lampen van auto's waarschijnlijk, die rijden regelmatig voorbij in de achtergrondquote:Op zondag 4 januari 2009 23:03 schreef Franneh het volgende:
Grappig! Heb de africam in mijn favo's gezet :p)
Ik zie als het donker is op de cam, steeds lichtstralen oid. Weet iemand wat dat is? Of gewoon vertraging van de cam als er een spierwitte vogel voorbij vliegt ofzo?
Heb zelf nog geen dier gezien, wel 2 vogels die er elke keer zitten als ik kijk.
er zitten ook vuurvliegjes, of het dat is weet ik niet..heb hem nou niet aanstaanquote:Op zondag 4 januari 2009 23:21 schreef Franneh het volgende:
Dat zou een deel wel verklaren idd :p, maar sommige schieten in 1 rechte lijn met een duidelijke witte stip omhoog:?
ik denk vliegjesquote:Op maandag 5 januari 2009 02:49 schreef Franneh het volgende:
[ afbeelding ]
Bij het wazige rode pijltje.. het zoeft voorbij.. hoog, laag.. zie het steeds. 8) Ik vind het wel grappig. ;p
Ik denk niet dat dat hier een goed idee is. En zo erg is het ook niet om Africam op te startenquote:Op zondag 11 januari 2009 09:08 schreef Schunckelstar het volgende:
ik zag in het gaza live webcam topic, dat ze de stream in de openingspost hebben gezet...
is dat geen goed idee om dat bij deze reeks ook te doen?
ik vind het beeld zo wazig, lijkt wel alsof ie niet goed focussed of zo... nu nog steedsquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:32 schreef venomsnake het volgende:
Mooi screenshot.
topic is alleen een beetje dood helaasquote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:10 schreef venomsnake het volgende:
Mooie screenshots, Schunckel.
hoi!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:55 schreef methan het volgende:
Hallo goeie morgen !!!!!
lang niet meer geweest hier
[ afbeelding ]
das ook sterk, zo word er dagen niet gepost, en zo plaats jij een screenshot die ik net van plan was hier neer te zettenquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:17 schreef methan het volgende:![]()
Er is weinig te doen deze morgen .
Eengroep grazende impala's
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |