abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:19:26 #176
5428 crew  miss_sly
pi_61040837
Mijn vriendinnetje, die tegelijk met mijn zusje en mij bezig is met IUI heeft gisteren 14 dagen geleden IUI gehad. Alle andere keren werd ze op dag 12 of 13 na de IUI al ongesteld, nu is er nog niets Ik vind het zoooo spannend! Hoop zo ontzettend dat het raak is
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_61042792
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:19 schreef miss_sly het volgende:
Hoop zo ontzettend dat het raak is
Ow spannend, ik hoop met je mee! (En jij er vlak achteraan dan natuuurlijk he? )
  Moderator vrijdag 22 augustus 2008 @ 16:12:04 #178
5428 crew  miss_sly
pi_61042863
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:10 schreef prinseszondererwt het volgende:

[..]

Ow spannend, ik hoop met je mee! (En jij er vlak achteraan dan natuuurlijk he? )
Nou, mijn zusje eerst nog, die begint nu aan de 2e wachtweek
Mijn vader had al gezegd tegen mijn moeder (expres niet tegen mijn zusje) dat hij vond dat ze er zo stralend uitzag. En hij heeft er meestal wel kijk op, op dat soort zaken...

En daarna ben ik aan de beurt
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 16:22:34 #179
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_61043241
spannend allemaal dus Miss_sly
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_61054269
Zou inderdaad wel leuk zijn als je eens goed nieuws om je heen krijgt... gewoon een keer een verhaal uit je directe omgeving dat het ook wèl gewoon eens een keertje kan lukken... En ja; daarna ben jij aan de beurt!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_61054492
hee lady wrb.... waarom heb je dat Finse liedje bij je profiel staan? Kom je uit Finland???
  † In Memoriam † zaterdag 23 augustus 2008 @ 09:06:54 #182
37843 lady-wrb
kortaf
pi_61059158
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 23:35 schreef wilmadonna het volgende:
hee lady wrb.... waarom heb je dat Finse liedje bij je profiel staan? Kom je uit Finland???
ikke fins? haha nee hoor.
vind het gewoon een leuk liedje en ik probeer het al een jaar mee te zingen, maar zelfs met de tekst erbij lukt het me nog steeds niet.

maar goed, ik was hier dus om miss-sly aan te moedigen

hup eitjes ! hup eitjes
pi_61069042
Mijn lieve vriendinnetje had een heel licht positief streepje
pi_61071349
Wat een goed nieuws voor haar! Heel tof.
pi_61077869
Ik ben dus nog niet ongi maar heb wel veel witte afscheiding opeens
We wachten af, maar ik word vaak vrij kort na mijn pregnyl al ongi omdat ik zo n lange aanlooptijd heb (dan loop ik het weer een beetje in ofzo) Dus we wachten af het word weer spannend
pi_61080249
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 18:58 schreef miss_sly het volgende:
Mijn lieve vriendinnetje had een heel licht positief streepje
Wauwwwwwww!!!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  Moderator zondag 24 augustus 2008 @ 09:30:24 #187
5428 crew  miss_sly
pi_61080281
Zijn we weer. Baarmoederslijmvlies was weer dikker geworden dan de vorige keer, maar was ook nog eens dikker dan het deze cyclus is geweest. Dat was het goede nieuws. Verder nog niets te zien. Bloed prikken, vanmiddag uitslag en een nieuwe afspraak.
  zondag 24 augustus 2008 @ 09:32:39 #188
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_61080300
Basimah, wat spannend!
Miss-sly, ik duim voor je super-ei! Het zou toch wat zijn, samen in het zwanger-topic? Ik duim me de knetter!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  Moderator zondag 24 augustus 2008 @ 09:37:02 #189
5428 crew  miss_sly
pi_61080329
Lijkt me geweldig Lishe om samen te zwangeren
pi_61083328
.... dus nog steeds geen groei van een follikel Miss_Sly....? Shit...
ben benieuwd wat er uit de bloedtest komt..!
  Moderator zondag 24 augustus 2008 @ 13:47:14 #191
5428 crew  miss_sly
pi_61083900
Nog steeds geen follikel dat groeit, helaas. Ze zei dat het ook wel zonde was als je al zo lang spuit om de poging te stoppen. En bovendie is dat natuurlijk ivm de vakantie ook niet handig, want als we nu stoppen, wil dat zeggen dat de volgende poging pas in oktober of november is!

Het ziekenhuis belde toevallig net toen ik hier begon te tikken. De hormonen waren weer wat gedaald, dus doorprikken op 2 ampullen en woensdagochtend weer terug voor een echo. Lekker handig ook, op de dag dat we gaan verhuizen

En vol goede moed spuiten we verder
  zondag 24 augustus 2008 @ 13:57:34 #192
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_61084168
Ik loop niet weg hoor, wees maar gerust dames .
En mochten we wel geluk hebben, ga ik gewoon door in Z&G, samen met jullie. Toch ?

Vanochtend een echo gemaakt. Eerst dacht de echo-maakster (hoe heet dat in het Nederlands? Hier wordt degene die de echo bedient en die niet arts is, technicus/technica genoemd) dat er cysten waren ... Ineens? Nee, dat kan toch niet, laten we nog eens kijken ... tsjonge, dat zijn grote follikels. Weet je zeker dat dit pas de derde menstruatie-dag is? Ja, zeker weten.
Vervolgens telefoontje van het fertiliteitscentrum, een van de zusters: Weet je zeker dat het de derde dag is? Ja. Oh, want je hebt twee erg grote follikels. Misschien nog overgebleven van de vorige cyclus ...

Later vandaag zal de dokter ernaar kijken, dan horen we wel of er weer geïnjecteerd moet worden of niet, hoeveel, wanneer, etc. Rustig afwachten dan maar.

@Basimah
Je eigen problemen zullen je al veel bezighouden en dan krijg je dat van je stiefmoeder er nog bij. Bah.
Heel veel sterkte voor alle betrokkenen!
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
pi_61094877
miss sly: wat leuk voor je vriendin!!! Ik hoop dat het allemaal goed komt met jou.. niet zo fijn, daarmee bezig zijn en verhuizen tegelijk... lekker stresserig.... (ik ben altijd wel stresserig als ik moet verhuizen tenminste)

silktie: oh wat spannend.... ook niet leuk dat ze je niet meteen kunnen zeggen wat het nu is.... dat wachten maakt je alleen nog maar meer nerveus... ik hoop dat het gewoon grote follikels zijn zodat je meteen verder kunt!

lady wrb: dat liedje is een Fins volksliedje. je vind het ook veel op you tube en dan staan ze vaak met een prei in het rond te zwaaien, haah weet niet waarom... Fins kan ik helaas niet verstaan, dat is toch heel anders dan het zweeds. (meer invloeden vanuit rusland) Alleen Noors, Deens en Zweeds lijken ietswat op elkaar.
pi_61098479
Miss_Sly.... even gewoon een ... sterkte... en probeer de moed er inderdaad in te houden... Succes ook met je verhuizing!

Silktie... tjonge, da's ook wat... en nu??? Al wat gehoord verder?
pi_61102717
Wat een boel nieuws weer hier.
Basimah, wat spannend zeg! Hoe is het nu?
Siktie: wat gek zeg, hopelijk wordt er snel meer duidelijk voor jullie.
Miss_Sly, die follikels van jou... Die houden het wel erg lang spannend. Woensdag weer spannend dus.
Voor allemaal een beetje goede moed:
  maandag 25 augustus 2008 @ 08:52:43 #196
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_61103001
Die follikels waren overgebleven van de vorige cyclus, vormen geen gevaar, dus gisteravond ging de spuit er weer in .
Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
pi_61116444
Miss_Sly...

Basimah, hoe is het nu?? *duimt*

Prinses, nog nerveus voor je afspraak woensdag?

En alle anderen: Succes en zet 'm op!

Vandaag zie ik het allemaal wat somber in...de vierde iui-ronde alweer...gaat het ooit nog wel eens lukken?! En natuurlijk zie ik overal van die mooie zwangerschapsbuiken
Hoe lang moet ik nog wachten? Zal het ooit wel lukken? Pfff ik word helemaal simpel van mezelf!

Ik heb weer een echo gehad; de follikel links is niet meer gegroeid maar er zat er een van 12mm rechts en nog wat kleine follikels. Woensdag moet ik weer terug voor de 10-dagen-echo.

Weet iemand of de bijwerkingen van de Menopur cumulatief zijn? Ik spuit nu de 2e cyclus met Menopur en de bijwerkingen zijn erger dan de vorige cyclus. Met Clomid namen de bijwerkingen per cyclus toe, maar Clomid was cumulatief, vandaar dat ik aan de Menopur ging.

Volgende keer kom ik weer positief terug hoor ladies, maar nu even niet...
pi_61116997
Ik wens jullie allemaal heel veel succes, sterkte en geduld toe..

Ik heb nu de 2xpil in 10 dagen op. Tis nu wachten op de menstruatie. Dan weer afspraak maken bij de gyn.

Hoelang heeft het bij jullie geduurd voordat jullie er achter kwamen dat het zwanger worden niet zo makkelijk ging? Al vrij snel? Of hebben jullie eerst jaren geoefend? en hoe praten jullie er over met bekenden? En hoe doen jullie het met vagere bekenden? Als ze er naar vragen?

♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator maandag 25 augustus 2008 @ 18:40:23 #199
5428 crew  miss_sly
pi_61117034
Kinderwens, logisch hoor dat je het zo nu en dan even somber inziet. Geeft niets, als je maar wel weer positief kunt worden! Om je een positief zetje te geven: mijn vriendinnetje die nu zwanger is, is dat van de 6e IUI! Het kan dus heel goed nog, hoor

Wat heb je voor bijwerkingen van de Menopur?
  Moderator maandag 25 augustus 2008 @ 18:42:34 #200
5428 crew  miss_sly
pi_61117103
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 18:38 schreef Vlindur het volgende:
Ik wens jullie allemaal heel veel succes, sterkte en geduld toe..

Ik heb nu de 2xpil in 10 dagen op. Tis nu wachten op de menstruatie. Dan weer afspraak maken bij de gyn.

Hoelang heeft het bij jullie geduurd voordat jullie er achter kwamen dat het zwanger worden niet zo makkelijk ging? Al vrij snel? Of hebben jullie eerst jaren geoefend? en hoe praten jullie er over met bekenden? En hoe doen jullie het met vagere bekenden? Als ze er naar vragen?

Ik wist het al, omdat ik 12 jaar geleden ook al in zo'n proces heb gezeten (zonder resultaat). Toen wij dus besloten dat we graag wilden proberen, zijn we meteen naar de ha gegaan en hebben we meteen een verwijzing gekregen. Dat ging dus allemaal wel snel
Wij zijn er heel open over, naar iedereen. Familie en vrienden weten bijna van stap tot stap hoe het met ons gaat. Bekenden en vage bekenden zijn wat minder op de hoogte, maar als er naar gevraagd of over gepraat wordt, vertellen we gewoon hoe en wat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')