikken op nkhoro panquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:20 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Welcome to Africam's pop up player.
This function is only available to Africam members.
Hoi Dutch_Nelsonquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:20 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Welcome to Africam's pop up player.
This function is only available to Africam members.
tofquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:47 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die is echt klein, hoe oud zou die zijn?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:20 schreef Schunckelstar het volgende:
de nijlpaard is terug,en hij heeft een kleintje bij![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hoor nu alleen de wind blazen . Waait daar blijkbaar behoorlijk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:56 schreef Schunckelstar het volgende:
wat een geluiden nou![]()
echt niet gezond meer
ja,het is erg rustig de laatste tijdquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:30 schreef methan het volgende:
Het beeld van vanavond tot nu toe
[ afbeelding ]
zouden de dieren ook naar de os spelen kijken?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:55 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ja,het is erg rustig de laatste tijd
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:57 schreef methan het volgende:
[..]
zouden de dieren ook naar de os spelen kijken?
beter laat dan nooitquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:24 schreef MissJ het volgende:
Ik ontdek net pas deze cam!
Wat geweldig zeg![]()
Heb me gelijk geregistreerd en ben nu aan het kijken, maar tis stil aan het watertje
een mooie !!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:15 schreef Schunckelstar het volgende:
effe door de knietjes![]()
[ afbeelding ]
Ja, vond ik ookquote:
Geweldig!quote:
Ligt niet aan jou, heb ook geen geluid !!!!!!!!!quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Geweldig!
Ligt het trouwens aan mij, of zit er echt geen geluid onder
http://dgk.servehttp.com/video/Africam%20-%20Nkorho%20Pan.asx
Het is de enige fatsoenlijke link die ik nog heb, met dank aan HiDiHo en zijn trouwe server.quote:Op zaterdag 6 september 2008 14:23 schreef methan het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou, heb ook geen geluid !!!!!!!!!
Elephant Plains dus nog wel... nou dan zal het wel goed komen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:56 schreef HiDiHo het volgende:
Tja? Die andere cam heeft nog wel geluid. Misschien zijn ze ermee bezig want je moet nu ook(normaal gesproken) inloggen op hun site.
hoiquote:Op donderdag 11 september 2008 21:18 schreef methan het volgende:
hallo Schunckel
Ben ook al een tijdje aan het kijken nu, wel heeeeeeeel rustig.
Disana mooie pic's !!!!!!!!!!!
Gebroken nek?quote:
het is weer aardig druk geweest zie ikquote:Op maandag 3 november 2008 16:26 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, een kikker !!!!!!!!!!!!!!!!! Een raucous kikkerquote:Op zondag 9 november 2008 14:53 schreef -CRASH- het volgende:
Kikker !?!
tijd om dit topic uit zijn winterslaap te halenquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:36 schreef Schunckelstar het volgende:
tijd om dit topic uit zijn winterslaap te halen![]()
[ afbeelding ]
alles is mooi groen nou, en ik heb er nog niet eerder zoveel vogels horen kwetteren
mooi beest hequote:Op maandag 29 december 2008 11:58 schreef methan het volgende:
Mooie shot van de gecko schunk!!!!!!!!!!
lampen van auto's waarschijnlijk, die rijden regelmatig voorbij in de achtergrondquote:Op zondag 4 januari 2009 23:03 schreef Franneh het volgende:
Grappig! Heb de africam in mijn favo's gezet :p)
Ik zie als het donker is op de cam, steeds lichtstralen oid. Weet iemand wat dat is? Of gewoon vertraging van de cam als er een spierwitte vogel voorbij vliegt ofzo?
Heb zelf nog geen dier gezien, wel 2 vogels die er elke keer zitten als ik kijk.
er zitten ook vuurvliegjes, of het dat is weet ik niet..heb hem nou niet aanstaanquote:Op zondag 4 januari 2009 23:21 schreef Franneh het volgende:
Dat zou een deel wel verklaren idd :p, maar sommige schieten in 1 rechte lijn met een duidelijke witte stip omhoog:?
ik denk vliegjesquote:Op maandag 5 januari 2009 02:49 schreef Franneh het volgende:
[ afbeelding ]
Bij het wazige rode pijltje.. het zoeft voorbij.. hoog, laag.. zie het steeds. 8) Ik vind het wel grappig. ;p
Ik denk niet dat dat hier een goed idee is. En zo erg is het ook niet om Africam op te startenquote:Op zondag 11 januari 2009 09:08 schreef Schunckelstar het volgende:
ik zag in het gaza live webcam topic, dat ze de stream in de openingspost hebben gezet...
is dat geen goed idee om dat bij deze reeks ook te doen?
ik vind het beeld zo wazig, lijkt wel alsof ie niet goed focussed of zo... nu nog steedsquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:32 schreef venomsnake het volgende:
Mooi screenshot.
topic is alleen een beetje dood helaasquote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:10 schreef venomsnake het volgende:
Mooie screenshots, Schunckel.
hoi!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:55 schreef methan het volgende:
Hallo goeie morgen !!!!!
lang niet meer geweest hier
[ afbeelding ]
das ook sterk, zo word er dagen niet gepost, en zo plaats jij een screenshot die ik net van plan was hier neer te zettenquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:17 schreef methan het volgende:![]()
Er is weinig te doen deze morgen .
Eengroep grazende impala's
[ afbeelding ]
yup, hier doet ie het ook weerquote:Op zondag 3 mei 2009 21:40 schreef methan het volgende:
Hi schunkel . Had ik ook vanmorgen .Nu is alles weer ok !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |