hoor nu alleen de wind blazen . Waait daar blijkbaar behoorlijk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:56 schreef Schunckelstar het volgende:
wat een geluiden nou![]()
echt niet gezond meer
ja,het is erg rustig de laatste tijdquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:30 schreef methan het volgende:
Het beeld van vanavond tot nu toe
[ afbeelding ]
zouden de dieren ook naar de os spelen kijken?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:55 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ja,het is erg rustig de laatste tijd
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:57 schreef methan het volgende:
[..]
zouden de dieren ook naar de os spelen kijken?
beter laat dan nooitquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:24 schreef MissJ het volgende:
Ik ontdek net pas deze cam!
Wat geweldig zeg![]()
Heb me gelijk geregistreerd en ben nu aan het kijken, maar tis stil aan het watertje
een mooie !!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:15 schreef Schunckelstar het volgende:
effe door de knietjes![]()
[ afbeelding ]
Ja, vond ik ookquote:
Geweldig!quote:
Ligt niet aan jou, heb ook geen geluid !!!!!!!!!quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Geweldig!
Ligt het trouwens aan mij, of zit er echt geen geluid onder
http://dgk.servehttp.com/video/Africam%20-%20Nkorho%20Pan.asx
Het is de enige fatsoenlijke link die ik nog heb, met dank aan HiDiHo en zijn trouwe server.quote:Op zaterdag 6 september 2008 14:23 schreef methan het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou, heb ook geen geluid !!!!!!!!!
Elephant Plains dus nog wel... nou dan zal het wel goed komen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:56 schreef HiDiHo het volgende:
Tja? Die andere cam heeft nog wel geluid. Misschien zijn ze ermee bezig want je moet nu ook(normaal gesproken) inloggen op hun site.
hoiquote:Op donderdag 11 september 2008 21:18 schreef methan het volgende:
hallo Schunckel
Ben ook al een tijdje aan het kijken nu, wel heeeeeeeel rustig.
Disana mooie pic's !!!!!!!!!!!
Gebroken nek?quote:
het is weer aardig druk geweest zie ikquote:Op maandag 3 november 2008 16:26 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, een kikker !!!!!!!!!!!!!!!!! Een raucous kikkerquote:Op zondag 9 november 2008 14:53 schreef -CRASH- het volgende:
Kikker !?!
tijd om dit topic uit zijn winterslaap te halenquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:36 schreef Schunckelstar het volgende:
tijd om dit topic uit zijn winterslaap te halen![]()
[ afbeelding ]
alles is mooi groen nou, en ik heb er nog niet eerder zoveel vogels horen kwetteren
mooi beest hequote:Op maandag 29 december 2008 11:58 schreef methan het volgende:
Mooie shot van de gecko schunk!!!!!!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |