abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61117221
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 18:42 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik wist het al, omdat ik 12 jaar geleden ook al in zo'n proces heb gezeten (zonder resultaat). Toen wij dus besloten dat we graag wilden proberen, zijn we meteen naar de ha gegaan en hebben we meteen een verwijzing gekregen. Dat ging dus allemaal wel snel
Wij zijn er heel open over, naar iedereen. Familie en vrienden weten bijna van stap tot stap hoe het met ons gaat. Bekenden en vage bekenden zijn wat minder op de hoogte, maar als er naar gevraagd of over gepraat wordt, vertellen we gewoon hoe en wat.
Ja, ik heb dus ook de neiging om het iedereen te vertellen. Dat het dus ook kan dat niet iedereen zomaar zwanger word. (Dat gebeurt met regelmaat hier in de vrienden/kennissen groep) Alleen ik en mijn schoonzus zijn de uitzonderlijke gevallen.

Maar mn vriend vind het niet nodig om er open over te zijn. De familie weet het, tenminste, de gene met wie we nauw contact hebben. En een paar vrienden.. Maar misschien komt dat nog wel. het is natuurlijk bij ons ook nog maar net bekend. Ik ben zo benieuwd hoe het gaat lopen. Of het aanslaat, of dat ik hier nog 3 jaar rond hang.. Ik vind het zo klote.. En als ik dan jullie verhalen lees vind ik het zo oneerlijk...

♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_61117374
Miss_Sly ik heb hoofdpijn, ben duizelig, moe en misselijk. Ik heb het er zeker voor over hoor, maar af en toe word ik er knap sjagrijnig van...

Hoe gaat het met je zusje...??? Wat spannend...!

Weet je, ik denk veel aan jou. Dat je zoveel pech hebt dat er steeds weer niets gegroeid is... En toch blijf je steeds positief. Heel knap van je...! Al zo lang aan het spuiten...jee het is gewoon écht niet eerlijk!

Vlindur, in 2006 kreeg ik te horen dat ik PCOS heb, ik ben daarna meteen begonnen met metformine om een normale cyclus te kunnen krijgen. Onder behandeling van de gyn./fertiliteitsarts zijn we sinds maart dit jaar. Daar werd ontdekt dat ik vijandig baarmoederslijmvlies heb.
Er zijn wel wat mensen die afweten van ons traject, maar niet veel. Onze ouders, broer/schoonzus, en een aantal close vrienden.
Jij gaat nu de mmm in? En hoe ben jij van plan ermee om te gaan?
pi_61118772
quote:
Vlindur, in 2006 kreeg ik te horen dat ik PCOS heb, ik ben daarna meteen begonnen met metformine om een normale cyclus te kunnen krijgen. Onder behandeling van de gyn./fertiliteitsarts zijn we sinds maart dit jaar. Daar werd ontdekt dat ik vijandig baarmoederslijmvlies heb.
Er zijn wel wat mensen die afweten van ons traject, maar niet veel. Onze ouders, broer/schoonzus, en een aantal close vrienden.
Jij gaat nu de mmm in? En hoe ben jij van plan ermee om te gaan?
Ik ga nu de mmm in ja.. Ik heb dus 10 dagen de pil geslikt (2 per dag) en ik krijg straks Clomid.
Hoe ik er mee om ga? Ik heb werkelijk nog geen flauw idee. Zo blank mogelijk. Ik laat alles wel op me afkomen. Ik iig nergens op hopen. Al doe ik dat stiekem wel natuurlijk. Het zaad van mn vriend is inmiddels ook ingeleverd, we krijgen de uitslag denk ik als we weer naar het zkh moeten. Ik denk niet dat daar iets al zal mankeren, maar ik vind het toch wel spannend.

De gyn (het is een fertiliteitsarts maar voor het gemakt noemen we dr maar gewoon gyn) zegt dat er zoveel vrouwen wel heel snel zwanger worden door de clomid en dat het makkelijk te behandelen is, maar als ik jullie verhalen lees ben ik daar dus niet zo zeker van. Ik verwacht dus maar niks nog.. We zien het allemaal wel....

Wat is bte metforine?
En wat zijn folikels? (Zijn dat de eicelblaasjes?)
pi_61121154
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 18:38 schreef Vlindur het volgende:
Hoelang heeft het bij jullie geduurd voordat jullie er achter kwamen dat het zwanger worden niet zo makkelijk ging? Al vrij snel? Of hebben jullie eerst jaren geoefend? en hoe praten jullie er over met bekenden? En hoe doen jullie het met vagere bekenden? Als ze er naar vragen?
Ik ben zelf nog in de ontkenningsfase eerlijk gezegd, zit voor mijn gevoel niet in de mmm en blijf tot het tegendeel bewezen is even denken dat ik er met wat pilletjes vanaf ben... Maar ik beantwoord alle vragen voorlopig even vaag en ontkennend, geen idee of ik het zou delen met iedereen als blijkt dat we toch de mmm in moeten. Wij kwamen er dus snel achter, gewoon omdat ik geen menstruatie heb.

Kinderwens: Een baaldag mag zo af en toe best hoor! En ja, ik ben nog zenuwachtig voor woensdag...
pi_61127777
ik heb de eerste druppels ongesteldheid gekregen
helder rood bloed
het zal morgen wel doorzetten
  Moderator dinsdag 26 augustus 2008 @ 07:46:08 #206
5428 crew  miss_sly
pi_61130556
He Basimah, wat kl*te
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_61130990
oh basimah....

ik ben niet ongesteld geworden meer sinds 1994.... in 2004 ge-emigreerd naar Zweden en in aug 2005 is mijn ongi vanzelf weer teruggekomen, met regelmaat. Vanaf die tijd dus gehoopt toch zwanger te raken, maar helaas.
Vanaf het moment dat ik weer ongi werd, problemen met mijn vagina... droog... geirriteerd, pijnlijk met vrijen....
Dus naar de gyn... daar ook verteld dat we graag een kindje willen en toen is alles snel gegaan....
Eerst 3 behandelingen met tabletten, daarna 1 behandeling met een tripple dosis tabletten. Die deden niks bij mij....
Toen injectie behandeling gehad, nu dus 2 behandelingen achter de rug, waarvan we steeds zelf moeten 'klussen', maar helaas zonder positief resultaat.
Ben nu 38 dus ik voel wel een soort druk..... dat is ook niet echt bevordelijk natuurlijk...
Vanaf 1 sept beginnen met de derde (en hier tevens laatste) behandeling met puregon en pregnyl.

Zie het er ook soms erg zwart in. ... maar ik probeer hoop te blijven houden!
pi_61131039
He, Basimah wat ontzettend balen!
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:01:29 #209
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_61131164
He Basimah dat is balen zeg. En miss_sly wat leuk voor je vriendinnetje.... al die pogingen toch beloond!

Wij waren heel open over het niet zwanger kunnen worden... wij zijn ook hele open personen, dus het past ook niet bij ons om daarover gesloten te zijn. Als mensen vroegen, vertelden we het gewoon. De naaste familie en vrienden wisten natuurlijk ervan... en leefden ook erg mee. Want dat is de positieve keerzijde van het vertellen: mensen leven met je mee, stellen geen hele stomme of vervelende vragen. Tenminste zo heb ik het ervaren. Uiteindelijk zijn wij ongeveer 3 jaar bezig geweest, eerst op de natuurlijk manier, daarna 1 jaar met Clomid en toen 1 jaar op de natuurlijke manier ivm gezondheidsredenen, trouwen en huiskopen. Uiteindelijk dus dit jaar naar fertiliteitsarts gegaan en kort daarna de IUI en meteen zwanger. Ik prijs ons nog steeds zo gelukkig dat het de 1e keer al gelukt is, we hadden er echt geen rekening mee gehouden. Ik vond het altijd heel prettig om hier te posten, omdat de meiden hier weten wat het is om niet gemakkelijk zwanger te worden. In ieder geval mijn omgeving hoor ik het veel minder en is vrijwel iedereen spontaan en vrij snel zwanger geworden.
Make love, not war ☮
pi_61131984
Modje: het linkje over cryo's in de OP doet het niet meer...
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:51:00 #211
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61132139
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 09:43 schreef prinseszondererwt het volgende:
Modje: het linkje over cryo's in de OP doet het niet meer...
Ik heb het weggehaald, kon zo gauw ook geen goeie link met info vinden. Als iemand een suggestie heeft dan hoor ik het graag, plakken we die er weer in.
  Moderator dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:12:52 #212
5428 crew  miss_sly
pi_61132607
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 18:52 schreef Kinderwens het volgende:
Miss_Sly ik heb hoofdpijn, ben duizelig, moe en misselijk. Ik heb het er zeker voor over hoor, maar af en toe word ik er knap sjagrijnig van...
Hmm, ik heb alleen wat last van extra hoofdpijn, maar vaak neit eens zo erg dat ik een paracetamol nodig heb. 1 dag echt enorme hoofdpijn gehad en eerder van mijn werk weggegaan, verder niets.
quote:
Hoe gaat het met je zusje...??? Wat spannend...!
Ik sprak haar gisteren nog even. Ze weet het niet. Soms denkt ze dat het wel gelukt kan zijn, andere keren niet. Kortom, 'gewoon' afwachten tot vrijdag/zaterdag Ik hoop het zo! Hun moeite en wachten mag ook wel eens beloodn worden.
quote:
Weet je, ik denk veel aan jou. Dat je zoveel pech hebt dat er steeds weer niets gegroeid is... En toch blijf je steeds positief. Heel knap van je...! Al zo lang aan het spuiten...jee het is gewoon écht niet eerlijk!
Ach, eerlijk, oneerlijk. Het is zoals het is. En ik vraag me af of het nou echt eerlijker zou zijn als het bij mij wel goed gaat en bij een ander niet, zelfs al is dat direct na het stoppen met de pil.

Maar ik geloof wel dat ik redelijk veerkrachtig ben, zoals mijn vriendinnetje het noemde. Zal wel de aard van het beestje zijn, heb dat ook met andere dingen, zoals het huis dat niet loopt zoals gehoop/verwacht/gewild. Dingen zijn zoals ze zijn, en daar verander je zo weinig aan. Je kunt je maar beter aanpassen aan zoals het is
quote:
Metformine ken ik niet; wat doet dat?
  Moderator dinsdag 26 augustus 2008 @ 17:08:32 #213
5428 crew  miss_sly
pi_61143240
Ik ben een domme doos

Ik had mijn recept menopur moeten ophalen en dat ben ik gewoon vergeten Dat is toch niet te geloven
Nu ben ik rond aan het bellen naar dienstdoende apotheken in de hoop dat er eentje het op voorraad heeft...so far 2x niet
pi_61144208
Oh jee miss_sly.. Hoe hard heb je het nodig?

Succes met je zoekactie!
  Moderator dinsdag 26 augustus 2008 @ 17:49:20 #215
5428 crew  miss_sly
pi_61144240
Heeeel hard! Ik moet dadelijk 2 ampullen spuiten en ik heb er nog maar 1
pi_61144337
Oh shit man!

En als je nou het ziekenhuis belt? Misschien hebben hun wel een nummer van een afhaal nood adres?
  Moderator dinsdag 26 augustus 2008 @ 17:58:32 #217
5428 crew  miss_sly
pi_61144467
Schaap is onderweg naar de dienstdoende ziekenhuis apotheek. Gewone apotheken hebben dat niet op voorraad, alleen op bestelling. Hopen dus dat ze het daar hebben. Zo niet, dan bel ik het alarmnummer van het IVF-centrum inderdaad, in de hoop dat zij een ampul hebben...
pi_61144830
Jeetje. Volgende keer maar een wekker zetten. Dit is niet tof!

Succes meid!
pi_61145100
Ik hoop voor je dat ze het daar hebben Miss_sly!
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 18:43:05 #220
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_61145526
Oeh Miss sly, mijn duimen draaien! Zet de apotheek maar op zn kop Schaap!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  Moderator dinsdag 26 augustus 2008 @ 19:12:55 #221
5428 crew  miss_sly
pi_61146241
Ik snap werkelijk niet hoe ik dit heb kunnen laten gebeuren Ik kan wel wat excuses bedenken, zoals druk op het werk, druk met het huis, bij spuit zoveel-en-dertig niet echt met mijn hoofd erbij zijn, maar het is toch stom?

Anyway, de apotheek had het niet. Dus heb ik het spoednummer van het IVF-centrum gebeld. Dat wordt na sluitingstijd doorgeschakeld naar de verloskamers. De verpleegster die ik aan de lijn kreeg, was erg aardig en ging even kijken in haar noodkit en guess what: ze had er 1 ampul inzitten

Die mocht ik dus komen halen, dus meteen gedaan. Ze gaf hem aan mij en zei: als het gelukt is, laat je het maar weten. Ik zei: dan kom ik vanzelf hier terecht Ja zei ze, daar doe je het allemaal voor

En dat is natuurlijk ook zo. Dus vol goede moed spuit zoveel-en-dertig net maar gezet en dan maar hopen dat er morgen iets goeds te zien is
pi_61146605
O gelukkig maar Miss Sly! Ik was tijdens het bijlezen al aan het bedenken waar ik in vredesnaam mijn restant Menopur had gelaten.... vrees dat het ergens in de 6 dozen staat die ik nog moet opruimen. Ik woon ook in Amsterdam dus dan had ik even kunnen fungeren als noodapotheek voor jou
  Moderator dinsdag 26 augustus 2008 @ 20:25:23 #223
5428 crew  miss_sly
pi_61148407
Aah, Madelieve, wat lief
Gelukkig heb ik het kunnen regelen, maar ik voelde me echt wel stom en dom
pi_61148513
Gelukkig is het gelukt Miss_Sly!
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 20:57:19 #225
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_61149398
Miss_sly, wat fijn dat het je toch gelukt is om een ampul te bemachtigen!
18-11-2008 Maarten Alexander
  Moderator dinsdag 26 augustus 2008 @ 20:59:43 #226
5428 crew  miss_sly
pi_61149463
Ik denk er hard over om morgen als ik mijn nieuwe recept heb gehaald (als dat nog moet) even een ampul terug te brengen. Ze hebben die nu zomaar aan mij gegeven, en dan kunnen ze in geval van nood weer een ander helpen.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 21:10:38 #227
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_61149766
Oe, das zeker lief miss_sly!
pi_61150144
Gelukkig dat ze je konden helpen, miss_sly. En stom of niet, het zou mij ook zo kunnen gebeuren.

Mocht je het nog eens nodig hebben, ik heb gehoord dat het ziekenhuis (of de apotheek) in Hoorn altijd zulke dingen op voorraad heeft. Weet niet zeker of het klopt, maar het is het proberen waard.
pi_61150908
Oeeh, Miss_sly, dat was in ieder geval mooi, zeg!! Het zou toch mooi balen zijn als je te weinig zou moeten spuiten... wanneer moet je nou weer voor controle terug komen, of heb ik daar nou overheen gelezen?

Basimah...
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 18:38 schreef Vlindur het volgende:
Hoelang heeft het bij jullie geduurd voordat jullie er achter kwamen dat het zwanger worden niet zo makkelijk ging? Al vrij snel? Of hebben jullie eerst jaren geoefend? en hoe praten jullie er over met bekenden? En hoe doen jullie het met vagere bekenden? Als ze er naar vragen?
Na een jaar proberen waren we niet zwanger, zijn naar de huisarts gegaan. Vervolgens doorgestuurd naar het ziekenhuis en na een aantal onderzoeken een jaar lang Clomid geslikt. Dit deed na verloop van tijd helemaal niks meer, ook de hoogste dosis niet. Vervolgens één cyclus Puregon en één keer Pregnyl gespoten en ik was gelijk zwanger... wij hebben dus geen IUI gedaan, maar "ovulatie inductie" zoals dat zo mooi heet.

Ook wij (herstel; ìk) ging er helemaal niet vanuit dat het in één keer raak zou zijn... "Want als het een jaar met Clomid niet lukt, waarom zou het dan nu wel ineens lukken?", maar gelukkig zat ik er dus naast

Ook wij zijn er altijd heel open over geweest. Op school (waar ik werk) heb ik het ook gelijk verteld. Eén van de leidinggevenden heeft hetzelfde doorgemaakt (overigens 2x geslaagde IVF; 1 x een tweeling, 1 x een eenling en vervolgens kwam er nog één spontaan). Toen ik hoorde dat ik met injecties moest gaan beginnen, heb ik dat ook in een vergadering verteld; ik zou immers vaak weg moeten voor controle... en door het te vertellen voorkwam ik onder andere dat mensen denken 'is ze nou alweer weg?'. Ik vond het fijn dat anderen het wisten... ze hadden veel belangstelling en vonden het minder vervelend ernaar te vragen doordat ze wisten dat ik er ook zo open over was.
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_61157205
Miss_sly, fijn dat het toch nog gelukt is. Wat een opluchting!

Jose, Ik ben sowieso heel open met alles. Maar omdat J (vriend) dat niet is weet ik dus niet wat ik nu moet. Hier boeit het dus niet zo, omdat dit niet direct is. Ik sta wel volledig open met mn profiel, maar ik ben sowieso al behoorlijk googlebaar.

Ik vraag me af, wat is het verschil tussen IVF en ICTI? En miss_sly, kunnen ze bij jullie niet wat ladders overslaan en direct met de laatste keuze beginnen? Zeker omdat bij jullie de leeftijd ook meetelt en jullie al tijden bezig zijn?
pi_61158171
En mijn zusje heeft ook een tweede streepje
Ze was telkens aan het twijfelen of het nu wel of niet zo zou zijn, en gisteravond voor ze naar bed ging, belde ze nog even en zei dat ze eigenlijk toch dacht van wel en vanochtend zou gaan testen. En hij was positief Zooo fijn! Ik krijg een neefje of een nichtje
pi_61158194
Wat een streepjesregen bij jou Miss_Sly! Echt leuk.
pi_61158203
Ja, bijzondere week dit

Nu verwacht ik dat om in de sfeer te blijven ik dadelijk een ei heb, of dat ze zeggen dat ze de poging gaan stoppen
pi_61158364
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 07:16 schreef miss_sly het volgende:
Ja, bijzondere week dit

Nu verwacht ik dat om in de sfeer te blijven ik dadelijk een ei heb, of dat ze zeggen dat ze de poging gaan stoppen
Al het goede komt in 3-en
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_61159294
Nou, nog steeds niets.
Weer bloedprikken en vanmiddag de uitslag. Als de hormoonspiegels nog hoog zijn, gaan we verder, maar als ze gedaald zijn, kan het zomaar dat ze deze poging afblazen. Ergens heb ik zelf ook wel zoiets van: laten we maar stoppen, het wordt toch niets deze ronde. Van de andere kant denk ik: ik heb al zoveel gespoten, laten we nu maar doorgaan om er nog iets aan te hebben.

Vanmiddag hoor ik meer.
pi_61159982
Ik begin morgen aan de volgende poging
pi_61160278
Succes Basimah! Ik duim voor je
En er gaat een positieve flow rond, lijkt het, dus het komt vast goed
pi_61160690
miss gefelicititeerd met je zusje! Wat fijn!
Succes vanmiddag!

Basmiah, ik duim voor je!
  woensdag 27 augustus 2008 @ 10:51:52 #239
114177 Diaan73
pi_61161215
Miss_sly gefeliciteerd met je zusje maar jeetje wat heb jij eigenwijze eitjes zeg... ik hoop toch wel voor jullie dat jullie deze poging niet hoeven af te blazen. Hebben ze enig idee waarom ze niet groeien eigenlijk? Met Clomid groeiden ze wel goed toch?

Basimah, heel veel succes met de nieuwe poging!!
Make love, not war ☮
  woensdag 27 augustus 2008 @ 11:24:37 #240
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_61161825
miss_sly, gefeliciteerd met je zusje!
En nu jouw eitjes ook he! *streng de eitjes van miss_sly toespreekt*: Groeien jullie!
pi_61162075
Ik heb mijn eerste gynbezoek ook achter mijn kiezen. Ik vond het erg meevallen, ook het inwendige onderzoek. Hij was ook erg aardig. Alles was verder in orde, alleen wat 'opstartproblemen' zoals de gyn dat zelf zei.
Bloed geprikt en (natuurlijk) primolut en clomid 50 gr meegekregen... Beetje zoals verwacht dus eigenlijk.
Zit me er nu op te bezinnen of ik met slikken moet wachten op de uitslag van het bloed over een week of dat ik gewoon moet beginnen. Maar even bellen anders. Anyway, het viel mee.
pi_61162136
Basimah, succes!
Miss_Sly, wat een toestanden zeg, jij hebt echt veel pech.
pi_61162409
Fijn dat het meeviel, prinses! Hopelijk heeft de gyn gelijk en zijn het alleen opstartproblemen die verholpen zijn met een clomid kuurtje
pi_61163364
Is de primolut bedoeld om menstruatie op te wekken? En hoe lang moet je ze nemen?
Als ik duphaston neem, moet ik dat 5 dagen slikken en dan duurt het nog een paar dagen voor ik ongesteld word. Tegen dan zou je toch al de resultaten van het bloed hebben?
Ik zou alleszins niet kunnen wachten

Fijn dat het meeviel en ik duim idd dat clomid voldoende zal zijn (en dat je geen last hebt van de nevenverschijnselen )
pi_61163823
De primolut is idd om een bloeding op te wekken, daarna vanaf dag 3 tot 7 de clomid erbij. Ik kan ook niet wachten tot komende week en ga denk ik maar gewoon beginnen.
Ik geloof alleen dat ik het innemen nog niet helemaal snap (moet ik nou 7 dagen primolut 3x daags nemen, dan stoppen en wachten op duivels en clomid beginnen of ook gewoon doorgaan met die primolut??), dus moet ik toch bellen...
pi_61165053
prinses, als het goed is staat op het doosje van de primolut hoeveel dagen en hoeveel pillen per dag je moet slikken. Als het goed is, heb je precies genoeg pillen mee om dit volgens recept op te slikken. het is een kuur, namelijk. Daarna word je ongesteld, dat is cyclusdag 1. Op CD 3 slik je dan de eerste clomid.

Hier is de kogel door de kerk: de poging wordt gestopt. Ik reageer te slecht op de menopur en het is niet zinvol nog langer door te gaan. De volgende poging wordt weer met clomid gedaan.

Omdat we over 3 weken op vakantie gaan voor 3 weken, heb ik gevraagd of ik in de tussentijd niet een keer op eigen houtje clomid mag gebruiken. Dan blijft iig mijn cuclys gaande, en misschien word ik nog wel spontaan zelf zwanger ook. Hierover word ik straks nog teruggebeld.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 14:19:02 #247
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_61165727
miss_sly, wat rot toch dat de poging gestopt wordt...
Even een voor je hoor meissie
pi_61165757
He sh*t, Miss_Sly! Ik gun je echt het allerbeste, het is zo'n hobbelige weg voor je. Lijkt me heel zwaar en ik vind het erg knap hoe je het allemaal trekt. (Is al heeel vaak gezegd, maar het is gewoon zo!) Hopelijk mag de clomid tussendoor, dat scheelt weer tijd.

Ik snap inmiddels ook hoe het werkt met die medicijnen, het is ook zo'n nieuw iets voor me... En er was bij de apotheek iets met de voorraad waardoor ik het helemaal niet meer snapte. Bedankt voor de uitleg.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 14:42:56 #249
114177 Diaan73
pi_61166251
Och jee miss_sly toch, wat balen dat de poging wordt gestopt... hele dikke kusknuffel van mij en wordt maar gewoon lekker spontaan zwanger...
Make love, not war ☮
pi_61168291
Clomid tussendoor mag niet. Op andere afdelingen doen ze dat dan misschien wel, maar de hoofdgyn van het IVF-centrum vindt de risico's te groot welke risico's? da tik een ei krijg? of, je moet er toch niet aan denken, 2? En, nog vreselijker, dat ik zwanger wordt? .

Na de vakantie, als ik nog niet ongesteld ben geweest (of niet voor de 2e keer) moet ik bellen, bloed laten prikken om te zien waar ik ben in mijn cyclus en dan krijg ik weer pillen om de boel te laten starten. Volgende IUI-poging: november dan dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')